Shruggie Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren? Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet. Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår? http://www.georgerrmartin.com/grrm_book/the-ice-dragon/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren? Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet. Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår? Sistnevnte. Bøkene har ikke blitt skrevet enda, så hva GRRM kommer til å kalle den er det ingen som vet. Men han har skrevet om isdrager før, så konseptet er ikke ukjent for han. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det at folk trodde det var en isdrage er bare folk som har hoppet til konklusjoner ganske kjapt. Det er ikke slik at wights er "is-zombier" bare fordi de er tatt av white walkers. De eneste som ser is-aktige ut er jo white walkers. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Vel, isbjørnen så jo også veldig is-aktig ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 På kva måte såg den is-aktig ut? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Den såg ut som ett levende kadaver preget av snøstorm. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det hadde i grunn vært merkelig om den så ut som to. De er jo uansett så langt nord at det kunne ha vært en zombieisbjørn. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 At det er ein zombieisbjørn er vel ganske naturleg, men det er ingenting med den som har med is å gjere, anna enn at ein isbjørnar har utvikla seg til å fungere spesielt godt i områder med mykje is og snø. Den har blå auge akkurat som alle andre wights, og det er det. Ellers manglar den delar her og der, har kanskje overnaturlege evner (den var veldig rask, noko Viserion òg tilsynelatande var) og oppførte seg som ein bjørn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Zeph: bøkene har ikke kommet like langt ogsåvidt jeg kan huske er det ikke så mye konkret rundt isdrager i bøkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 At det er ein zombieisbjørn er vel ganske naturleg, men det er ingenting med den som har med is å gjere, anna enn at ein isbjørnar har utvikla seg til å fungere spesielt godt i områder med mykje is og snø. Den har blå auge akkurat som alle andre wights, og det er det. Ellers manglar den delar her og der, har kanskje overnaturlege evner (den var veldig rask, noko Viserion òg tilsynelatande var) og oppførte seg som ein bjørn. Isbjørner er kjappe av natur, de kommer opp i 30-40km/t når de jakter eller blir jaget. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Skal de spille inn serien på nytt når de nye bøkerne kommer? Endret 6. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Veldig lite sannsynleg. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Det blir interessant å se om Martin velger de samme, enkle løsningene som serien er blitt kritisert for i sesong 7, eller om plottingen er mer omstendelig. Men jeg har egentlig gitt opp å vente på Martin og bare tar det som det kommer; over 5-6 år ventetid er for lenge til at jeg klarer å opprettholde entusiasmen. Jeg kommer ikke til å plukke opp bøkene igjen før siste ord er skrevet og jeg vet at jeg leser en historie som er fullført. 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 På kva måte såg den is-aktig ut? Vel, den var hvit og hadde blå øyne. Var en spøk fra min side med tanke på at det var en isbjørn, men gøy å se at det utviklet seg til en diskusjon om isbjørner. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Den var ikke hvit, da hadde de jo ikke sett den komme i snøstormen. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) over 5-6 år ventetid er for lenge til at jeg klarer å opprettholde entusiasmen. Jeg kommer ikke til å plukke opp bøkene igjen før siste ord er skrevet og jeg vet at jeg leser en historie som er fullført.[/] Samme her. Jeg skjønner at det tar tid og at han vil gjøre det skikkelig og at han har mye annet å gjøre på. Men nå er det vel 2-3 år vi har gått og hørt at "den er så og si ferdig. Vil antagelig slippes ut om ett halvt år". Han har mista mange lesere tror jeg pga dette. Endret 7. september 2017 av SaintSpatzz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Og tjent enda flere lesere på serien. Tipper den gjør opp for det Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Hvem gidder å lese boken etter at serien har blitt filmet? Er sikkert noen, men ikke sikkert så mye stemmer overens Vanligvis så leser man boken for å se hva som er forskjell, men når boken kommer etter filming... (For de som leser etter at den er filmet) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Utrolig mange, Dubious, utrolig mange. Dine grunner for å lese en bok er ikke nødvendigvis de samme som for alle andre. Personlig blir jeg nok ikke å lese bøkene, men forstår at det er mange som blir å gjøre det. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Hvem gidder å lese boken etter at serien har blitt filmet? Er sikkert noen, men ikke sikkert så mye stemmer overens Vanligvis så leser man boken for å se hva som er forskjell, men når boken kommer etter filming... (For de som leser etter at den er filmet) Nei. Du tar feil. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå