Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zealuu laget forøvrig en badass-liste: http://gameofthrones.no/tv-serien/badass-b%C3%B8rsen-episode-8/

 

Å denge fire-fem karer med sverd og full rustning, mens man selv bare er utstyrt med en glorifisert pinne og funky aksent er i seg selv en bragd få kommer til å gjøre etter ham. Å slåss mot et Kingsguard-medlem på samme vilkår, også etter at tresverdet ditt knekker, krever baller så store at de burde ha egne gravitasjonsfelt – noe Syrio Forel åpenbart har, siden han nekter å gi seg, tresverd eller ei.

 

:D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må jeg digger Tywin Lannister for tiden. Greit at dvergen er kulest, og Khal Drogo og Syrio er kanskje mest badass, men Charles Dance som Tywin er nok etter min mening seriens beste skuespiller. Jeg håper vi får se mer av ham. Utrolig selvsikker og intens figur å følge med på.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Faktisk så var en av tingene med denne serien at han ville lage den "ufilmbare" serien med så mange karakterer, så store slag osv osv som han ville.

Ufilmbar, på samme måte som Silmarillion av J.R.R Tolkien?

 

---

 

Lurer virkelig på om vi får se mer av Syrio Forel, med tanke på at vi ikke fikk se hva som hendte, og at han sa: "not today".

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe boken nå, men litt usikker på hvilken av følgende jeg burde velge:

 

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do?sok=A%20game%20of%20thrones&sort=hovedforfatter_sort&order=DESC&side=0&rom=AK&sortering=&retning=DESC

 

Mor kjøper ofte bøker fra bokklubben, så tenkte at hun kunne slenge med en bok til meg også når hun først skal bestille noe.

 

Tør ikke å spørre i spoilertråden, da jeg er redd for å lese i den tråden :p

Lenke til kommentar

Har du så dårlig tid, da? :p Jeg ville gått for den der, den har også den omslagsvarianten jeg synes er penest.

Heh, nei har ikke så dårlig tid, men har dårlig erfaring med å bestille noe som har leveringstid på "usikker". Kjedelig å måtte vente måneder. :)

 

Tror jeg går for den boksamlingen, da Friksjon sa han fikk bøkene etter én uke. Takk! :)

 

Oi, Capris var billig!

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...