Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det er jo Drogon som blir diskutert, var bare måten Ragnar formulerte seg på :p

Plot twist: Khal Drogo vender tilbake fra de døde og spiser Tyrion ved Meereen  :huh:  Da hadde jeg satt redbullen i halsen i hvertfall.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo det er jo Drogon som blir diskutert, var bare måten Ragnar formulerte seg på :p

Plot twist: Khal Drogo vender tilbake fra de døde og spiser Tyrion ved Meereen  :huh:  Da hadde jeg satt redbullen i halsen i hvertfall.

Beklager formulæring, mente Khal Drogo!  og ikkje dragen!

Var ganske trøtt når eg skrev det, så tenkte ikkje så langt, og låg ikkje merke til da før Achylles påpekte det.

Lenke til kommentar

Ukene går så latterlig fort uansett, og plutselig er det ny episode i dag igjen. Glad jeg ikke hoppet på de lekkede episodene i pissekvalitet i hvertfall :)

(var innom episode 3 for å finne ut hva en låt het for en kar her inne eneste)

Lenke til kommentar

Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange.

Hvem var det?

Ellers kult med Jaqen tilbake, kanskje favoritten min fra sesong 2. Ble desverre spoila om det når jeg så hvilke skuespillere som skulle være med denne sesongen, men når jeg hørte at det skulle være flashback med så tenkte jeg at det kunne ha vært det. Bra at det ikke var flashback, han og Arya kan bli et bra team.

Dany begynner forøvrig å gjøre avgjørelser som Robb Stark ville vært stolt over. Kan umulig gå bra.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke over at kvaliteten var merkbart dårlig, men jeg vokste opp med VHS så jeg har ikke så store krav heller. 1080p var det definitivt ikke og ikke 720 heller.

Ingenting slo kosen med en i hjel spilt VHS fra utleie sjappa nei :p

Lenke til kommentar

Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange.

Hvem var det?

Indira Varma, spiller hu kjerringa, Ellaria Sand, så ville ta livet av dattera til Cersei (husker ikke navnet). Spilte kona til hovedrolleinnehaveren i Rome.

Lenke til kommentar

Hvem var det?

Ellers kult med Jaqen tilbake, kanskje favoritten min fra sesong 2. Ble desverre spoila om det når jeg så hvilke skuespillere som skulle være med denne sesongen, men når jeg hørte at det skulle være flashback med så tenkte jeg at det kunne ha vært det. Bra at det ikke var flashback, han og Arya kan bli et bra team.

Dany begynner forøvrig å gjøre avgjørelser som Robb Stark ville vært stolt over. Kan umulig gå bra.

Veldig spent på koss dany sin historie utvikler seg. Hun sleit jo ganske mye forrige sesong med å ta avgjørelser som alle kunne godta. Og det går jo ikke an å utelukkende tilfredsstille alle.

Og denne byen de er i nå, med en blanding av tidligere slaver og deres eiere.... Det må bare eksplodere snart hvis hun ikke fjerner ene gjengen totalt.

Kanskje de tidligere herrene skulle få prøve seg som slaver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...