Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

Du tenker på scenen hvor en person blir kastet i bakken med hendene bundet? Ser ut som om rustningen er "skjellete", men klarer ikke å kjenne igjen personen. Tyder jo på et nederlag.

 

Virker som om det er en del kommentarer på YT som advarer mot spoiling. Ønsker virkelig ikke å lese. :p

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke se previews?

 

Det virkelig fantastiske med å se en glimrende serie, eller en glimrende film (eller en bok, eller hva enn det glimrende måtte være) for første gang, er det å ikke vite. Følelsen av ren og skjær uvitenhet er virkelig undervurdert i dagens kunnskapssamfunn. Previews og trailere er jo konstruert for å få oss interessert, men når vi vet på forhånd at vi skal se på det uansett så bør vi egentlig unngå disse djevelske fristelsene.

 

Hver sin hest så klart, men dere bør definitivt spørre dere om det er verdt å ofre den fantastiske følelsen av uvitenhet for noen sekunders mettelse av det primale nysgjerrighetsbehovet.

Endret av KjemikerJon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det har noe å si om man vet hva som skjer eller ikke egentlig. 2 Forskjellige måter å se en serie på bare. Jeg har lest alle bøkene så vet akkurat hva som skal skje, men synes fremdeles serien er sinnssyk bra. Sitter å gleder meg mye av tiden for å se hvordan de har gjort det og det

Lenke til kommentar

Martin har jo skrevet for tv siden lenge før jeg var født, så det er ikke overraskende at det fungerer bra. Det var det han drev med før han begynte å skrive bøker <3

Men før han skrev for TV, skrev han novellaer og short stories for pulp magasiner i sci-fi, horror og fantasy genrene. Alle de er samlet i Dreamsongs: Volume I & II, og anbefales nesten like mye som ASoIaF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...