0laf Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Pøh, det er Podrick som ender på tronen, enten det eller Jaqen H'ghar. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg blir fornøyd så lenge ingen av de åpenbare kandidatene vinner, spesielt ikke de som har bygd opp til å være seriens helter og heltinner. Det er nettopp det å undergrave slike klisjeer som har gjort serien interessant og jeg forventer at siste sesong vil ha overraskende tvister og fanfavoritter som dør. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Det blir kamp i The Red Keep og ting blir øydelagt som i synet til Daenerys. Den som til slutt set seg på trona legg hovudet bakover og får ein tynn sverdspiss gjennom halsen fordi trona har blir herja med. The end. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Synet til Daenerys? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Synet til Daenerys? Endret 1. september 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva var poenget med de siste scene med tyrion som lusker utenfor rommet til Jon og Daenerys? Forstod det ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva var poenget med de siste scene med tyrion som lusker utenfor rommet til Jon og Daenerys? Forstod det ikke helt. Min teori fra tidligere i tråden: Jeg har en helt annen teori på hvorfor han stod der og så "skuffet" ut. I de siste episodene har det vært en del snakk om å "break-the-wheel" og hvem som skal overta etter Dany ettersom hun ikke kan få barn. Så jeg er der at jeg tror at Tyrion vil ha slutt på monarkiet, og vil heller ha innført et demokrati, monarki har storsett bare ført med seg elendighet. I dialogen med Dany nevner han jo blant annet Night's Watch og Pyke, som begge har et slags form for en folkevalgt leder. Edit: Mao. blir det vanskelig for Tyrion å selge et demokrati, om hun får en naturlig arvtaker. Det kan også være så enkelt at han vett det ikke kommer til å føre med seg noe godt, noe vi seerne alt vett i forbindelse med incest avsløringene. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Han er misunnelig selvfølgelig. Og det skjønner jeg godt, Jon har en fantastisk bakdel. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg stusser egentlig litt over at godtfolket i King's Landing har så mye imot incest. De har tross alt vært styrt av Targaryen i hundrevis av år og såvidt jeg har forstått giftet de seg utelukkende innad i familien, så folket burde være vant til det. 1 Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Synet til Daenerys? https://www.youtube.com/watch?v=gulVUWrADCM Dæven døtte sykkelstøtte! Dette hadde jeg helt glemt! På tiden å se opp igjen hele serien før sesong 8 begynner skjønner jeg. Jeg har jo nesten 2 år på meg så det burde være igjennomførbart. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Regissøren bak siste episode avkrefter at det er is Viserion spruter: https://www.google.no/amp/m.huffpost.com/us/entry/us_59a5628de4b050afa90ca531/amp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Blå flamme, som antatt. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Blå flamme, som antatt. Ja, det finnes jo allerede grønn ild, så hvorfor ikke blå? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Blå flamme, som antatt. Ja, det finnes jo allerede grønn ild, så hvorfor ikke blå? Sveiseflamme er blå Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren? Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva ser dere nå som GOT er over? Jeg ser om igjen Breaking Bad og skal se Narcos s 3 og Stranger Things s 2 etterpå. Så må jeh se opp igjen alt fra GOT ? Heldigvis har jeg ett liv så jeg sitter ikke baaare og ser TV... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg ser GoT på nytt. For første gang, vel og merke. Jeg vil si at denne serien egner seg best for å binge eller i det minste se en episode hver dag. Jeg får med meg mye mer av hva som skjer nå som jeg ser episodene etter hverandre enn da jeg ventet en uke mellom hver episode og sannsynligvis glemte noe av det som hadde skjedd i mellomtiden. Jeg vil faktisk si at inntrykket mitt av serien er blitt enda bedre nå som jeg har sett serien på denne måten. Noe som ikke har forandret seg er at jeg fortsatt synes sesong fem er den svakeste. Ikke fordi sesong fem er dårlig laget, men fordi de foregående fire er så godt laget. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren? Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet. Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå