Fadeless Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Håper på mer white walkers action i de to neste episodene, slik som i piloten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Zealuu laget forøvrig en badass-liste: http://gameofthrones.no/tv-serien/badass-b%C3%B8rsen-episode-8/ Å denge fire-fem karer med sverd og full rustning, mens man selv bare er utstyrt med en glorifisert pinne og funky aksent er i seg selv en bragd få kommer til å gjøre etter ham. Å slåss mot et Kingsguard-medlem på samme vilkår, også etter at tresverdet ditt knekker, krever baller så store at de burde ha egne gravitasjonsfelt – noe Syrio Forel åpenbart har, siden han nekter å gi seg, tresverd eller ei. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg må jeg digger Tywin Lannister for tiden. Greit at dvergen er kulest, og Khal Drogo og Syrio er kanskje mest badass, men Charles Dance som Tywin er nok etter min mening seriens beste skuespiller. Jeg håper vi får se mer av ham. Utrolig selvsikker og intens figur å følge med på. Endret 9. juni 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvem gleder seg til å se Tyrion i rustning? :!: EDIT: Ikke sjans for at han går i krig med det han bruker som klær nå. Endret 9. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Charles Dance som Tywin Lannister gjør en fantastisk jobb. Og Tyrion i rustning blir priceless, gleder meg til neste episoden. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jaime er fortsatt favorittkarakteren, men har begynt å virkelig like Bronn. Spent på hvordan det går med ham. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Grunnet mangel på fritidsinteresser begynner jeg å se gjennom de første episodene. Kan ikke klage, så fantastisk som de er. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Faktisk så var en av tingene med denne serien at han ville lage den "ufilmbare" serien med så mange karakterer, så store slag osv osv som han ville. Ufilmbar, på samme måte som Silmarillion av J.R.R Tolkien? --- Lurer virkelig på om vi får se mer av Syrio Forel, med tanke på at vi ikke fikk se hva som hendte, og at han sa: "not today". Endret 10. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Grunnet mangel på fritidsinteresser begynner jeg å se gjennom de første episodene. Kan ikke klage, så fantastisk som de er. Og du tørr lese tråden? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Og du tørr lese tråden? Javisst, er re-watch. Har lest de to første bøkene og. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Javisst, er re-watch. Har lest de to første bøkene og. Ah, da misforsto jeg innlegget ditt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har sett alle episodene 2 ganger siden de kom. Blir sikkert en kikk til i løpet av sommeren samtidig som jeg leser første bok nå. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tenker å kjøpe boken nå, men litt usikker på hvilken av følgende jeg burde velge: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do?sok=A%20game%20of%20thrones&sort=hovedforfatter_sort&order=DESC&side=0&rom=AK&sortering=&retning=DESC Mor kjøper ofte bøker fra bokklubben, så tenkte at hun kunne slenge med en bok til meg også når hun først skal bestille noe. Tør ikke å spørre i spoilertråden, da jeg er redd for å lese i den tråden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den øverste funker helt fint, selv om jeg foretrekker UK-coverart. Finnes vel bokser med de fire bøkene som er kommet til nå også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hmm, er vel denne det? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6184750&rom=AK Men der er leveringstid usikker.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har du så dårlig tid, da? Jeg ville gått for den der, den har også den omslagsvarianten jeg synes er penest. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er samme som jeg har, bestilt fra samme sted. Fikk bøkene etter litt over en uke. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Capris er billig. Jeg har vært veldig fornøyd med prisene, leveringstiden, og spesielt utvalget. Månn tro om ikke de er billigst faktisk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Har du så dårlig tid, da? Jeg ville gått for den der, den har også den omslagsvarianten jeg synes er penest. Heh, nei har ikke så dårlig tid, men har dårlig erfaring med å bestille noe som har leveringstid på "usikker". Kjedelig å måtte vente måneder. Tror jeg går for den boksamlingen, da Friksjon sa han fikk bøkene etter én uke. Takk! Oi, Capris var billig! Endret 11. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sto forøvrig "Leveringstid: Sendes fra oss innen 4-7 virkedager" da jeg bestilte, det var vel etter andre eller tredje episode som ble vist på HBO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå