Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er den siste blockbustern han var med på? Sean Bean har virkelig ikke gjort en eneste film som har solgt i bøtter og spann siden National Treasure. Sean Bean har vært med i en del tv-serier, og tv-piloter de siste årene.

Og Mark Strong spiller bare biroller i de "blockbusterne" han har medvirket i, hva er poenget ditt? Jeg kan ikke se at den ene er større enn den andre, annet enn at navnet og personen Sean Bean er soleklart større enn Mark Strong.

 

Uansett, de får avholde sin egen pissekonkurranse, Mark Strong er urealistisk uansett. Mannen får kastet manuser etter seg, det er likevel ikke umulig at en halvstjerne finner det for godt til å medvirke ser man på castingen til HBO de siste årene. Sitter også å håper på at Ray Stevenson får en liten rolle, og jeg håper Mance Rayder blir en mann med litt pull.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jotun, har du ikke sett Mark Strong i en eneste film de siste to årene?

 

Det han tjener på i filmverden i samme arbeidsperiode som GoT ville ha tatt er ikke verdt en så langvarig i den forstanden. Å gå ned fra "Hollywood-toppen" til tv, selv HBO er bare et skritt nedover i karrieren også. Hadde Stannis vært en karakter som poppa innom å sa hei et par episoder ja, men ikke når de trenger han i den forstanden de gjør.

 

Det var selvsagt en spøk på vegne av hans navn... ;)

Lenke til kommentar

Writers talk character cuts and season two storyline

 

Interessant lesing, ingen spoilere. Om man leser godt nok leser man at han sier fra når det kommer spoiler.

 

 

Minor spoiler på hva de jobber med.

 

 

Jon: Season two, you hard at work on it now? What can people expect?

 

Dan: In Belfast, typing away, prepping away, designing away, building away…

 

David: Dragons, direwolves…

 

Dan: …and not sleeping away.

 

:D :D

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har så dårlige erfaringer med det systemet der så når det er varer jeg gjerne vil ha tak på releasedate så bestiller jeg sjeldent fra utlandet (eller fra CDON).

 

Min pakke ble sendt 8.juli, har den nok ikke før tirsdag tidligst. Nord-Norge ftw.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg skrev feil og, ja, bøker er tollfrie, som dvder, cder og slikt. Det som er forskjellen på bøker igjen, er at bøker er momsfrie, noe som gjør at tollen sender det videre, uansett hvor dyr pakken er. Er vel det som gjør at pakkene aldri blir liggende i tollen. Har sikkert skjedd noen feil der og, men har aldri opplevd det selv, gudskjelov. Men ja, forstår den jævla godt. I det siste har overraskende nok pakker som har blitt sendt fra utkanten av Oslo (jeg bor i Oslo forresten) brukt mye lengre tid enn pakker fra statene. Totalt talentløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...