Jonas aka Jaime Lannister Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Lengter etter å se mer av Ramsay før krigen. Håpet på litt action mot Rickon, eller i det hele tatt se hæren dra fra Winterfell det siste minuttet. Da hadde jeg gledet meg mye mer. Noen andre som har teorier hvor Varys kanskje drar? Til Dorne eller Tarlys? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Er jo faktisk bare klaging i denne tråden, om hvor utrolig dårlig serien er blitt. Om den er så forferdelig dårlig, hvorfor fortsette å se da? Synes forøvrig hele sesongen har vært god. Koser meg som bare det med hver episode. Endret 13. juni 2016 av Utah 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Serien har blitt dårligere, men vi fortsetter å se på den fordi vi vil se hva som skjer Den er fortsatt bedre enn mange andre serier som jeg til dels følger med på Dagens var mye bedre enn de 2 forrige og neste ukes ser ut til å bli enda bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er jo faktisk bare klaging i denne tråden, om hvor utrolig dårlig serien er blitt. Om den er så forferdelig dårlig, hvorfor fortsette å se da? Synes forøvrig hele sesongen har vært god. Koser meg som bare det med hver episode. DISKUSJON.no Og det er fullt mulig å være kritisk til noe i en serie, og forsatt syns totalt sett at serien er bra. So Dubious sier, serien har tapt seg, men det betyr likevel ikke at den er dårlig, bare at den var bedre før. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Klart den var bedre før! Nå har de jo ikke bøkene å ta fra... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hadde kasta noen par kroner på skjermen for å sett The Mountain mose Lancel og resten av hans regiløse gjeng. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Klart den var bedre før! Nå har de jo ikke bøkene å ta fra... Har ikke lest de, så det du sier er at TV-seriene har passert bøkerne? Hvirker som en dårlig business strategi da det selges mye bøker og det kan jo være en grunn til at seriene er håpløse Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 En dårlig business strategi hadde vært å vente på bøkene. Den serien er ikke ferdigskrevet før om 10 år. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja, den første boka kom i 96, og den siste kom i 11. Neste kommer ikke i år, og antageligvis ikke neste år, og det kommer en til etter det. Så det ville blitt vanskelig å vente Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Nå er ikke denne serien laget av M. Night Shyamalan, men det er ikke utelukket at Jaqen og The Waif eksisterer i en annen realitet enn det de representerer i serien. Jeg synes hele det plottet er litt fishy for å kunne tolkes på den naive måten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Du mener de kan være i fantasien til Arya? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 TV serien passerte bøkene i season 6. Så nå har ikke boknerdene noe å komme med heller Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 TV serien passerte bøkene i season 6. Så nå har ikke boknerdene noe å komme med heller Største myten som finnes. Mange ting som ikke hadde skjedd før årets sesong som har skjedd underveis, og mange ting som heller ikke nå har skjedd. For å ikke snakke den enorme mengden av hint og bakgrunnstoff fra bøkene som ikke har kommet fram i serien. On topic, ingen som er med på min teori om at Arya kan ha blitt drept av Waif og at Waifen nå har tatt Arya sin identitet? Bortsett fra at "Arya" blødde mens møtte Jaqen så er det ingenting jeg ser som kan ødelegge teorien. Og blodet kan jo være faka. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 har kost meg med sesongen til nå, men må si jeg var litt skuffa og forvirra over Arya storyen som alle andre, merkelig at hu skal gå fra å være så streetsmart og lur til å bli så careless og dum og så bli stabba 3 ganger i magen sånn som det. Men ok nå er den storyen ferdig og vi kan se frem til Arya ta lærdom fra dette og bli enda mer awesome Arya er forøvrig den første som har snakket om hva som er vest for westeros, kjekt å se at noen andre lurer på om det er noe mer enn bare 2 land i den verdenen hehe ^^ Men jah The Hound var awesome, gledelig å se han i action igjen! Jeg var faktisk også meget fornøyd med Cersei twisten at det ikke ble trial by combat, da mistet hun sitt ess noe som var fornøyelig , well played High Sparrow Gleder meg til neste episode og den antatte BastardBowl Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hele Arya greia hadde vært bedre hvis Waif hadde lurt Arya på en mer sneaky måte enn bare "hey, I'mma kill you!" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Arya er forøvrig den første som har snakket om hva som er vest for westeros, kjekt å se at noen andre lurer på om det er noe mer enn bare 2 land i den verdenen hehe ^^ Hadde det ikke vært for at de bare har noen få sesonger igjen så hadde jeg trodd at de ville utforsket dette mer. Gi meg en spin-of med Gendry i robåten hans der han reiser rundt. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 TV serien passerte bøkene i season 6. Så nå har ikke boknerdene noe å komme med heller Største myten som finnes. Mange ting som ikke hadde skjedd før årets sesong som har skjedd underveis, og mange ting som heller ikke nå har skjedd. For å ikke snakke den enorme mengden av hint og bakgrunnstoff fra bøkene som ikke har kommet fram i serien. On topic, ingen som er med på min teori om at Arya kan ha blitt drept av Waif og at Waifen nå har tatt Arya sin identitet? Bortsett fra at "Arya" blødde mens møtte Jaqen så er det ingenting jeg ser som kan ødelegge teorien. Og blodet kan jo være faka. Kunne vært enig med teorien din dersom Arya ikke hadde drept henne slik hun gjorde, altså i mørket. Forutså det skje, som sikkert mange andre her inne da det egentlig var ganske logisk, mtp. at hun var blind og til slutt gikk ganske jevnt mot henne til slutt (mens hun var blind). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Du mener de kan være i fantasien til Arya? Ikke nødvendigvis fantasi, men f.eks The Waif kan være en "hallusinasjon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå