Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Evt så gjelder en eller flere av; du vet ikke hva nettstedet The Onion er, skjønner ikke satire og/eller har null kildekritisk sans.)

Det hørtes usannsynlig ut, men for oss som bare leste innlegget til Isbilen uten å klikke på linken så var det ikke så lett å se at det var fra The Onion. 

Å tro at de ikke har hatt noe håndfast å jobbe utifra hadde vært dårlig, da det er en stor produksjon som krever mye. Men at de måtte improvisere en del hadde ikke vært helt utelukket med tanke på nivået som har vært de siste episodene.

edit: 

The Onion er satire, men for at den satiren skal fungere så må det være basert på noe. At GoT er på en plass der man man faktisk kan tenke "Det er ikke helt umulig at det har hendt" sier litt.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

The Onion er satire, men for at den satiren skal fungere så må det være basert på noe. At GoT er på en plass der man man faktisk kan tenke "Det er ikke helt umulig at det har hendt" sier litt.

Stemmer. Følgende setning sakset fra artikkelen støtter meningen din.

Benioff then refused to respond to swirling rumors that Sunday’s episode would feature each of the show’s characters silently meandering around an open field for 80 minutes.

Lenke til kommentar

Benioff then refused to respond to swirling rumors that Sunday’s episode would feature each of the show’s characters silently meandering around an open field for 80 minutes.

Haha. Det hadde vært litt av en finale på sesongen. 

(Spesielt) i disse valgtider håper jeg alle tar seg bryet med å sjekke linker/overskrifter/påstander.  :)

Klart det, når det gjelder viktige ting! Angående valget trenger jeg ikke lese mer heldigvis, da jeg allerede har stemt :p

I denne situasjonen så brydde jeg meg ikke nok om saken til å klikke innpå den linken engang. For min del er det ganske urelevant hvorfor GoT er som det er. Jeg hadde heller ikke spredd det videre uten å vite mer om det, for ordens skyld.

Lenke til kommentar

GoT har gått fra å være en realistisk fantasy serie, til en urelasitisk fantasy serie, men kommer fortsatt til å se på den da det ikke er mye som kommer i nærheten, selv nå som serien har tapt seg

Hva var det som var så realistisk tidligere? Og fantasy har vel forsåvidt inneholdt drager og undead så lenge jeg kan huske.

• Liker 1
Lenke til kommentar

GoT har gått fra å være en realistisk fantasy serie, til en urelasitisk fantasy serie, men kommer fortsatt til å se på den da det ikke er mye som kommer i nærheten, selv nå som serien har tapt seg

Hva var det som var så realistisk tidligere? Og fantasy har vel forsåvidt inneholdt drager og undead så lenge jeg kan huske.

Det meste var realistisk inntil vi kom til siste episode, som er diskutert til døds

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg synes serien er awesome enda. Kan dere ikke bare holde kjeft om dette maset om hvor dårlig det har blitt eller ta det i annen tråd.

Lenke til kommentar

Jeg synes serien er awesome enda. Kan dere ikke bare holde kjeft om dette maset om hvor dårlig det har blitt eller ta det i annen tråd.

Start en diskusjon om hva du liker, eller ikke vær innom tråden? Denne tråden er ikke en hyllest til GoT. Man diskuterer det positive og det negative. Og selv om serien kanskje ikke er dårlig for øyeblikket sammenlignet med andre serier, så har denne sesongen vært veldig ulik det vi er vant å se av GoT i forhold til tidligere sesonger. For det meste har disse ulikhetene vært negativ. Det er en del ting som er bra, noe pay-off for ting vi har ventet på, men siste halvdel av sesongen nå har slitt mye. Da er det naturlig at folk reagerer. Vi hater ikke serien, men man blir litt skuffet når GoT lander en liten bit under hva man forventer. 

Å be folk holde kjeft når folk har relevant diskusjon i riktig tråd blir litt dumt. Bidra med noe selv i stedet for å prøve å stanse all diskusjon.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...