Dotten Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 And then we go... 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Synd ikke musikken er på spotify. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 And then we go... Jeg får umiddelbart lyst til å gi en Emmy til den gifen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Faen. Jeg har aldri før vært så følelsesmessig berørt etter å ha sett en episode av en serie før. Gikk rundt i hybelen her og kjefta, bannet lenge etter å ha sett siste episode nå. Fantastisk bra serie dog. Nesten så jeg gruer meg til siste episode dersom det skal være såpass... Endret 15. juni 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Den er vi to om Egil, selvom jeg har lest boken. Måtte presse for å holde tårene vekke (jeg er en følsom person), bannet litt, og la hodet ned på bordet. Det samme skjedde når jeg leste boken, plantet enkel og greit hodet godt ned i bordet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg ble sittende å se på skjermen mens jeg tenkte at nei, det kunne jo ikke ende sånn? Han skulle jo ikke dø! Men samtidig skjønner jeg at hovedpersonene ikke alltid kan overleve bare fordi de er «snille». Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Denne karen her http://www.youtube.com/watch?v=mOoA1OtcNjM Reaksjonen rett etter at han så episoden, tror den er postet før, enten her eller spoilertråden. http://www.youtube.com/watch?v=owf6D2vfZqM 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) "Dany goes in fucking labor" :!: "Seriously what the fuck is going on at the wall!?" Endret 16. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Hahaha, noen som kjenner igjen denne karen? http://www.youtube.com/watch?v=S_Qon-Udlhw&feature=youtu.be 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 hahaha, er det Bronn eller er det en som tilfeldigvis ligner noe sinnsykt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Haha, fantastisk! hahaha, er det Bronn eller er det en som tilfeldigvis ligner noe sinnsykt? Det er han, ihvertfall samme etternavn. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Det der er Bronn, ja. Ble plutselig litt "mindre" badass. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Så fra episode 4 og oppover i kveld. Holy fuck. Jeg bare satt og stirret i skjermen etter episode 9. Herregud. For en serie. 4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Så fra episode 4 og oppover i kveld. Holy fuck. Jeg bare satt og stirret i skjermen etter episode 9. Herregud. For en serie. Samme som kompisen min da, sett fra episode 3 og oppover i dag, snart episode 9. Ååå, jeg gleder meg til å høre reaksjonen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg trodde ikke det kom til å skje. Jeg var helt sikker på at det kom til å skje noe. Et eller annet. Noe som helst som skulle forhindre at det skjedde. Jeg var hundre prosent sikker. Men neida. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 I stort sett alle andre serier ville "noe" skjedd for å forhindre det. Derfor elsker jeg serien bare enda mer etter episode 9, til tross for at jeg kjenner jeg kommer til å savne Sean Bean som Ned. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Døde han også på samme måte i boka? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ja, tilogmed slik at du fra Aryas POV ikke så det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ingen er død enda. I serien hvertfall. Så det er lite interessant hva som skjedde i boka. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Eddard er da vitterlig død i både serien og i boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå