The Avatar Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ein ting som eg ikkje har sett blitt diskutert er at Arya muligens er den karakteren som så langt har begått den største taktiske tabben som kan få store konsekvensar. Ho var på veg direkte til Kings Landing for å ta livet av blant anna Cercei, før ho blei "distrahert" og dro til Winterfell for å besøke slekta. Det er meget sannsynleg at heile slaget i forrige episode ikkje hadde skjedd om Arya hadde holdt seg til sin opprinnelige plan. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ein ting som eg ikkje har sett blitt diskutert er at Arya muligens er den karakteren som så langt har begått den største taktiske tabben som kan få store konsekvensar. Ho var på veg direkte til Kings Landing for å ta livet av blant anna Cercei, før ho blei "distrahert" og dro til Winterfell for å besøke slekta. Det er meget sannsynleg at heile slaget i forrige episode ikkje hadde skjedd om Arya hadde holdt seg til sin opprinnelige plan. Umulig å si, tidsperspektivet er... komplisert... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Spørs om ikke "bend the knee" kan tolkes som et frieri også. Da vil Daenerys teknisk sett også være dronning i Norden. Da vil King Snow være prinsgemal over de resterende kongerikene, men konge i Norden. En spesiell form for personalunion altså. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Det er jo en ganske vanilla fanteori at de to gifter seg, Snow blir King of the north og Daenerys blir Queen of the iron throne. And that is the end of a song of fire and ice. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg tror ikke både Daenerys og Jon Snow kan "vinne" (hva det innebærer for de). Føler at det gode vinner til slutt, men en del av de gode karakterene blir drept.Jon Snow kan dø så lenge han får bekjempet White Walkers først. Da er hans story ferdig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Spørs om ikke "bend the knee" kan tolkes som et frieri også Gir ingen mening slik handlingen foregikk. Her var det snakk om å underkaste seg, absolutt ikke gifte seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ein ting som eg ikkje har sett blitt diskutert er at Arya muligens er den karakteren som så langt har begått den største taktiske tabben som kan få store konsekvensar. Ho var på veg direkte til Kings Landing for å ta livet av blant anna Cercei, før ho blei "distrahert" og dro til Winterfell for å besøke slekta. Det er meget sannsynleg at heile slaget i forrige episode ikkje hadde skjedd om Arya hadde holdt seg til sin opprinnelige plan. I stedet hadde noen tusen soldater uten pikk og noen tusen med hest vært på vei mot Winterfell. Og tre drager da. For Starks sin del, og John sin kamp mot White Walkers, var det nok best hun lot være. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Arya og dvergen er mine favoritter og håper de aldri dør, resten bryr jeg meg ikke så mye om Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Moderatormelding Fjernet et togvrak av en diskusjon. Vil minne på at jeg som administrator hverken er feilfri eller immun. Selv om jeg fortsatt står på mitt så mener jeg at dette ikke er stedet for å diskutere tråden sin hensikt.Tilbakemelding tas på PM. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Arya har jo nå en kniv av valaryansk stål, så spørs om hun ikke også blir viktig mot White Walkers. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Spørs om ikke det signaliserer at det er en grunn til at hun reiste nord, på lik linje med at Jon Snow reiste sør. Det er ikke utenkelig at de alle blir samlet i slaget mot The White Walkers. Vi har vel nesten alle hovedpersonene samlet nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ja, det går mot klimaks. Men jeg går og lurer på om klimaks kommer til å være at alle samles om å slåss mot WW, ikke nødvendigvis en seier over WW. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Dreper Valaryansk stål white walkers også? Trodde det bare var dragon glass og drager Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Tilsynelatende ja. Man vet vel ikke om drager dreper de? Men mest sannsynlig.... Endret 12. august 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Med 15 episodar igjen så blir det kanskje stille frå White Walkers på ei stund, dersom dei skal vere klimaks. Ev. at dei blir fordelt ut over siste sesongen. Endret 12. august 2017 av Zeph Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg tror det bare det er 9 episoder igjen, 3 i denne sesongen og 6 i sesong 8, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 7 episoder denne sesongen og 6 episoder i sesong 8, ja. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Trodde denne sesongen skulle avslutte og at neste blir påfyll med ekstra innhold i forhold til settingen og historiene rundt westerns osv. Isåfall har jeg virkelig misforstått. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Men episodene i sesong 8 kan være opp til 2 timer lange. http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Season_8 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Trodde denne sesongen skulle avslutte og at neste blir påfyll med ekstra innhold i forhold til settingen og historiene rundt westerns osv. Isåfall har jeg virkelig misforstått. Det har du. Det kan bli 6 lange episoder i sesong 8 som tar for seg de virkelig episke slagene som vil avgjøre westeros skjebne For a time in January 2017, Season 8 renewal was put on indefinite hold, due to a disagreement between HBO and the showrunners over the number of episodes it would contain. While originally Benioff and Weiss stated they intended 7 episodes for Season 7 and 6 for Season 8, apparently there was some internal pushback that they should make more than six episodes (whether for story reasons or purely business/budget reasons is unclear).[3] At their SXSW panel on March 12, 2017, Benioff and Weiss announced that Season 8 will consist of the originally planned six episodes. No new writers will be introduced: Dave Hill will write the first episode, Bryan Cogman the second episode, then Benioff and Weiss will divide up the remaining four. George R.R. Martin will not be returning to script another episode. The final season could contain multiple episodes of up to two hours long in length and could be the longest season to date, even though the season only contains 6 episodes. Endret 12. august 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå