Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg jo noe å gjøre på nå som sesong 6 er ferdig :D

Men kan noen avkrefte/bekrefte denne teorien jeg har? Jeg lurer på om Geoffrey kanskje ikke er død ? Og at siden Melysendre dro til Kings landing så kan hun kanskje vekke han tilbake?

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg jo noe å gjøre på nå som sesong 6 er ferdig :D

Men kan noen avkrefte/bekrefte denne teorien jeg har? Jeg lurer på om Geoffrey kanskje ikke er død ? Og at siden Melysendre dro til Kings landing så kan hun kanskje vekke han tilbake?

Hvem er "Geoffrey"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Om Arya er en "faceless" nå? Jaqen sa til henne: «now a girl is truly no one», så hun ble faktisk ferdig med treninga?

Lenke til kommentar

Aldri skjønt Tommen hatet. Tommen er en naiv gutt som blir brukt i et maktspill. Syns skuespilleren har gjort en bra jobb med å portrettere han. Er jeg trist for han er død? Nei. Er jeg glad for at han er død? Nei.Men for meg har han ikke vært et irritasjons monument, som han har vært for mange andre tydeligvis. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror dere feiltolker Tommen fullstendig. Han er 9 år i bøkene, og er ansett som en godhjertet og naiv person som enda er svært avhengig av sin mor Cersei. Jeg tror dette muligens oversatte litt dårlig over til serien der Tommen opplagt er mye eldre.

Tommen utrettet ikke mye, og jeg tror ikke det er meningen han skal gjøre det heller. Litt av poenget med Tommen er at han prøver seg på makt, flopper fullstendig og blir kontrollert av sin puppetmaster/mor Cersei (og senere av Margaery, men er fortsatt litt i tvil til hennes intensjoner). Han er ble brukt som et maktverktøy, mistet alt det han brydde seg om, og tok livet sitt.

Hvis dere føler at Tommen er som en murstein i veggen så tror jeg serien har gjort en god jobb.

Endret av Gavekort
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Historien er full av svake regenter som har blitt utnyttet/kontrollert av mennesker som sto dem nær. Den tyske legen Struensee's periode som reell makthaver over Christian VII i Danmark er et morsomt eksempel. Tommen har en slik rolle i GoT. Hvordan skulle de løst dette bedre, egentlig?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...