Quote Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Konkret diskusjon rundt innhold i trailere bør tas i spoiler. Dette fordi noen ikke ser på trailere for å unngå å bli spoilet. Traileren viser faktisk en del. Samtidig bør man være åpen for at man kan diskutere trailere, siden det er begrenset til hvor aktiv denne tråden er på denne tiden av året før ny sesong. Alternativet er å opprette egen tråd for diskusjon rundt trailerne og annet som kommer frem. 2 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Det finnes allerede en tråd for de som har lest bøkene, og hvor spoilere er lov. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Det finnes allerede en tråd for de som har lest bøkene, og hvor spoilere er lov. Spoilere fra bøkene er lov. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Såvidt jeg har forstått så er dette ikke lenger en problemstilling siden serien har gått fra bøkene. I følge samboeren min er siste scene i forrige sesong også avslutningen på den siste boka, som jeg ikke har lest (ferdig). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Det er dog fortsatt veldig mye informasjon i bøkene om ting som enda ikke har skjedd i serien, og som et bekreftet at skal skje i sesong 6. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Og det er uansett litt dårlig gjort å tro at de som har lest bøkene er helt åpne for alle andre spoilere og... Endret 18. mars 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Skal vi ikke bare lage et nytt innlegg? "Game of thrones trailer diskusjon - snakk om serien og bøkene ikke tillatt" 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Og det er uansett litt dårlig gjort å tro at de som har lest bøkene er helt åpne for alle andre spoilere og... Er det ikke payback time nå? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Såvidt jeg har forstått så er dette ikke lenger en problemstilling siden serien har gått fra bøkene. I følge samboeren min er siste scene i forrige sesong også avslutningen på den siste boka, som jeg ikke har lest (ferdig). Det er forsåvidt riktig, men det er også utelatt tonnevis med innhold som kan komme senere i serien. La oss si at A er i live i serien og død i boka. Det betyr jo ikke at A ikke vil dø på nøyaktig samme måte i serien, det kan bare skje seinere. Det blir med andre ord en spoiler å si hvordan A dør. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har ikke lest bøkene, men har sett traileren. Er også enig i at trailerdiskusjon burde ha egen tråd. Selv etter serien starter. For mye av det som vises i traileren kan jo komme lengre ut i sesongen. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har kruset igjennom sesong 5 igjen nå, er virkelig klar for avspark sesong 6 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har kruset igjennom sesong 5 igjen nå, er virkelig klar for avspark sesong 6 Skulle nesten fått gjort det selv. Eller funnet en "recap" av noe slag på nettet. Samboeren blir stadig forvirret over navn og hvem som hører til hvem og hvem sloss mot hvem. Om jeg er smart og får henne til å se noe slikt først, så kanskje jeg slipper å måtte forklare så mye underveis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Kan være lurt det ja! Syns uansett det gikk utrolig raskt å komme igjennom 10 episoder! Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hvis noen finner gode recaps som forberedelse for sesong 6 så post de gjerne, hadde vært veldig interessert i det. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 HBO har vel alltid pleid å gi ut en recap-episode uken før sesongstart? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Blir så hyped av enkelte scener der altså, herrefred! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Et nytt klipp fra kommende sesong ble nylig vist på Conan. Endret 11. april 2016 av Uderzo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Spent på dagens episode. Håper sesong 6 blir mye bedre enn det store deler av sesong 5 var. Arya Stark håper jeg leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå