Mala Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Utrolig mye god musikk i serien Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva dere enn gjør IKKE les på statusen til hbo Nordic på Facebook. Og gjør dere det IKKE les kommentarene. Er en liten spoiler for neste episode i statusen og en stor spoiler i kommentarene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Har kommet meg så langt uten å ha blitt spoilet noe nevneverdig. Skal ikke begynne nå. Har ikke lest statusen, men hvis den faktisk inneholder en spoiler - så er det idiotisk gjort av HBO Nordic. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Er ikke verdens største spoiler, men i kommentarene kom det en ja.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det er en av grunnnene til at jeg unngår alt av kilder til GoT-prat annet enn denne tråden her. Er jo såklart mulighet for det her også, men det rapporteres ganske fort. At HBO nordic på FB skal spoile noe hadde jeg ikke trodd, og glad jeg ikke liker nettsiden der. Kommentarfelt angående GoT leser jeg aldri, uansett om det er YouTube, Dagbladet, Imgur. Alt for mange drittunger som er spoilerhappy. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg var dum å skulle kommentere på en kommentar hvor en klagde på at de spoilet, og var selvfølgelig et svar på den kommentaren som var spoiler.. Den dukka ikke opp før jeg hadde kommentert -.- unlike HBO nå ja.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Noen som har lyst til å leke "Hva skjer i episode 9" leken da? Ingen spoilere åpenbart, og for de som vil jukse så er altså episodetittelen ute. Endret 10. mai 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg har fremdeles stortro på Ser Pounce. Frykter litt for Tyrion. Han kommer på et tidspunkt hvor Daenerys er særs presset, og sikkert litt paranoid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Eller de slår seg sammen og erobrer heile shiten Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Vet ikke helt hvordan hun skal klare det. Hun har ikke kontroll over dragene sine, knapt en hær, klarer ikke å styre én by uten at det går til dunders. Alt for lov og frihet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det er der tyrion kommer inn med gullet, spillet og egenskaper med å se hva folk vil ha. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det har du rett i. Det er dette Tyrion fortjener, noe som R.R. Martin liker å vri litt om på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det jeg sånn sett lurer på er jo hvordan serien vil utvikle seg når den skal stå på egne ben, for er ikke dette den siste sesongen hvor man fremdeles har bøkene i bakgrunnen? Produsentene har jo fått skisse av RRM om hva som skjer fremover, men ikke en utdypende utgave som bøkene er. Og neste bok vil jo ikke komme ut innen GoT blir tatt av plakaten om 5-6 sesonger (ja, regner med at serien lever såpass lenge^^) Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Har en følelse av at serien ikke blir like sterk uten bøkene som bakgrunn. Tror den kan bli rotete og utydlig. Håper selvsagt på det beste Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Tja, de har god kontakt med G.R.R. Martin, så jeg tror de kommer til å ro det fint i land. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Spørs hvordan det går med "Captain Friendzone" nå? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Han blir jo den nye Bronn, hvis Tyrion tar over som Hand of the Khaleesi, så kanskje vi får sesong 2 versjon 2 neste år? Hadde vært digg om Dream Team Tyrion+Khaleesi hadde total kontroll over byen på slutten av sesongen så de kunne stikke til jævla westeros som lovet nå i årevs... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Spørs hvor lenge Jorah overlever med den sykdommen da. Noen som tror Tyrion ble smitta også? Han ble jo tatt på av han steinmannen når han var under vann... Samtalen mellom Sam og Maester Aemon ble ekstra interessant med tanke på diskusjonen vi hadde i forrige uke om foreldrene til Jon. Aemon sier at Dany snart er den eneste Targaryen igjen akkurat når Jon kommer inn. Jeg tar de hintene jeg får. Og angående Dany, ikke superfan at hun skal gifte seg med dusten. Stoler ikke et sekund på han. Får håpe Dany bare lurer han. Noen som har lyst til å leke "Hva skjer i episode 9" leken da? Ingen spoilere åpenbart, og for de som vil jukse så er altså episodetittelen ute. Selv om man kan tenke seg frem til noe synes jeg ikke episodetittelen sa så veldig mye. Verre med episode 8. Uansett ikke i nærheten av hvordan det var i fjor om episode 8. Å kalle episoden The Mountain and The Viper gjorde det ganske klart at det Oberyn ville møte Clegane i en trail by combat. Nå hadde de ikke nevnt at Oberyn ble kalt The Viper i selve serien, men det kallenavnet ble jo brukt alle andre steder. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Ekteskapet til Dany er nok bare politisk. Hvis han i tillegg er innblandet i Sons of Harpy gjengen, er det nok for å holde fienden nærme? Så forresten ut som at forholdet til dragebarna har komt seg. Hadde det vært som sist gang hadde vel hele gjengen vært aske. Endret 11. mai 2015 av K_7 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Neste episode tenker jeg Jon snur seg direkte til kamera og sier "Oh, so my parents are Rhaegar and Lyanna.". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå