Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Det ble vel faktisk bekreftet av HBO sitt slekt/forhold oversikt i fjor, om det ikke kom frem klart nok fra serien.

Men ja, vi vil selvsagt høre ordene og se det selv på skjermen. Gleder meg til den "bomben" slår ned. :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke DEM har vært noe problem i GoT. For min del er DEM for seerne det eneste som kan kalles DEM. De fleste som bor i Westeros vil ikke være spesielt godt orientert om hva som skjer i andre deler av verden, det er bare naturlig.

Det må være noe viktig med Bran, hvis ikke kunne Martin like gjerne latt ham dø etter fallet i stedet for å dra oss gjennom en av de kjedeligste story arcene i serien. Den endelige løsningen på White Walker-problemet må være noe som er blitt hintet til helt fra begynnelsen, og ikke noe som dukker opp mot slutten.

Lenke til kommentar

også håper jeg han nå (siden han er ved et gudetre igjen) kan dra tilbake å få bekreftet hvem jon snow sin far er, og om hans foreldre var gift (selv om de fleste antar hvem foreldrene er kan det være greit å faktisk få se det) sånn at vi får vite om jon er en sbow eller har et krav på et slektsnavn

Det ble jo bekreftet indirekte under samme scene. Lyanna sa til Ned at Robert ikke måtte få vite om det, for da ville barnet bli drept (mao. barnet var en Targaryen).

• Liker 2
Lenke til kommentar

eller robert viste ikke at hun var gravid engang. virker ikke som om ned visste det heller.

så om lyanna og robert hadde sex før han targatyen fyren "kidnappet" henne, og det har gått 9 mnd (det nevnes ikke noe om tidspunkter her) så kan det være robert sitt.

men at han da vil anta at det ikke er hans, og uansett drepe det.

vrient å forklare men :p

Lenke til kommentar

Det må være noe viktig med Bran, hvis ikke kunne Martin like gjerne latt ham dø etter fallet i stedet for å dra oss gjennom en av de kjedeligste story arcene i serien. Den endelige løsningen på White Walker-problemet må være noe som er blitt hintet til helt fra begynnelsen, og ikke noe som dukker opp mot slutten.

Den har vært tidvis kjedelig, men fyfaen om man ikke fikk valuta for tiden man har brukt under Hodor-scenen. Definitivt den sterkeste og minneverdige scenen for min del. Og jeg går utifra at Bran blir å ha en viktig rolle. Trenger ikke være verdens største del i "spillet", men en viktig en. Og DEM som nevnt gjelder bare for seere når det kommer til film og serier.

Lenke til kommentar

Helt enig i at det er noen payoff-øyeblikk i hver sesong, men jeg er ingen tilhenger av tanken om at seerne skal holde ut med kjedelige episoder fordi man har spart noe bra til senere. Hvis noe ikke er interessant å se på så bør det enten endres eller sløyfes.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig der. Men kanskje fordi jeg liker så godt å bare "være i" GoT-universet. Jeg hadde lett tatt 12 episoder denne sesongen, der 4-5 av de var litt trege, men i større grad ga oss mer bakhistorie, viste hvordan de kom seg fra A til B, osv.

Lenke til kommentar

Budsjett, tid og sikkert at alle Skuespillerne har lyst til å være med på andre ting også. Nathalie Dormer som spilte Maergary ba jo om å bli skrevet ut selv sa hun fordi hun måtte takke nei til så mye pga GOT. Mange av skuespillerne vil nok få spreke karrierer innen film etter GOT.

Lenke til kommentar

Selv om jeg hadde hatt den i 1080p HDTV/Webrip, så hadde jeg uansett ventet til mandag (kanskje tatt det på søndag).. Jeg vil ha det når "det skal gå", dessuten hadde det blitt ekstra lenge å vente til neste episode igjen..

Lenke til kommentar

Vet ikke noe om kvaliteten. Venter selv til mandag når den blir offisielt tilgjengelig. Var Dagbladet som nevnte det først ifbm hackerangrepet mot HBO og tenkte jeg skulle spre nyheten videre. Hva folket gjør med den informasjon er ikke min sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...