Pokey Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Han som spiller han er så god til å spille at jeg hater han. Lenke til kommentar
stx765 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Trodde litt av meningen med serien var at alle skulle ha en tvilsom moral, at det ikke skulle være noe "good guys" og "bad guys", akkurat nå føles Stark familien veldig snill og Lanniester/Baratheon veldig ond... Det er jo fordi vi ser nesten alt fra Stark-familiens side. Den eneste Lannisteren vi egentlig kjenner så langt er Tyrion. Og du synes vel ikke han er en bad guy? Svært, svært få karakterer i serien kan beskrives som regelrette drittsekker, selv om det finnes noen få (Viserys, til eksempel). Hverken Cersei, Jaime, Tywin eller Kevan er blant disse. Cersei har mange feil, men ond er hun ikke. Så langt har hun handlet naturlig og forståelig ut i fra sin posisjon, så vidt jeg kan huske. Det eneste unntaket må være episoden med Lady, som var ondsinnet. Tywin har ikke gjort noe galt. Han gjør det han bør gjøre. Og Jaime? Tja. Han dyttet Bran ut av vinduet. Det er en slem handling, men få kan si at de ikke ville gjort det samme. Det er vanlig å redde eget skinn fremfor å være ærlig. Han hevnet seg på Ned da Catelyn kidnappet Tyrion. Tja. Det Tyrion ble utsatt for var også helt på trynet, spesielt da de kom til the Eyrie. Det er bare ikke like tydelig som direkte drap. Og han drepte Aerys. Vi kjenner ikke til andre omstendigheter enn at svinet fortjente det. Ettersom vi blir bedre kjent med Lannisterne, kan det hende mange endrer sitt syn på en eller flere av dem. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Littlefinger har så absolutt en sølvtunge ja. Virker nesten litt inspirert av den norrøne Loke. Ellers, skrevet kjapt om hva vi kan vente oss i sesong 2 (noen mindre spoilere): http://gameofthrones.no/nyheter/hva-kan-vi-vente-oss-i-sesong-2/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Han som spiller han er så god til å spille at jeg hater han. Jeg elsker han, han (Aidan Gillen) spiller så fantastisk bra som Littlefinger. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Vet ikke helt om jeg tør å lese spoilertråden. Er nettopp blitt ferdig med førsteboka og er bare på prologen på andre... Er det en del spoilere fra hele serien der eller er det bare første bok og første sesong som diskuteres uten spoilertags? Forøvrigt gleder jeg meg massivt til neste episode nå, åhåhåhå. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Vet ikke helt om jeg tør å lese spoilertråden. Er nettopp blitt ferdig med førsteboka og er bare på prologen på andre... Er det en del spoilere fra hele serien der eller er det bare første bok og første sesong som diskuteres uten spoilertags? Forøvrigt gleder jeg meg massivt til neste episode nå, åhåhåhå. Alle bøkene som er ute blir spoilet i hytt og gevær, så vil ikke anbefale det hvis du bare har lest bok 1. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Vet ikke helt om jeg tør å lese spoilertråden. Er nettopp blitt ferdig med førsteboka og er bare på prologen på andre... Er det en del spoilere fra hele serien der eller er det bare første bok og første sesong som diskuteres uten spoilertags? Forøvrigt gleder jeg meg massivt til neste episode nå, åhåhåhå. Vi diskuterer vel casting, hvem som dør (denne sesongen), hvordan serien er kontra boken, og generelt masse pjatt. Jeg begynner på tredje snart, og har ikke fått noen store spoilere servert i tråden. Edit: Men om du bare har lest første, så vil du nok holde deg vekke imo, som Rampage sa. Endret 17. juni 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Burde vært egen tråd hvor man bare kan spoile for enkelte bøker, ikke alle sammen i en. Vil gjerne lese og diskutere men nekt å få vite noe om bok tre og ut. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg vil egentlig anbefale dere begge å holde dere vekk fra tråden. Ja, du også Friksjon. Om du ikke har fått med deg noen spoilere så langt så er det mer lykken enn forstanden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er ikke så farlig, jeg vet det meste som skjer helt frem til bok 3. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kom litt info om, Ser Gregor "The Mountain That Rides" Clegane i bok 3. han er 2,40 meter, 190 kg med muskler. sverdet er 2 meter. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ikke en viktig spoiler akkurat, men det er i feil tråd du poster. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kom litt info om, Ser Gregor "The Mountain That Rides" Clegane i bok 3. han er 2,40 meter, 190 kg med muskler. sverdet er 2 meter. En ekte mannemann, virker det som. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 17. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2011 Misforstå meg rett nå, det er ikke denne saken om hvor høy denne karakteren er. Men nå må da for pokker snart folk forstå at boka er et "ikke" tema her i tråden så lenge det ikke er skjedd i serien? Hvis hver og en løk her inne skal vurdere selv hva som er spoiler eller ikke så går dette i dass gang på gang på gang! Gi gjerne beskjed hvis det er slik vi vil ha det her, da melder eg meg ut av tråden umiddelbart, for eg ønsker ikke å høre noe som helst om Game of thrones uten at det har skjedd på HBO i USA. 10 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror egentlig leifeinar postet i feil tråd, men jeg er enig, Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja som eg sa, har intet med Leifeinar sitt innlegg å gjør. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Iallefall; Sesong 2 begynner filming 25 juli. Artikkel: http://winter-is-coming.net/2011/06/season-two-filming-to-start-july-25/ Winter Is Coming: For the record, this is nearly the exact same date that they began filming season one (that started on July 26th). Same start date plus same amount of episodes means that we should expect a season two premiere around the same time as well. April 15th, 2012 looks good to me. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis du alltid har drømt om å være statis, så har du sjangsen nå! http://www.leadcastingcall.com/hbo-series-game-of-thrones-casting-season-2/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det frister faktisk... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Musikken holder like høy standard som serien selv. http://www.youtube.com/watch?v=xSm5aZNDYq4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå