Licht Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Er vel ingen som klager om sesong 2/3 blir 15-16 episoder. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Virkelig synd at Game of Thrones nå er over. Fantastisk serie. Er det True Blood som tar over istedenfor Game of Thrones de neste Søndagene? Håper virkelig at denne serien fortsetter så lenge som bøkene varer. Det fortjener den Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) TB er tilbake på mandag, hence promoen som sier "En uke til" i True Blood-tråden. Også blir det lagt til serier som Curb Your Enthusiasm, Entourage iløpet av juli. Treme som har blitt sendt samme kveld som Game of Thrones avsluttes i starten av juli for dette året. Endret 20. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Game of Thrones Season 2 på 6.plass på Google Trends. Forhåpentligvis begynner det å gå opp for HBO at dette kan bli en skikkelig hit, så de sprøyter masse cash dollars inn i sesong 2! 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Tviler bare på grunn av google trends at det skjer. Vi må heller vente på hva som skjer i andre land enn USA. Det har mer betydning enn google du "lillesau". HBO tjener ikke på google-søk, de tjener mer på salg av rettighetene og seertallene til sesongfinalen. Endret 20. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Ja uhm, det han mente var at folkene som søker etter det på google er interessert i det. Ikke at HBO tjener penger pr. søk. 5 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Forventet meg litt mer sånn egentlig, blandt annet krigen. Men med tanke på tittelen til bok nr 2 så er det vel bare naturlig. Musikken de brukte var episk, både for dragene og når Jon Snow dro ut. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 1 år er veldiig lang tid.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Takker for kjapt svar Blir vel til at jeg starter på bok 2 nå, så pløyer jeg gjennom serien før pensum igjen er på agendaen! Er det fortsatt planlagt at serien skal være på sju bøker? Blir jo evt to bøker igjen etter sommerferien da. Er 4 ute nå, femte publiseres 12. juli, og da er det planlagt to til. Får håpe George RR Martin greier å gjennomføre bøkene før han streifer ned. Han er da ikke eldre enn 63, så det burde ikke være noe problem, med mindre det skjer noe uventet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Kan jo hende GRRM har lagd en "bibel" allerede. Vi har jo slutten, og han har helt klart lagd slutten på historien i hue sitt hvertfall, eller hvertfall tenkt hardt på det. Om ikke også skrevet det på papir for å ha lagt det et sted en advokat eller en han stoler på kan nå det. Han kan også ha gjort delvis ferdig flere andre bøker også. Mange forfattere som har tendens med å passe på ferdig bøker flere år før de blir gitt ut for å finpusse på dem o.s.v. Endret 20. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Slutter sesong en på samme sted som boka? Tenkte jeg skulle lese den, men ikke hvis den inneholder spoilere. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Hadde Lancel Lannister seg en omgang med Cersei forresten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Ja, Cersei og Lancel hadde nok det. Men det er veldig mye vi får vite off-screen. Eller bare blir hinta til. Endret 20. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Ja, Cersei og Lancel hadde nok det. Men det er veldig mye vi får vite off-screen. Eller bare blir hinta til. Hun tar begrepet "å holde det i familien" til helt nye høyder. Spr.målet er hva Jaime kommer til å gjøre med det når han finner det ut. Endret 20. juni 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Slutter sesong en på samme sted som boka? Tenkte jeg skulle lese den, men ikke hvis den inneholder spoilere. Boka slutter med scena til Dany, og som nevnt tidligere så er enkelte av scenene i denne episoden i starten av bok nr. 2. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Med Google Trends greia mente jeg jo at serien begynner å bli "allemannseie", og ikke bare en nisjeserie for fantasy geeks. Bøkene er mine favorittbøker, men jeg ble alltid overrasket når jeg møtte andre som hadde lest de. Nå er det jo nesten flere som ser serien, enn ikke. For oss som har fulgt serien siden lenge før den ble vist på TV var jo det store spørsmålet om serien ville klare å bryte gjennom "fantasy"-muren. Altså problemet med at massene forkaster serien kun på bakgrunn av at det er fantasy, og dermed "simpelt" og lavkulturelt. Kan jo hende GRRM har lagd en "bibel" allerede. Vi har jo slutten, og han har helt klart lagd slutten på historien i hue sitt hvertfall, eller hvertfall tenkt hardt på det. Om ikke også skrevet det på papir for å ha lagt det et sted en advokat eller en han stoler på kan nå det. Han kan også ha gjort delvis ferdig flere andre bøker også. Mange forfattere som har tendens med å passe på ferdig bøker flere år før de blir gitt ut for å finpusse på dem o.s.v. Weiss og Benioff vet visstnok slutten på serien. Ihvertfall i grove trekk. Det er positivt slik at vi vet at serien er konsistent, og "jobber" mot riktig sted, og dersom den godeste skjeggemannen skulle få noe illebefinnende så har serien en mulighet til å kjøre på uansett. Men altså, det er helt uaktuelt at han skal finne på noe tull med helsa før bøkene er ferdigskrevet. Det utgår. Endret 20. juni 2011 av Turbosauen Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 De som sier at litteratur ikke er film vet ikke hva de snakker om! Nå skal jeg kjøpe bøkene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Meh. Da har jeg gått i fra å ikke ane hva Game of Thrones er til å ha sett alle 10 episodene på 1.5 dager. Nå sitter jeg igjen med et hulrom i magen som må fylles med meeeeer episoder.. Serr 1 år til neste gjensyn? Buuhuu.. Sad Hille is sad. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Du får gjøre som andre med abstinenser og lese bøkene. Nå er et godt tidspunkt å begynne på, siden du slipper å vente et halvt tiår på bok fem. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Ikke minst når neste bok nesten er her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå