Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Den teorien har sirkulert en stund, men jeg kjøper den ikke. Det er ikke noen grunn til at det skulle være sånn. Det eneste som støtter den teorien er at den ikke ble motbevist, og nå er den motbevist. Hun ga jo ansiktet til Jaqen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Synes ikke det er en definitiv debunking av den teorien da. Synes det er mer sannsynlig at det er noe mer til det ansiktet enn at Arya takler knivstikk i magen og et stygt fall, for å så gå super saiyan på The Waif når de alltid har vært en equal match. Kanskje The Waif var en konstruert test fra Jaqen. Jeg bare spekulerer da, men det er jo det som er litt moro. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Du skal få lov til å spekulere, men jeg tror du prøver litt hardt å skape en tre-retter fra et kneipbrød 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Så, Blackfish (usiker på navn), er han død tro? I GoT så er det jo sånn at så lenge man ikke ser noen fysisk dø, så kommer de jo tilbake. Med unntak av han i the broderhood og jon snow. Skulle ikke forundre meg om stannis kommer tilbake heller ? Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Så, Blackfish (usiker på navn), er han død tro? Det håper jeg da virkelig. Det er ingen grunn til at Jamies menn skal lyve til han om dette. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Lady Blackfishheart get hype 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Du skal få lov til å spekulere, men jeg tror du prøver litt hardt å skape en tre-retter fra et kneipbrød Jeg synes jeg holder nivået til de andre plot-twistene som har vært i serien. Endret 14. juni 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Syntes dette var en bra episode jeg. Men ja, Arya gikk litt vel fort ifra nesten dau, til mye bedre, til nesten dau, til å drepe Waif og plutselig se ganske så ok ut igjen. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 De heler fort, disse ungdommene. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 når først The Mountain tok han ene hadde jeg håpet på litt mer action der, men bra nok Jeg frydet meg som en unge i en godteributikk da det viste seg at fjellet faktisk ville gå til aksjon. Hadde også forventet mer, men det var frydefullt det lille som skjedde. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 On topic, ingen som er med på min teori om at Arya kan ha blitt drept av Waif og at Waifen nå har tatt Arya sin identitet? Bortsett fra at "Arya" blødde mens møtte Jaqen så er det ingenting jeg ser som kan ødelegge teorien. Og blodet kan jo være faka. Blodet var vel fra da ansiktet ble skåret av og hengt opp? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Vent, så nå kan vi bare ta ting fra bøkene og alt vi trenger å gjøre er å putte det i spoiler? Når skjedde dette? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Noen spesiel grunn til at the broderhood dukket opp nå? IKKE TRYKK SPLOILERTAG. MULIG SPOILER FRA BOK (litt usikker) de kan vel ikke plutselig gjennopplive cat nå? Er vel gått et par år, så kroppen har vel råttnet? Og ikke kan hun alt være gjennopplivet heller, han presten lever jo enda? Endret 14. juni 2016 av G-Man™ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 G-Man : Uten å ha lest spoileren så vil jeg si at det kan ha sammenheng med at de ønsker i gi ham en grunn til å kjempe og det har han jo virkelig fått nå... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) On topic, ingen som er med på min teori om at Arya kan ha blitt drept av Waif og at Waifen nå har tatt Arya sin identitet? Bortsett fra at "Arya" blødde mens møtte Jaqen så er det ingenting jeg ser som kan ødelegge teorien. Og blodet kan jo være faka. Blodet var vel fra da ansiktet ble skåret av og hengt opp? Hm, kanskje. Jeg synes jo Arya virket ekstremt frisk igjen da hun møtte Jaqen. Jeg klarer fortsatt ikke unngå å tro at det er noe som har skjedd her. Roose ble drept med et knivstikk, Areo(?) på 100+ kilo ble drept med et lite stikk i ryggen. Også Doran falt rett om og døde momentant. Men lille Arya overlever en slashing, to knivstikk der kniven blir tvista, slipper unna infeksjoner da hun svømte i kanalen og healer seg opp to ganger. Først hos teaterdama og så etter å ha slått opp stinga etter å ha løpt fra Waifen. (Og nå prøver jeg å glemme at hun oppførte seg som en idiot før hun ble knifa, ikke som en tidligere snokmorder-læring som har snitcha på sin egen forening). Det er så ekstremt inkonsekvent. Hvis Arya faktisk endte opp med å bli drept i det mørke rommet så reddet det de tidligere feilene i storyen hennes denne sesongen. Vent, så nå kan vi bare ta ting fra bøkene og alt vi trenger å gjøre er å putte det i spoiler? Når skjedde dette? Dette kommer ikke til å ende bra Endret 14. juni 2016 av Teipball Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 On topic, ingen som er med på min teori om at Arya kan ha blitt drept av Waif og at Waifen nå har tatt Arya sin identitet? Bortsett fra at "Arya" blødde mens møtte Jaqen så er det ingenting jeg ser som kan ødelegge teorien. Og blodet kan jo være faka. Blodet var vel fra da ansiktet ble skåret av og hengt opp? Hm, kanskje. Jeg synes jo Arya virket ekstremt frisk igjen da hun møtte Jaqen. Jeg klarer fortsatt ikke unngå å tro at det er noe som har skjedd her. Roose ble drept med et knivstikk, Areo(?) på 100+ kilo ble drept med et lite stikk i ryggen. Også Doran falt rett om og døde momentant. Men lille Arya overlever en slashing, to knivstikk der kniven blir tvista, slipper unna infeksjoner da hun svømte i kanalen og healer seg opp to ganger. Først hos teaterdama og så etter å ha slått opp stinga etter å ha løpt fra Waifen. (Og nå prøver jeg å glemme at hun oppførte seg som en idiot før hun ble knifa, ikke som en tidligere snokmorder-læring som har snitcha på sin egen forening). Det er så ekstremt inkonsekvent. Hvis Arya faktisk endte opp med å bli drept i det mørke rommet så reddet det de tidligere feilene i storyen hennes denne sesongen. Vent, så nå kan vi bare ta ting fra bøkene og alt vi trenger å gjøre er å putte det i spoiler? Når skjedde dette? Dette kommer ikke til å ende bra Enig var merkelig at Arya skulle overleve de stikkene sånn uten videre med litt stiching up og hvile. For å så hoppe som en annen akrobat og da burde det jo ha sprukket igjen. Men men hun fikk drept the waif, det tror jeg er ingen tvil om men var mye merkelig med den avslutningen på den storyen. mye som ikke hang på greip. Men men nå er det over me den storyen, heldigvis reddet the hound denne episoden så til de grader, episk den måten han bare hogget de første ned på Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, legg merke til hvordan Ariya sitter bak lyset og fokuserer synet på den mørke delen av rommet, det kan være at hun bevist benytter seg av lyset for å få "morderen" til å bli blendet og dermed dra nytte av dette for å ta henne. Og hun begynte jo å bli veldig flink til å slåss i blinde... Noen triks må man jo bruke. Dessuten tror jeg serieskaperne ikke er like glupe og ondskapsfulle som Gerge R R Martin he he så dette plottet er enklere og trolig mer troverdig sånn sett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Alt dette snakket om blod, gørr og avrevne hoder. Jeg bare er glad for at Bronn og Podrick fikk litt leketid sammen igjen. Lenke til kommentar
Jonas aka Jaime Lannister Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Helt enig, dette var faktisk en morsom episode. The Hound med kommentarene "We all die, Expect for this one" Bronn og Podrick var veldig morsomt, og Tyrion scenen var underholdene. For min del var dette en veldig artig og bra episode, men med en liten tease om krigen mellom Jon og Ramsay på slutten, ville det vært kremen på kaka. Endret 14. juni 2016 av Jonas aka Jaime Lannister Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jepp jepp jepp... Dialogen var spesielt bra denne episoden. Men jævlig skuffende at Blackfish er en idiot og en drittsekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå