underdark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Enig, greia med Tyrion var teit og ikke denne serien verdig. Synes også det er teit at det er nødt til å være en serie hvor hovedpersonene dør bare fordi de skal være alternative. Gleder meg til neste episode og hører på Freak Kitchen - Independent way of life. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Glad jeg har bestilt bøkene... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen tok avsluttingen av denne episoden tyngre enn andre http://www.youtube.com/watch?v=owf6D2vfZqM Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen tok avsluttingen av denne episoden tyngre enn andre http://www.youtube.com/watch?v=owf6D2vfZqM Haha, han er legendarisk. Så filmen idag tidlig, trodde jeg skulle le meg ihjel. Han har lagt ut review av episode 9 og. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Synes også det er teit at det er nødt til å være en serie hvor hovedpersonene dør bare fordi de skal være alternative. Nja han døde vel i boka også? De bare følger bøkene etter det jeg vet. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Okei. Misliker bøkene da MEN - når kommer episode 10 ? HBOs hjemmeside var jo bare kart og fanstuff. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Regner med at den kommer om en uke Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Haha, han er legendarisk. Så filmen idag tidlig, trodde jeg skulle le meg ihjel. Han har lagt ut review av episode 9 og. Så den idag tidlig jeg også. Faen for en gal mann :-D MEN - når kommer episode 10 ? HBOs hjemmeside var jo bare kart og fanstuff. Regner med at den kommer om en uke Stemmer det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Okei. Misliker bøkene da MEN - når kommer episode 10 ? HBOs hjemmeside var jo bare kart og fanstuff. Bruker denne siden: http://www.imdb.com/title/tt0944947/episodes Hvilken tidssone er det snakk om, når man ser tidene? Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://next-episode.net/game-of-thrones/season-1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Bruker denne siden: http://www.imdb.com/title/tt0944947/episodes Hvilken tidssone er det snakk om, når man ser tidene? Fant sendeskjema på siden til HBO igår hvor det sto at de sendte 9 PM ET (9 om kvelden, eastern time) og 11 PM WT (11 om kvelden, western time). Så klokka 11 om kvelden i New York sende de episodene, mens de sender klokka 9 i Los Angeles osv. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 For en episode! Hater virkelig Joffrey... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Tror Joffrey kommer til å "svi" for dette, da Cersei tydeligvis var helt uenig. Spørs om hun kan gjøre noe, siden hun har gitt bort all makt til en maktsyk liten unge. Spørs om Jaime ikke kommer til å lide samme skjebne.. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Da skjedde "endelig" dette jeg ble spoilet om for lenge siden. Så nå skal jeg aldri mer stikke innom IMDB å lese forumene siden de spoiler så jævlig i subject der.. Blir en glede å se serien fremover uten å vite hva som skjer, bortsett fra at man må vente et år til neste sesong da.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Damn, jeg satt bare å håpet på at Arya skulle løpe opp og kjøre sverdet gjennom Joffrey før de rakk å halshugge faren. Jaja, litt av en twist i hvertfall. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Herregud.. Har ikke ord. Jeg likte scenen hvor Tyrion fortalte om kona si godt. Den ga litt mer forståelse for at Lannisterene er så jævlige (utenom Tyrion). Arya var endelig med igjen også! Jeg må også slenge meg på de som er uenige i at det er teit at Eddard dør. Jeg synes lista ble satt allerede i første episode når Bran ble slengt ut av tårnet, selv om han overlevde. Det er bare kjedelig når du vet at hovedpersonen aldri vil dø selv om jeg kommer til å savne Sean Bean. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Må legge til at han som spiller Joffrey spiller godt. Det lyser rett og slett ondskap av guttungen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er det som er problemet med Sean Bean, han dør jo en del. Ringenes Herre, Black Death og sikkert en del med andre filmer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Må legge til at han som spiller Joffrey spiller godt. Det lyser rett og slett ondskap av guttungen. Jeg tror det i stor grad kommer av seg selv; han ser jo ut som tidenes sleipeste lille kødd. 6 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er forsåvidt sant, men hvis ser intervjuet med skuespilleren i en av "Behind the Scenes"-klippene gjør han ikke det likevel. Jeg får også inntrykket av at han ombestemmer seg på podiet etter å ha følt folkemassenes hat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå