Filmvenn Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Varte vel i 8 episoder. Fox økser jo så og si 70-90% av alle nye seriene sine hvert år. Den ble satt opp mot American Idol og mener jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Never fight popularity with quality Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Første casting for ny sesong er klar, Natalie Dormer skal spille Margaery Tyrell: http://serienytt.no/2011/06/natalie-dormer-til-game-of-thrones/ Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Spoiler! Nå vet vi at det er en karakter som heter Margaery Tyrell. Kanskje hun dør i sesong to. Eller ikke? 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Spoiler! Nå vet vi at det er en karakter som heter Margaery Tyrell. Kanskje hun dør i sesong to. Eller ikke? Hehe, vær snill. I boka var Robert Baratheon kåt på Margaery Tyrell, hvis jeg ikke husker feil, og vurderte å bytte ut Cersei med henne. Var vel Renly som gikk og bærte rundt på et bilde av henne. Men ble hun i det hele tatt nevnt i TV-serien? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kool, hun var glimrende i Tudors. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har hatt lyst til å se Tudors, men har fått høre at den er litt mer såpe-serie enn historisk drama om War of the Roses. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Såpe, ja. Men definitivt mye historie. Og War of the Roses var 50-100 år tidligere Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er det noe kriging i det hele tatt? Og hvis ikke... noe nakenhet? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mener jeg har sett noen kanoner som skyter her og der, fant ett klipp på youtube en gang, men det var visst vanskelig å finne igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bestilte bøkene nuh. DIggeligg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dritdigg. Håper de ikke kommer frem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hah. Forhåndsbestilte Metalion The Slayer Mag Diaries i samme slengen. Knall. Sett Game of Thrones enda btw? Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nein, har ikke det. Visste ikke at sesong 1 var ferdig før i går, så jeg starter vel i dag om jeg ikke blir altfor opptatt med Final Fantasy VII. Men har trua som bare det! Game of Thrones og iskald Hamar/Lillehammer's julebrus må jo bare være en schlager! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det blir en slager ja. Jeg og Elvira så alle episodene i strekk, jævla bra! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Er det noe kriging i det hele tatt? Og hvis ikke... noe nakenhet? Det er småslag her og der, og... Ja, mye nakenhet Natalie Dormer må sies å være en personlig favoritt i den sjangeren... Edit: Mye Doubleclicking for tiden. Endret 24. juni 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 En humorkarakter med navnet Tyrion Lannister er visst verdt noen hundre liker-trykk http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10095844 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Fra ett annet forum, så får vi se hva folk her mener. Dette er iallefall min personlige mening. Oversatte mesteparten, noen ting er fremdeles på engelsk, hodet mitt er litt tregt idag. Edit: Likte den kommentaren jeg og, Dotten! Direction, Editing, Writing & Cinematography Awards: Beste episode: Episode 6 Beste scene: Ned's henrettelse Verste scene: Drikkelekene med Shae, Bronn og Tyrion / Littlefinger på horehuset. Greier ikke bestemme meg. Beste linje: "He was no dragon. Fire cannot kill the dragon. " - Episode 6, Daenerys Targaryen Verste linje: Ubestemt Favorittscene / skudd Tyrion urinerer utenfor The Wall / Tyrion ser ned fra cellen sin i The Eyrie Acting Awards: Beste skuespiller Sean Bean som Eddard Stark Beste skuespillerine Emilia Clarke som Daenerys Targaryen Beste unge skuespiller Jack Gleeson som Joffrey Baratheon Beste unge skuespillerinne Maisie Williams som Arya Stark Beste skuespiller i birolle Charles Dance som Tywin Lannister / Nikolaj Coster-Waldau som Jaime Lannister Beste skuespillerinne i birolle Maisie Williams som Arya Stark Verste skuespiller Gethin Anthony som Renly Baratheon Verste skuespillerinne Sibel Kekilli som Shae Best Adapted Character: (Skuffende at jeg snakker bedre engelsk enn norsk) Tyrion Lannister spilt av Peter Dinklage Worst Adapted Character: (Skuffende at jeg snakker bedre engelsk enn norsk) Cersei Lannister spilt av Lena Headey Miscellaneous: Beste kamp / slåsscene Ned vs. Jaime Beste sexscene Dany oppå Drogo Best visuelle effekter Dany sine drager Beste kostymer Littlefinger / Varys Beste musikk Finale-soundtrack Endret 24. juni 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tenkte å kjøre GoT-awards på GoTNytt, men kanskje best å vente til etter NRK har sendt det? I det minste til Canal + er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå