Bone Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg også likte valget til Arya! Veldig enig med EternalSunshine og Gypsy! Synes episoden var kjempebra som vanlig, jeg! Trenger ikke å ha heftige scener for å bli fornøyd. Litt nysgjerrig på Margaery (som forøvrig sloss om førsteplassen med Daenerys), hvorvidt hun er "vendt om", og hvordan det vil påvirke henne, eller om hele omvendelsen er et slu politisk spill fra hennes side.. !? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Arya kunne ha vært en så jævla fet karakter, men neida. Huff. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jaja, Marge pimpet bare ut konungen for å komme ut av cella Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Og siden Tyrion brukte all Wildfire under Battle of the Blackwater, så kan det neppe ha vært fremtid. Særlig siden Jaime var i Kingsguard uniformen sin, som han jo nettopp mistet. Var det noe fra fremtiden der? Kan alltids lage mer vel? Han pyromanceren vi så døde i alle fall ikke on-screen. Som sagt Jamie-delen var 100% fortid, men det var andre scener der, blant annet 2-3 menn i noe som lignet en kjeller og en eksplosjon samme sted. Det er denne delen jeg lurer på kunne vært fra fremtiden, selv om det passer så og si helt riktig med fortiden også, bortsett fra det at vi ikke har hørt noe om at det skjedde en eksplosjon og/eller at Kings Landing brant på den tiden. En brann som jeg antar ville vært ganske stor basert på eksplosjonen ved Blackwater. Jeg er 90% sikker på at at skyggen over Kings Landing er når Drogon eller en av de andre dragene kommer til Kings Landing. Ellers har man et klipp med en ravn som jeg ikke kan huske. Til sist er det et klipp som vi ikke har sett enda, som de som overanalyserer ser ut til å funnet hva er. (klipp for klipp her, skal ikke være noen spoilere, bortsett fra i kommentarfeltet nederst.) edit: Det passer også inn i Dany sin visjon i sesong 2, der hun ser tronerommet i Kings Landing ødelagt og enten belagt av snø eller aske. Sånn i teorien, dersom de stikker the night king i hjeret med dragonglass, vil han bli normal igjen? Eller er det for sent i det transformasjonen er fullført? The children stoppet jo benjen, men han ble jo ikke akkurat seg selv. The mad king, han sa jo burn them all. Tror kanskje ikke han tenkte på befolkningen i kings landing, men white walkers? At han hadde forutsett hva som er i ferd med å skje (med hjelp fra the three eyed raven?), og at han ville være forberedt? Men at han ble gal av all kunnskapen han satt med, noe som er kjent for å skje i vår verden også. At det rett og slett klikket for ham? Tror ikke han blir normal nei. Dragonglass ser jo ut til å drepe dem, både Sam og Meera har drept en hver. Men mulig orginalen har andre svakheter. Skjønte ikke helt det med Benjen, men han var blitt drept og så tok en av disse COTF dragonglass i han? I så fall så kan det hende at forskjellen er at når en person får dragonglass når de allerede er døde så blir det en annen effekt enn hvis de lever, eller at de har forbedret ritualen sitt gjennom noen tusen år. Kjipern når Bran ankommer Castle Black og hvis Jon er der fortsatt. "Jon, we found your uncle Benjen". Spørs hvordan Jon hadde reagert da. Flere som har spekulert i at enten TER eller Bran er den som står bak at Arys ble fullestendig gærn. Gir jo mening, men foretrekker at han var gal av egen masking og vi slipper mer hodoring. Endret 30. mai 2016 av Teipball Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Denne episoden kan jo nesten sammenlignes med sjølskading. Blei eindel pauser ja..Du ser ut til å ha det utrolig vondt. Skulle ikke du stoppe å se, eller la være å se inntil videre? Nok en fornøyelig episode dette her! Og omsider er Benjen tilbake som forventet Endret 30. mai 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) White walkers version 1.1 changelog * Fixed bug where walkers turned evil and almost destroyed the world. This closes issue #23 (The world fucking almost ended). * Implemented wall of ice, 700 feet tall. Endret 30. mai 2016 av Shruggie 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Denne episoden kan jo nesten sammenlignes med sjølskading. Blei eindel pauser ja..Du ser ut til å ha det utrolig vondt. Skulle ikke du stoppe å se, eller la være å se inntil videre? Nok en fornøyelig episode dette her! Og omsider er Benjen tilbake som forventet Hahah jo eg skreiv vell faktisk det, men måtte bare se den so eg kunne komme inn her og skrive noe dritt etterpå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Skjønner ikke hvordan dette var kjedelig jeg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Eg synes den var litt kjedelig, men meiner ikkje den er dårlig Eg er meir action, mindre drama type, folk er jo ikkje like i kossen dei liker serier. Eg liker å avogtil ta litt hard i viss eg synes ein episode har vert litt kjedelig, fanboysa er så beskyttende for denne serien. Endret 30. mai 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Man er ikke automatisk fanboy bare fordi man er uenig med deg. Tullebukk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Eg har aldri sagt man er fanboy viss man er uenige med meg, men du ser tydeligt når ein fanboy er ute å snakker om nok ein " fantastisk" episode Endret 30. mai 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Ingen walk of attonement? Snytt! Sam og Gilly scenene lagres i arkivet for sovemedisin. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 The mad king, han sa jo burn them all. Tror kanskje ikke han tenkte på befolkningen i kings landing, men white walkers? At han hadde forutsett hva som er i ferd med å skje (med hjelp fra the three eyed raven?), og at han ville være forberedt? Men at han ble gal av all kunnskapen han satt med, noe som er kjent for å skje i vår verden også. At det rett og slett klikket for ham? En mer sannsynlig forklaring er at han ikke forsto hva han ble fortalt, han hørte stemmer ((forutsatt at dette var the tree-eyed raven) og han ikke bare var gal). Vi vet ikke hvor tydelig det Bran / the tree-eyed raven sier i fortiden blir oppfattet av de som hører det. Så jeg tror han hørte "burn them all", men ikke hvem "them" refererte til, og derfor trodde at det var alle i "nærheten" / KL. Ellers en god episode, hvor jeg syntes det skjedde en del spesielt med tanke på å få ting på plass til det som vil skje senere. Det var selvfølgelig ikke store avsløringer som Hodor o.l., men vesentlige steg i flere av del historiene. Sam har nå ett Valyrian steel sverd, High sparrow vant første (store) konfrontasjon og har kontroll på kongen. Arya tar en vesentlig avgjørelse som hun vet får konsekvenser. Bran har sett alt(?) som har skjedd til nå (og hva som kan skje?). Benjen Stark er tilbake, og tv serien kombinerer han med an annen karakter fra bøkene. Daenerys er gjenforent med Drogon. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Arya tar sting, dreper hu psykopatiske geita og han andre duden og blir sjef for hele den sekten. You read it here first 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg må innrømme at slutten ikke helt traff meg som den var ment. Nok en gang forteller Daenerys i dramatiske ordelag at hun skal erobre Westeros, men dette har jeg hørt så mange ganger før og invasjonen er blitt halt ut så lenge at min reaksjon var mindre "oh yeah!" og mer "nåja, vi får se". Litt nysgjerrig på Margaery (som forøvrig sloss om førsteplassen med Daenerys), hvorvidt hun er "vendt om", og hvordan det vil påvirke henne, eller om hele omvendelsen er et slu politisk spill fra hennes side.. !? Mtp hvor glatt hun har manipulert alle frem til nå har jeg ingen tro på at dette er en genuin omvendelse. Det ville i så fall være et lite troverdig karakterbrudd. Loras derimot virker som han er blitt brutt ned og jeg ville ikke blitt overrasket hvis han får stockholmsyndromet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Arya tar sting, dreper hu psykopatiske geita og han andre duden og blir sjef for hele den sekten. You read it here first Hadde gjort seg. Kanskje ho endrar moralen i gjengen, og får dei til å drepe for Snow eller liknande. Noko meir må i alle fall kome ut av det der enn berre at ho har lærd seg ferdigheitane. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Litt nysgjerrig på Margaery (som forøvrig sloss om førsteplassen med Daenerys), hvorvidt hun er "vendt om", og hvordan det vil påvirke henne, eller om hele omvendelsen er et slu politisk spill fra hennes side.. !? Tviler veldig på hun er vendt om, med tanke på at hun smilte da hun så hvem som møtte opp. Hun visste hva som kom til å skje. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Regner med at Arya knerter hu faceless-tøsa, og fortsetter deretter med Walder Frey og co. Håper iallefall det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hun fortsetter med sin orginale liste tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå