G-Man™ Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Om du burde det? Hallo? Selvsagt må du det. Om du ser de, skjønner du hvorfor arya okke kan være jons datter Lenke til kommentar
JTT Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Ja, da har jeg jo noe å gjøre på nå som sesong 6 er ferdig Men kan noen avkrefte/bekrefte denne teorien jeg har? Jeg lurer på om Geoffrey kanskje ikke er død ? Og at siden Melysendre dro til Kings landing så kan hun kanskje vekke han tilbake? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Du må trolle. Ikke sjans at alt du legger ut her er seriøst (sett at du ikke er på noe). Se HELE serien på nytt, så får du nok litt mer tvil til de YouTube videoene. 1 Lenke til kommentar
JTT Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Beklager jeg skal se hele serien før jeg poster igjen 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Men kan noen avkrefte/bekrefte denne teorien jeg har? Jeg lurer på om Geoffrey kanskje ikke er død ? Og at siden Melysendre dro til Kings landing så kan hun kanskje vekke han tilbake? Jeg kan avkrefte den: Man kan ikke vekke til live en som ikke er død. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Beklager jeg skal se hele serien før jeg poster igjenPrat gjerne om ting som har hendt, men rare teorier uten å ha sett serien engang er ganske nytteløst. Ikke meningen å høres frekk ut, men dette er en serie der man burde se alt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Ja, da har jeg jo noe å gjøre på nå som sesong 6 er ferdig Men kan noen avkrefte/bekrefte denne teorien jeg har? Jeg lurer på om Geoffrey kanskje ikke er død ? Og at siden Melysendre dro til Kings landing så kan hun kanskje vekke han tilbake? Hvem er "Geoffrey"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Om Arya er en "faceless" nå? Jaqen sa til henne: «now a girl is truly no one», så hun ble faktisk ferdig med treninga? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hun har i hvert fall nådd et visst nivå. Om det er flere nivåer vet vi vel ikke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Når det gjelder Tommen er det aldri for tidlig. Good riddance! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Aldri skjønt Tommen hatet. Tommen er en naiv gutt som blir brukt i et maktspill. Syns skuespilleren har gjort en bra jobb med å portrettere han. Er jeg trist for han er død? Nei. Er jeg glad for at han er død? Nei.Men for meg har han ikke vært et irritasjons monument, som han har vært for mange andre tydeligvis. 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hvis jeg skulle beskrevet Tommen med ett ord, ville jeg brukt "meh". Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Han bidro ikke til plottet. Har ingenting med skuespilleren å gjøre, men rollen kunne utføres av en utstoppet kanin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Jeg tror dere feiltolker Tommen fullstendig. Han er 9 år i bøkene, og er ansett som en godhjertet og naiv person som enda er svært avhengig av sin mor Cersei. Jeg tror dette muligens oversatte litt dårlig over til serien der Tommen opplagt er mye eldre. Tommen utrettet ikke mye, og jeg tror ikke det er meningen han skal gjøre det heller. Litt av poenget med Tommen er at han prøver seg på makt, flopper fullstendig og blir kontrollert av sin puppetmaster/mor Cersei (og senere av Margaery, men er fortsatt litt i tvil til hennes intensjoner). Han er ble brukt som et maktverktøy, mistet alt det han brydde seg om, og tok livet sitt. Hvis dere føler at Tommen er som en murstein i veggen så tror jeg serien har gjort en god jobb. Endret 30. juni 2016 av Gavekort 7 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Men han er ikke 9 i serien, så det fungerer ikke som unnskyldning. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er jo en yngre jente i slaget sammen med Snow som er 100 ganger mer konge enn Tommen (Dårlig på navn) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Han bidro ikke til plottet. Har ingenting med skuespilleren å gjøre, men rollen kunne utføres av en utstoppet kanin.Og det er vel akkurat det som er poenget, som jo har en påvirkning på plottet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Historien er full av svake regenter som har blitt utnyttet/kontrollert av mennesker som sto dem nær. Den tyske legen Struensee's periode som reell makthaver over Christian VII i Danmark er et morsomt eksempel. Tommen har en slik rolle i GoT. Hvordan skulle de løst dette bedre, egentlig? 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Han bidro ikke til plottet. Har ingenting med skuespilleren å gjøre, men rollen kunne utføres av en utstoppet kanin.Og det er vel akkurat det som er poenget, som jo har en påvirkning på plottet. 3meta6me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå