RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Denne gangen er den vel lekt ut i full HD så kvaliteten skal det vel ikke være mye å si på med mindre det er noen andre mangler med leaken. Kommer uansett ikke til å se den før mandag, men det er nok godt mulig jeg laster den ned denne gangen da jeg gikk veldig lei HBO nordic på mandag da det er utrolige 3. gang på 5 episoder tjenesten har vært helt ubrukelig når jeg har prøvd å få sett episoden. Er ikke i full kvalitet. Er et sted mellom HBO Nordic (2.5mbit) og Amazon (8mbit) og med rekordet lydspor så ingen surround og litt sånn ymse lydnivåer etter det jeg leser. Langt bedre enn forrige leak, og ironisk nok bedre enn hva vi får servert med HBO Nordic... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Postmannen til Bronn vil ikke snakke med han etter at han skjøt ned Drogon Ikke noe nytt, men utrolig hvordan folk ikke klarer å skille mellom skuespiller og rollen de spiller. Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Er virkelig HBO SÅÅÅ dårlig kvalitet? Nå er vel ikke jeg mest opptatt av megapixler oh desibel men GOT vil jeg se så skarpt som mulig. Føler ikke HBO er så dårlig så lenge det nettet fungerer greit. Drømmer om en megafeit Bluray box når serien er over Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Om det er den 2GB fila det er snakk om så syns jeg ikke den var på nivå med HBO via Samsung TV i hvert fall. Men ligger kanskje bedre versjoner ute. Endret 16. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Pendler med tog of rekker akkurat se en episode GoT for jeg er fremme på morgenen. Ganske greit egentlig. Episode 6 er på 1 time og 6 minutter... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Denne gangen er den vel lekt ut i full HD så kvaliteten skal det vel ikke være mye å si på med mindre det er noen andre mangler med leaken. Kommer uansett ikke til å se den før mandag, men det er nok godt mulig jeg laster den ned denne gangen da jeg gikk veldig lei HBO nordic på mandag da det er utrolige 3. gang på 5 episoder tjenesten har vært helt ubrukelig når jeg har prøvd å få sett episoden. Er ikke i full kvalitet. Er et sted mellom HBO Nordic (2.5mbit) og Amazon (8mbit) og med rekordet lydspor så ingen surround og litt sånn ymse lydnivåer etter det jeg leser. Langt bedre enn forrige leak, og ironisk nok bedre enn hva vi får servert med HBO Nordic... Og feil fps. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Men er det ikke strengt tatt hbo nordic? Tok en titt på leaken, og selv om det står at det er en spansk lekk er jo menyen på svensk. Virker helt åpenbart at dette er ENDA en fuckup fra hbo nordic. Edit; er jo selvfølgelig bekreftet at det var nordic. Endret 16. august 2017 av Thommesen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Blir det til at du må reise noen stopp lenger enn du skal nå når de neste to episodene vistnok skal være lenger enn normalt? Episode 6 er på 1 time og 6 minutter... Tar cirka 12 minutter å gå fra togstasjonen til jobben så det ordner seg nok. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Dere må gå inn på TU.no og lese lunch stripene der så langt tilbake som det går. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Om det er den 2GB fila det er snakk om så syns jeg ikke den var på nivå med HBO via Samsung TV i hvert fall. Men ligger kanskje bedre versjoner ute. Ligger mange forskjellige ute i ymse kvalitet, det er en med 720P på ca 1.9GB med Dolby Digital lydspor som er den beste og den jeg endte opp med her. For utenom at den helt åpenbart er encodet i 30 FPS istedenfor 24 FPS som fører til litt hakking her og der så var det som å se en episode via HBO Nordic. Skal ikke si så mye mer, er bare å glede seg! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 For å spørre litt om det jeg spurte om i sted.. Når har de begynt å skille mellom White Walkers og Wights? Kan ikke si at jeg har hørt de snakket om Wights før, kun WW's.. !? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Dukker stadig opp det. Tydelig at white walkerene er lederene, og whights er soldatene de styrer. Blir nevnt ved et par anledninger iallefall uten at jeg kan ramse opp når Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg som ikke følger med, da.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 For å spørre litt om det jeg spurte om i sted.. Når har de begynt å skille mellom White Walkers og Wights? Kan ikke si at jeg har hørt de snakket om Wights før, kun WW's.. !? Alltid. Men jeg tror ikke de har brukt ordet "wights" i tv-serien. Men andre ord som, the dead, army of the dead etc. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Kjipt at de driver og leaker episodene på den måten, spesielt i dårlig kvalitet. Gir folk mulighet til å spoile for oss som venter på ordentlig release. Noen presterte å slenge noen plotpoints i en overskrift på et annet forum jeg følger med på. Burde vært dødsstraff for sånt... 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Fikk og nettopp spoilet det mest major (tipper jeg) som skjer i den episoden av noen edgy kids på en twitch chat som spammet det i konstant i 3-4 minutter før noen mods presterte å gripe inn . Vet ikke om jeg tørr vente til mandag lenger grunnet disse drittungene... Endret 16. august 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 For å spørre litt om det jeg spurte om i sted.. Når har de begynt å skille mellom White Walkers og Wights? Kan ikke si at jeg har hørt de snakket om Wights før, kun WW's.. !? Alltid. Men jeg tror ikke de har brukt ordet "wights" i tv-serien. Men andre ord som, the dead, army of the dead etc. Ja, deads og army of deads har jeg hørt.. Wights, derimot, har jeg ikke hørt.. Siden vi her diskuterer tv-serien og ikke bøkene, så var dette et nytt ord for meg (i denne serien..) Men, da oppklarer det det.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Og det er grunnen til at jeg valgte å se episoden allerede nå. Kvaliteten var grei nok, samtidig som det såpass lenge til den kommer ut og jeg er såpass mange steder på nettet hvor jeg potensielt kan bli spoilet at det gadd jeg rett og slett ikke. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Viser seg at episoden med god kvalitet er lekket via HBO Nordic, lurer på om de ikke får gjennomgå nå. Endret 16. august 2017 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det morsomste er jo å lese alle som klager på kvaliteten, at dette umulig kan være en skikkelig HD-rip rett fra HBO.. Vel, velkommen til HBO Nordic 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå