Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ikke har lest bøkene kjenner ikke skjebnen til personen du nevnte, men kommentaren din gjorde det ganske tydelig at personen ikke er død ved tidspunktet du nevnte.

Det er nå en ting, og det er ting jeg fort glemmer. Så da får vi heller bare innføre blinkende overskrifter og varsellamper. "Spoileren" er iallefall fjernet, og alle kan leve lykkelig.

For ordens skyld, han heter Jaime. Jaime.

Min favorittscene fra gårsdagen er Sansa sin, når hun tenker hardt på å drepe Joffrey.

Lenke til kommentar

Må diskusjon.no innføre blinkende overskrifter med skrikende alarmlyder for at folk skal forstå at denne tråden ikke skal inneholde spoilere fra bøkene? Dette er andre gang jeg blir straffet i dennne tråden for å utrykke min begeistrelse for Jamie Lannister. Er det mulig...

Det er umulig å få slike folk til å holde kjeft.

Av en eller annen grunn har noen folk et desperat behov for å fortelle at de vet noe andre ikke vet, for så å avsløre hva de vet som andre ikke vil vite.

Fatter ikke at det skal være så vanskelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Game of Thrones - Sesong 1 (USA-sendetid) For de som IKKE har lest bøkene *bokspoilers i spoilertags* NB: Spoilertags på alt du er usikker på er spoilere

Det skal være veldig lett. Og det er en prinsipiell sak. For hvis alle her inne selv skal avgjøre hva som er en spoiler for min del, så går det på trynet gang på gang.

Det blir bare latterlig å da hele tiden mase om de bøkene. NEI, det er ikke imponerende at du har lest boken. De fleste i dette landet har lært å lese på skolen. Så slutt å være så stolt av det at du hele tiden må fortelle alle her inne hva du har lest.

snip

Det ingenting galt i å anta ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

snip

Det ingenting galt i å anta ting.

Det er sant, men da kan jeg anta at Jaime lever hvertfall en episode til selv om han var i faresonen denne episoden. Jeg tror Catelyn hadde bestemt seg for å ta livet av han, men at hun ombestemte seg da hun så at han var vært mer i live. Kanskje også så hun noe "snilt" i han og skjønte at hvis hun kunne finne ut hvorfor han da dyttet Bran ville dette være en enda større fordel - han er menneskelig og ville bare vært drevet til en sånn handling (ta livet av en liten gutt) hvis han hadde noe ekstremt å skjule.

Derfor antar jeg at han er i livet en god stund til. SPennende å se om et år/når jeg har lest boka.

Lenke til kommentar

Moderatormelding Reglene..

rundt spoilere er oppdatert! Lukter det marginalt av å kunne være en spoiler SKAL det i spoiler-tag.

Er det noe fra bøkene eller historien som IKKE er vist på TV i USA, uavhengig av kontekst og sesong skal det i spoiler!

Er du i det minste tvil, eller er du bittelitt usikker: SETT DET I SPOILER!

Hvorfor går det ikke an å ha en slik melding øverst på hver side? Kommer garantert et eller annet brødhue i løpet av noen poster og kommer med enda flere spoilere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...