The Doctor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg vil egentlig si at Sean Bean er større enn Mark Strong, men det får nå være min mening. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hva er den siste blockbustern han var med på? Sean Bean har virkelig ikke gjort en eneste film som har solgt i bøtter og spann siden National Treasure. Sean Bean har vært med i en del tv-serier, og tv-piloter de siste årene. Og Mark Strong spiller bare biroller i de "blockbusterne" han har medvirket i, hva er poenget ditt? Jeg kan ikke se at den ene er større enn den andre, annet enn at navnet og personen Sean Bean er soleklart større enn Mark Strong. Uansett, de får avholde sin egen pissekonkurranse, Mark Strong er urealistisk uansett. Mannen får kastet manuser etter seg, det er likevel ikke umulig at en halvstjerne finner det for godt til å medvirke ser man på castingen til HBO de siste årene. Sitter også å håper på at Ray Stevenson får en liten rolle, og jeg håper Mance Rayder blir en mann med litt pull. Endret 30. juni 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jotun, har du ikke sett Mark Strong i en eneste film de siste to årene? Det han tjener på i filmverden i samme arbeidsperiode som GoT ville ha tatt er ikke verdt en så langvarig i den forstanden. Å gå ned fra "Hollywood-toppen" til tv, selv HBO er bare et skritt nedover i karrieren også. Hadde Stannis vært en karakter som poppa innom å sa hei et par episoder ja, men ikke når de trenger han i den forstanden de gjør. Det var selvsagt en spøk på vegne av hans navn... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Writers talk character cuts and season two storyline Interessant lesing, ingen spoilere. Om man leser godt nok leser man at han sier fra når det kommer spoiler. Minor spoiler på hva de jobber med. Jon: Season two, you hard at work on it now? What can people expect? Dan: In Belfast, typing away, prepping away, designing away, building away… David: Dragons, direwolves… Dan: …and not sleeping away. :D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Akkurat ferdig med sesong 1, og bestilte meg bok 1-4 Fandens bra! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Da har du noe å se frem til! Uansett, noen casting nyheter. Gwendoline Christie skal spille Brienne of Tarth. Der står det hva hennes rolle blir i sesong 2, ingen spoiler om man har fulgt med på serien godt nok. Ikke les kommentarene under, det er det dummeste en kan gjøre. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fra hvilken side har dere bestilt bøkene? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg bestilte fra Amazon.com, men det var fordi jeg skulle ha andre bøker derfra og. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Gamblet og tok Bokkilden.no. Turte ikke det at tollen skulle gni på boka mi. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Bøker er tollfrie varer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det samme er dvd'er under 200kr, merkelig nok blir de ofte liggende der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Bestilte denne. http://www.amazon.com/gp/product/0345529057 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har opplevd at cder og dvder blir liggende der litt, og jeg har måttet fiske frem kvittering. Slitsomme greier. Men aldri bøker. Pakka kom forresten i posten på fredag, men har ikke hatt tid til å hente de på postkontoret enda. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Jeg har så dårlige erfaringer med det systemet der så når det er varer jeg gjerne vil ha tak på releasedate så bestiller jeg sjeldent fra utlandet (eller fra CDON). Min pakke ble sendt 8.juli, har den nok ikke før tirsdag tidligst. Nord-Norge ftw. Endret 10. juli 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg skrev feil og, ja, bøker er tollfrie, som dvder, cder og slikt. Det som er forskjellen på bøker igjen, er at bøker er momsfrie, noe som gjør at tollen sender det videre, uansett hvor dyr pakken er. Er vel det som gjør at pakkene aldri blir liggende i tollen. Har sikkert skjedd noen feil der og, men har aldri opplevd det selv, gudskjelov. Men ja, forstår den jævla godt. I det siste har overraskende nok pakker som har blitt sendt fra utkanten av Oslo (jeg bor i Oslo forresten) brukt mye lengre tid enn pakker fra statene. Totalt talentløst. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) cdon.no har salg på boksettet nå, 149,- + 29 porto. Game of Thrones 4-Copy Boxed Set Endret 12. juli 2011 av FBEN 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er disse bøkene kun å få tak i på engelsk eller kan man få tak i de på norsk? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Fikk bøkene mine for et par dager siden, begynte å lese første boken i går. Merker at det er litt annerledes oppbygd enn tv-serien, hvor man ble "matet" litt enklere med informasjon. Spennende! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Da har jeg bestilt bøkene fra Amazon, med express levering 2-4 dager Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er disse bøkene kun å få tak i på engelsk eller kan man få tak i de på norsk? Det er en norsk versjon av den første boken ute, A Game of Thrones. Er usikker på de 3 andre bøkene som er ute. Den fjerde boken er det garantert ikke en oversettelse av, den kom ut idag. http://www.capris.no/product.aspx?isbn=829305929X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå