Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Liten tvil om at det er sverdet.  I introen til episoden spesifiserer de jo at det er Valyrian steel i et tilbakeblikk til da Jon får sverdet.

Hvor så du denne episoden? Episoden på hbo nordic gikk rett til themen uten noen andre former for intro...

Lenke til kommentar

Som andre allerede har nevnt, for en episode :O White Walkers skal man ikke kødde med, det å gå inn å slakte flere folkegrupper for å så reise de opp fra de døde igjen på et blunk, blir spennende å se hvordan det går. Ellers har vi jo nå Daenerys og Tyrion som en liten duo, så får vi se hvor det fører hen.

Lenke til kommentar

Wun Wun: "The fuck you looking at?" :w00t:

For en episode. Tyrion forent med Danery, manglet kun et sjakkbrett på bordet.

Walkers som turer fram mot våre helter, er bekymra for Tormund sitt liv nå, men han er vel det eneste bindeleddet mellom Snow og de frie menneskene og deres skjøre allianse, så det redder vel han for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Bra episode som blei forsterket pga alt dritte vi har fått servert denne sesongen :) Første gang eg koset meg denne sesongen.

Nå synes jeg du er ekstremt urettferdig både mot serien og skaperne av den.

Det har vært veldig mye bra i denne sesongen, dog det har gått veldig sent; dette for å bygge til kraft de tingene som utvilsomt kommer til å spille en stor rolle framover. Det å si at vi har fått servert dritt denne sesongen sier mye mer om deg som tv-titter enn serien som et produkt. Du har tydeligvis enten valgt deg helt feil tv-serie eller ikke skjønt deg helt på konseptet rundt det.

Du kan sikkert komme tilbake igjen til sesong 7 når det er drager og white walkers og død over alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Korfor skal eg komme tilbake til ein serie eg allerede ser på, eg har ingen planer om å stoppe å se den, sier vell mer om deg som prøver å forsvare ein serie som rett og slett ikkje har vert god i første delen av sesongen.  Alt eg sier er at eg er glad for at serien tar seg opp nå. 

Hadde vert kjekt om vi kunne hatt ein diskusjon her uten fanboys som skal forsvare gjennom alt det tynge, men ja, det er vanskligt å kritisere favorittserien sin. 

Endret av Noiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korfor skal eg komme tilbake til ein serie eg allerede ser på, eg har ingen planer om å stoppe å se den, sier vell mer om deg som prøver å forsvare ein serie som rett og slett ikkje har vert god i første delen av sesongen.  Alt eg sier er at eg er glad for at serien tar seg opp nå. 

Hadde vert kjekt om vi kunne hatt ein diskusjon her uten fanboys som skal forsvare gjennom alt det tynge, men ja, det er vanskligt å kritisere favorittserien sin. 

Du sa serien hadde servert dritt hele sesongen. Nå prøver du å svelge ordene dine. :)

Og jeg er fan, men vet ikke hva du legger i fanboy? Jeg har bare sett tv-serien.

Lenke til kommentar

Åhåhåhåh, dette var stas! Turte nesten ikke se på da Jon var i livsfare, og Jormund! Wæææææh!!

Følte det var litt risky av Sam det han sa til Olly (?), at noen ganger forstår ikke andre valgene dine selv om de er riktige. For han ønsker vel både Jon og Sam døde..

Cersei i fangehull er gull, det samme med Daenerys + Tyrion!

hjertehjertehjerte

:p .

Lenke til kommentar

Veldig bra episode, men syns var litt stusselig at dama ble skremt av de barna. Mulig det kom som et sjokk å se WW-barn, men burde ha klart å forsvare seg da hun allerede kjempet seg gjennom de andre.

Ellers likte jeg ansiktsuttrykket til Jon på slutten. "Holy shit, we are sooo fucked!". :p

Lenke til kommentar

Du sa serien hadde servert dritt hele sesongen. Nå prøver du å svelge ordene dine. :)

Og jeg er fan, men vet ikke hva du legger i fanboy? Jeg har bare sett tv-serien.

Svelge mine ord? Eg står da fortsatt på at den har servert oss dritt heile sesongen, har aldri sagt noe annet.

Lenke til kommentar

Var det kun Jon, Tormund og de andre i den ene båten som kom seg unna? I såfall, snakker om mission failed.. :p

Ellers så synes jeg det var ganske latterlig at hu wildlingdama fikk panikk når walker-kidsa angrep henne.. just kill the little bastards.

De fleste var jo ombord i skipene før angrepet. Tormund sa vel at ca 5000 var med dem og tipper de fleste av disse kom seg ombord.

Likte heller ikke helt den panikken. Typisk at damer må bryte sammen slik.

Lenke til kommentar

Eneste problemet mitt med det med barna var at jeg følte scenen virket litt for lang. Tenker det er naturlig å stivne slik hun gjorde, men det virket som hun var i sjokk litt for lenge.

Det virket som det var relativt mange som allerede hadde blitt fraktet over for meg. Mulig jeg så feil, men tror at det var flere robåter som var på tur nr2 +.

Angående Cersei og hennes anklager. Tror dere incest-anklagen var mot Jaime-forholdet eller Lancel? Må vel være sistnevnte, for hvis det hadde vært med Jamie så måtte vel Tommen mistet retten til å være Konge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blir vel noen heseblesende siste episoder med en haug av cliffhangers, før det er enda et år til med venting. 

image.png?w=400&c=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...