Dr. Jacoby Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 kjøpte nettopp pakken herfra: http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=0345529057, litt dyrere enn capris..meh Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 cdon har tilbud nå, 169,- for alle 4. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Cdon tar vel betalt for frakt (19kr?), så 188kr fra cdon antar jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vet ikke om dette er blitt diskutert før, men litt mer spekulasjoner skader vel ikke. Kan noen andre fortelle meg hva de ser i episode 9 previewen, etter ca. 28 sekunder. SPEKULER http://www.youtube.com/watch?v=r4-xIfzxR80 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) *snip* Du tenker på scenen hvor en person blir kastet i bakken med hendene bundet? Ser ut som om rustningen er "skjellete", men klarer ikke å kjenne igjen personen. Tyder jo på et nederlag. Virker som om det er en del kommentarer på YT som advarer mot spoiling. Ønsker virkelig ikke å lese. Endret 11. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Det kan jeg advare mot, ikke les kommentarer på YT. Jeg har bare lest veldig mye rart angående h*n som faller i bakken etter 28 sekunder. Og ja, personen som faller i bakken er det jeg tenkte på. Endret 11. juni 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror jeg så hvem det var, men er redd for å si det i tilfelle det er rett, eller galt. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor ser folk previews? Alle her inne kommer til å vugge i bukta natt til mandag og refreshe siden helt til GOTSE109 kommer flytende uansett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor ikke se previews? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg personlig får mye mer ut av episodene vis jeg ikke har sett noen previews. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor ikke se previews? Jeg ser dem allefall, er så nyskjerrig så og de går helt greit og se siden de ikke avslører hele episoden slik trailers for filmer gjør, man har jo sett hele filmen når trailern er over så og si.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hvorfor ikke se previews? Det virkelig fantastiske med å se en glimrende serie, eller en glimrende film (eller en bok, eller hva enn det glimrende måtte være) for første gang, er det å ikke vite. Følelsen av ren og skjær uvitenhet er virkelig undervurdert i dagens kunnskapssamfunn. Previews og trailere er jo konstruert for å få oss interessert, men når vi vet på forhånd at vi skal se på det uansett så bør vi egentlig unngå disse djevelske fristelsene. Hver sin hest så klart, men dere bør definitivt spørre dere om det er verdt å ofre den fantastiske følelsen av uvitenhet for noen sekunders mettelse av det primale nysgjerrighetsbehovet. Endret 11. juni 2011 av KjemikerJon 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ser poenget ditt, Jon. Skjønner at man får mer ut av episodene om man ikke ser noen previews. Jeg har da lest boken, så jeg vet hva som kommer til å skje, men de følger ikke kapitlene i kronologisk rekkefølge. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har man lest bøkene er min forståelse for preview-fenomenet langt større. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror jeg skal gjøre det til neste gang jeg ser en serie, holde meg vekke fra previews. Peter Dinklage (Tyrion) har bursdag idag og, ser jeg på IMDb. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg synes ikke det har noe å si om man vet hva som skjer eller ikke egentlig. 2 Forskjellige måter å se en serie på bare. Jeg har lest alle bøkene så vet akkurat hva som skal skje, men synes fremdeles serien er sinnssyk bra. Sitter å gleder meg mye av tiden for å se hvordan de har gjort det og det Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja må si meg enig i at de ganger jeg har hatt mine beste kinobesøk er når jeg ikke har sett noen trailers eller lest noe om filmen, så lenge jeg har holdt meg til sjangern jeg liker. men det er såååå lett og trykke på play på preview Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Martin har jo skrevet for tv siden lenge før jeg var født, så det er ikke overraskende at det fungerer bra. Det var det han drev med før han begynte å skrive bøker <3 Men før han skrev for TV, skrev han novellaer og short stories for pulp magasiner i sci-fi, horror og fantasy genrene. Alle de er samlet i Dreamsongs: Volume I & II, og anbefales nesten like mye som ASoIaF. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Joda, han skrev også Windhaven, og Fevre Dream på den tiden, og det er to veldig gode bøker. De har også fått skammelig lite oppmerksomhet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har hatt fri en uke nå, og i den forstand snudd opp-ned på døgnets tider, og ligger våken til 6-7 om morgenen. Da blir det Game of Thrones med en gang jeg står opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå