Mala Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Ja det frister veldig! Soundtracket til serien syns jeg er helt enormt bra, og godt gjennomført fra start til slutt. Så dette hadde vært en opplevelse Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Soundtracket passer bra sammen serier og filmer, men for seg selv så er det meste "dårlig" Samme gjelder artister som har konserter, de har som regel et par gode sanger og resten er møl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Det er jo selvsagt tull og tøys, i hvert fall smak og behag Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Og hinsides var det. Rett og slett helt magisk fra start til slutt, og absolutt alt satt som et skudd både musikalsk og visuelt. Låt massivt, og det var masse eye candy fra start til slutt i form av klipp fra serien, musikere som var i fokus og fet, passende pyro. Kult at komponist og dirigent Ramin Djawdi ga bort dirigentrollen til pianisten(?) opptil flere ganger og var i fokus med instrument selv. Kommer til å møte opp neste gang noe som dette er i nærheten igjen. Gir hele opplegget 6/6. Folk er forresten kjipe og dumme. Å komme alt for sent, bråke og lyse med mobilen etter konsertstart er ikke kult. Å ta bilder med blitz i mørket er heller ikke særlig kult. Nakkeskudd eller lynsjing på hele gjengen. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Godt å høre at det var en bra konsert. Ramin Djawdi er ufattelig dyktig (Hørt mest fra GoT, Westworld og Billions) og vurderte selv om jeg skulle dra. Folk er forresten kjipe og dumme. Å komme alt for sent, bråke og lyse med mobilen etter konsertstart er ikke kult. Å ta bilder med blitz i mørket er heller ikke særlig kult. Nakkeskudd eller lynsjing på hele gjengen. Jeg er enig i at det er dumt, men GoT trekker nok mye publikum som ikke er vant til orkester-forestilling. De er kanskje vant til vanlige konserter der slikt er helt vanlig (selv om det er plagsomt da også). Så det er litt forståelig at det blir slik, men da burde det kanskje vært gitt klarere beskjeder også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Syns det er direkte ekkelt når jeg ser folk står og fingerpule telefonene sine under en konsert. Her skal det snappes 75+ videosnaps med grautelyd og elendig bilde, kanskje live streames litt på facebook også. Helt grusomt å måtte ha det sånn i topplokket. MÅ vise at man har det morro. Fysj. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Njæ. Var plakater og skilt om fotoforbud overalt. Så føler meg egentlig ganske sikker på at folk hadde fått det med seg. At folk tar et bilde eller to bryr jeg meg lite om, men at folk bruker blitz på en sånn arena er direkte krise. For det synes så utrolig godt, og det tar automatisk litt av oppmerksomheten. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Mobilen er kommet for å bli, overalt og hele tiden. Det kan bli litt mye til tider. Det er mange som ikke klarer å gjøre noe som helst uten å konstant sjekke telefonen. Egentlig er det positivt at det er blitt så lett å holde kontakten med hverandre, problemet er som med så mye annet at mange ikke klarer å holde bruken på et fornuftig nivå. Når man er på konsert, ser på film/serier, leser en bok eller i sosiale sammenhenger mener jeg mobilen skal få ligge i lomma en liten stund. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) noe av d værste jeg har sett var under en kinovisning av den 12. mann som nok dro mange gamliser som ikke er vandt til å gå på kino ut av sofaene sine. gjennom hele filmen var det drøss med 50+ år gamle kvinnfolk som var opp med mobilene på full lysstyrke for å ta bilde av at de var på kino på snapchat, holdt på å klikke for meg. Føler vi er på det stadiet at det er viktigere å vise vennene dine at du har det gøy/opplever ting enn det faktisk er å ha opplevelsen. Endret 7. juni 2018 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 April 14 er starten på slutten Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hvis Martin er jævlig lur nå så gir han ut neste bok samtidig med premieren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hvis Martin er jævlig lur nå så gir han ut neste bok samtidig med premieren. Får nå ikke håpe det, da kan jeg like greit logge av Internett de 6 ukene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 April 14 er starten på slutten 15. april om man befinner seg i Norge. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 (endret) The end is near Endret 5. mars 2019 av slipten 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Er i ferd med å ta en ny gjennomkikking av alle sesongene for å friske opp litt. Utrolig mye smådetaljer jeg hadde glemt. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Da er det dagen før dagen, og vi skal se siste episode av sesong 7 i kveld (har hatt Marathon fra første episode) Så er rimelig gira på morgendagen Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Noen som er oppdatert på når på mandagsmorgenen fyrste episode er tilgjengeleg hos HBO nordic? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 I natt Kl 03.00 ifølge reklamen til HBO på Facebook 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg og mange jeg kjenner skal være oppe og se den med en gang. Tipper at de blir å slite litt i år også. Sist tok det vel en halvtime før ting var stabilt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Skal jobbe i morgen tidlig, men skal se den med en gang jeg får lastet den ned når jeg kommer hjem, eventuelt laste ned før arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå