Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Eller Lannister bannerman 3 http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Lannister_bannerman_3_(The_Ghost_of_Harrenhal) 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Jon Snow is dead, and 'Game of Thrones' will have 8th season, HBO exec says. http://www.latimes.com/entertainment/tv/showtracker/la-et-st-game-of-thrones-hbo-tca-20150730-story.html Jeg er ikke helt overbevist La meg leve i håpet Endret 31. juli 2015 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Han er død der vi er i serien nå ja, det er korrekt, men det sier ikke at han ikke kan bli gjennoplivet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Game of Thrones casts Ian McShane in season 6 mystery role Ian McShane i GOT Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Klassesignering, tror han vil passe perfekt inn i serien. Bare synd at de sier "McShane has a relatively small amount of screen-time during the season". Menmen. Endret 3. august 2015 av Nevnarion Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ta det med ro, de hadde ikke signert Ian McShane for å spille "man on road". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Så ferdig sesong 5 i går. Tok seg ganske bra opp i siste halvdelen av sesong 5. gleder meg til neste. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Dagbladet er ute igjen med det som kanskje kan være ein spoiler om neste sesong av GoT på sin framside/toppsak. Så for dei som vil prøve å unngå spoilere så kan det være greit å ikkje lese dagbladet på ei stund. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Så for dei som vil prøve å unngå spoilere så kan det være greit å ikkje lese dagbladet på ei stund. Evt alltid. 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Blir vel ikke noe mindre spekulasjoner av den posteren der, nei!Can't wait Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Vel, at this point er det vel ikke så mye spekulasjoner som det er straight up en av to ting: Han overlever, eller er wight. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er i grunn det jeg tenker på. Stor forskjell på de to Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 DET er det. Men jeg tenkte mer på at spekulasjonen på hvorvidt JS var ute av serien eller ikke nå er overflødig. Heldigvis. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 mhm! Merker at det er lett å glede seg over en poster nå, men så kommer man på at det er fortsatt er fire måneder igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jaja, 3 måneder igjen til traileren da, det må jo telle for noe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Selv synes jeg kanskje "poenget med Snow" blir litt borte hvis han blir en WW.. Satser på at han blir gjenopplivet av Melisandre.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Teaser med ingen nye scener. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Har akkurat sett sesong 3, 4 og 5 på nytt.. Ferdig med finalen nå, og det fikk meg litt til å tenke.. Noen som har noen nye formeninger om hvorvidt Snow overlever (han er jo nå på posteren, dog noe blodig).. Jeg er også veldig spent på Sansa og Theon, om de overlevde fallet i snøen, eller om de bestemte seg for at det er best å ta en "Thelma & Louis", enn å leve slik de har levd..? Hva tror dere? Ellers lurer jeg på hvem av karakterene dere savner mest av de som har vært? Selv savner jeg mest Ygritte, tror jeg, siden jeg likte kjemien mellom henne og Jon Snow, og hadde håpet mer for dem.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Overbevist om at det er grunn til at Melisandre ankom Castle Black. Tror vi får se Jon Snow igjen, levende. Endret 23. desember 2015 av Continum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå