Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Aemon er jo en Targaryen han også om jeg ikke husker feil, kan jo alderen og den dårlige helsen hans han tenker på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Aemon er jo en Targaryen han også om jeg ikke husker feil, kan jo alderen og den dårlige helsen hans han tenker på. Dette er korrekt. Innerst inne har han nok ett ønske om å kunne støtte opp om sin, så langt som vi vet, gjenlevende slekt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Håper på mer Reek. Og hva skjer med Viserys?Viserys? Han døde i sesong 1. Han mener sikkert Varys. Trolig Han tror jeg vil fortsette ferden sin til "mother of dragons", hvor skulle han ellers gjøre av seg? Han kan ikke dra tilbake til westeros uten å risikere å miste hodet. Mente Varys ja, traff på første og siste bokstav i hvert fall. Det er jo noe. Så det var skrevet noe om Gendry over her, hvor er han? Om vi får en stor greie i episode 9 i typisk GoT stil så tipper jeg det er noe med Stannis, Bolton og Winterfell. Også var det ganske kult å få se litt av Valyria Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Ramsay Bolton altså. Fantastisk karakter! Ellers: Ingen Arya, ingen Jaime/Bronn, ingen Cercei.... Egentlig helt greit fordi jeg likte de tre hovedscenene. Og særlig Ramsay Bolton. Forøvrig merkelig at vi allerede har kommer halvveis i sesongen. Det har gått (alt for) fort! Endret 11. mai 2015 av Tomeito Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Elsket forskjellene i scenene med Roose Bolton og Ramsay vs Stannis og Sheereen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Stannis har virkelig skrudd på sjarmen de siste episodene..! 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Noen som tror Tyrion ble smitta også? Han ble jo tatt på av han steinmannen når han var under vann... Tørr påstå at det er snakk om "hud mot hud" og ikke hud-utenpå-buksa det er snakk om. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Boltons er en koselig familie. Likte historien om Ramsay ble unnfanget. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Så det var skrevet noe om Gendry over her, hvor er han? Sist sett i slutten av sesong 3 da han ble satt fri av Davos og han rømte fra Dragonstone i en robåt. Gendry som ikke hadde lært seg å ro der altså... Er det en ting som irriterer meg er at de lar slike ting bare henge der ute. Vi har Gendry, Syrio Forell, The Hound, Rickon og Asha og til dels Greyjon-gjengen som bare forsvinner. Litt forskjellige grunner, noen av dem vet vi jo holder på fortsatt som med Greyjon-gjengen, men Gendry, Syrio Forell og The Hound vet vi jo egentlig ikke om er døde eller lever. Det irriterer meg litt når jeg føler det blir endel som det skjer med. Tørr påstå at det er snakk om "hud mot hud" og ikke hud-utenpå-buksa det er snakk om. Ja, er nok det. Men var jo en liten periode der vi ikke så hva som skjede med Tyrion, og da kan jo alt mulig ha skjedd. Men han hadde sikkert merket det hvis han hadde blitt smittet. Endret 12. mai 2015 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Lurer på om vi får se noe til Bran snart. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Litt under et år til har de sagt. Helt ute av sesongen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Viktig å få skuespilleren enda nærmere 30 før vi får se mer av han. Ingen som legger merke til det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Kan bare bytte ham ut med en bedre skuespiller. Please... 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Så det var skrevet noe om Gendry over her, hvor er han? Sist sett i slutten av sesong 3 da han ble satt fri av Davos og han rømte fra Dragonstone i en robåt. Gendry som ikke hadde lært seg å ro der altså... Er det en ting som irriterer meg er at de lar slike ting bare henge der ute. Vi har Gendry, Syrio Forell, The Hound, Rickon og Asha og til dels Greyjon-gjengen som bare forsvinner. Litt forskjellige grunner, noen av dem vet vi jo holder på fortsatt som med Greyjon-gjengen, men Gendry, Syrio Forell og The Hound vet vi jo egentlig ikke om er døde eller lever. Det irriterer meg litt når jeg føler det blir endel som det skjer med. Tørr påstå at det er snakk om "hud mot hud" og ikke hud-utenpå-buksa det er snakk om. Ja, er nok det. Men var jo en liten periode der vi ikke så hva som skjede med Tyrion, og da kan jo alt mulig ha skjedd. Men han hadde sikkert merket det hvis han hadde blitt smittet. the hound er død, no way han overlevde de skadene med ingen plasser å kunne gå til. rickon og asha stakk vel til safety men ja hadde vært greit å få høre om hvordan det går med de, samme med gendry men regner med han dukker opp om vi ser noe av dragonstone. tror det bare dreide seg om touch mot hud for å få smitte, vet ikke helt om det er noe spesielt med vannet, isåfall er tyrion fucked, men får håpe det ikke er tilfellet Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Så det var skrevet noe om Gendry over her, hvor er han? Sist sett i slutten av sesong 3 da han ble satt fri av Davos og han rømte fra Dragonstone i en robåt. Gendry som ikke hadde lært seg å ro der altså... Er det en ting som irriterer meg er at de lar slike ting bare henge der ute. Vi har Gendry, Syrio Forell, The Hound, Rickon og Asha og til dels Greyjon-gjengen som bare forsvinner. Litt forskjellige grunner, noen av dem vet vi jo holder på fortsatt som med Greyjon-gjengen, men Gendry, Syrio Forell og The Hound vet vi jo egentlig ikke om er døde eller lever. Det irriterer meg litt når jeg føler det blir endel som det skjer med. Tørr påstå at det er snakk om "hud mot hud" og ikke hud-utenpå-buksa det er snakk om. Ja, er nok det. Men var jo en liten periode der vi ikke så hva som skjede med Tyrion, og da kan jo alt mulig ha skjedd. Men han hadde sikkert merket det hvis han hadde blitt smittet. the hound er død, no way han overlevde de skadene med ingen plasser å kunne gå til.rickon og asha stakk vel til safety men ja hadde vært greit å få høre om hvordan det går med de, samme med gendry men regner med han dukker opp om vi ser noe av dragonstone. tror det bare dreide seg om touch mot hud for å få smitte, vet ikke helt om det er noe spesielt med vannet, isåfall er tyrion fucked, men får håpe det ikke er tilfellet Nei, det er hudkontakt som gjelder. Jorah Mormont ble smitta ikke Tyrion. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Håper Stannis tar Winterfell uten for mye problemer nå. Synes at den personen med den overlegne armeen skal vinne enkelt og greit for en gangs skyld Bolten har også et helt ufattelig svakt grep rundt The North, tror ikke så mange av de bannermennene som har sverget lojalitet kommer til å svare dem når de trenger hjelp. Ramsay som nok føler seg ganske uovervinnelig for tiden kommer nok til å få en ganske grei "reality check" snart. Hadde vært litt fet om han fikk en "redemption story" (alla det vi har sett med Jamie) hvor han blir nødt til å overleve i skjul blant vanlige folk og oppdager hvor godhjertet de kan være elns. Spent på å se om om Mormont sprer infeksjonen sin når de kommer frem til Daenerys. Endret 12. mai 2015 av Carlgutt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg vil tippe sansa får en sjanse og knerter ramsay, og mormont får sikkert ikke nåde hos dany, siden ho sendte han jo vekk og ville aldri se han igjen. Sa ho ikke at hvis ho ser han igjen så er han død? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hva med han onkelen til kona til ned stark? Han gikk ut for å tisse under the red wedding, siden har vi ikke sett noe til ham. Han ble vel nevnt i en samtale mellom bolton og frey, men forsatt på frifot. og varys? Han var jo en veldig sentral person, han er ikke sett siden han mistet tyrion på horehuset. Frustrerende å ikke vite ;P Og for guds skyld la oss se noe til white walkers denne sesongen. Litt action fra de hadde vært noe nå Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Lurer hva som skjer videre med Tormund. (skrev egentlig noe annet men klarte å svare på mitt eget spørsmål): Endret 12. mai 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg vil tippe sansa får en sjanse og knerter ramsay, og mormont får sikkert ikke nåde hos dany, siden ho sendte han jo vekk og ville aldri se han igjen. Sa ho ikke at hvis ho ser han igjen så er han død? Min antagelse basert på sesong 5 traileren(litt usikker på om spådommer basert på traileren er spoiler eller ei): Synes vi ser ganske klart og tydelig i traileren at Mormont kjemper i fighting pits. Jeg har derfor gått ut fra at han får Tyrion til Mereen og må ut i kamp der. Nå har jo i tillegg Dany innsett at feil er gjort og med Barristan død så trenger hun Mormont. Greyscale er dog problematisk, men kan jo stoppes har vi lært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå