Spartapus Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg vet og jeg kan godt fjerne parantesen, men jeg var redd for at hvis den ikke var der så ville noen tro at jeg sier hva som faktisk skjer videre og ikke bare spekulerer, fordi jeg har veldig stor tro på disse spekulasjonene. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har tenkt de siste 2-3 sesongene at han Drogon ville komme tilbake Drogon har da ikke vært så lenge borte? Var jo fremdeles med i de første episodene av forrige sesong han? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Han tenker vel ikke på Khal Drogo da? Selv om jeg ikke kan forstå akkurat det. Endret 15. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Trodde det var snakk om dragen jeg.. den som fløy avsted og ikke ble bundet av Daenerys..!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Jo det er jo Drogon som blir diskutert, var bare måten Ragnar formulerte seg på Plot twist: Khal Drogo vender tilbake fra de døde og spiser Tyrion ved Meereen Da hadde jeg satt redbullen i halsen i hvertfall. Endret 15. april 2015 av Mala 4 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jo det er jo Drogon som blir diskutert, var bare måten Ragnar formulerte seg på Plot twist: Khal Drogo vender tilbake fra de døde og spiser Tyrion ved Meereen Da hadde jeg satt redbullen i halsen i hvertfall. Beklager formulæring, mente Khal Drogo! og ikkje dragen! Var ganske trøtt når eg skrev det, så tenkte ikkje så langt, og låg ikkje merke til da før Achylles påpekte det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Kommer til å kose meg litt ekstra med 1080p episoden imåra når eg veit alle andre vennene mine ikkje får noe ny episode 3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jepp, også en snabla god grunn til ikke å se lekkede versjoner.. må vente sååå lenge på ny episode! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Hva er vel 3 uker ventetid mot 10 mnd mellom sesongene? Foresten, hvor mange her har sett de lekkede episodene? Endret 19. april 2015 av G-Man™ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Har sett alt som er lekket så langt. Vi ser flere serier her så like greit å gjøre seg ferdig og få sett på de andre seriene frem til episode fem kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ukene går så latterlig fort uansett, og plutselig er det ny episode i dag igjen. Glad jeg ikke hoppet på de lekkede episodene i pissekvalitet i hvertfall (var innom episode 3 for å finne ut hva en låt het for en kar her inne eneste) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg tenkte ikke over at kvaliteten var merkbart dårlig, men jeg vokste opp med VHS så jeg har ikke så store krav heller. 1080p var det definitivt ikke og ikke 720 heller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Likte episoden :-D Skal holde kjeft frem til flere får sett den :-) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange. Hvem var det? Ellers kult med Jaqen tilbake, kanskje favoritten min fra sesong 2. Ble desverre spoila om det når jeg så hvilke skuespillere som skulle være med denne sesongen, men når jeg hørte at det skulle være flashback med så tenkte jeg at det kunne ha vært det. Bra at det ikke var flashback, han og Arya kan bli et bra team. Dany begynner forøvrig å gjøre avgjørelser som Robb Stark ville vært stolt over. Kan umulig gå bra. Endret 20. april 2015 av Teipball Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg tenkte ikke over at kvaliteten var merkbart dårlig, men jeg vokste opp med VHS så jeg har ikke så store krav heller. 1080p var det definitivt ikke og ikke 720 heller. Ingenting slo kosen med en i hjel spilt VHS fra utleie sjappa nei Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange. Hvem var det? Indira Varma, spiller hu kjerringa, Ellaria Sand, så ville ta livet av dattera til Cersei (husker ikke navnet). Spilte kona til hovedrolleinnehaveren i Rome. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Sidenote: Enda en hovedkarakter ifra Rome. Synes det blir bittelitte gran trasig når det er såpass mange. Hvem var det? Ellers kult med Jaqen tilbake, kanskje favoritten min fra sesong 2. Ble desverre spoila om det når jeg så hvilke skuespillere som skulle være med denne sesongen, men når jeg hørte at det skulle være flashback med så tenkte jeg at det kunne ha vært det. Bra at det ikke var flashback, han og Arya kan bli et bra team. Dany begynner forøvrig å gjøre avgjørelser som Robb Stark ville vært stolt over. Kan umulig gå bra. Veldig spent på koss dany sin historie utvikler seg. Hun sleit jo ganske mye forrige sesong med å ta avgjørelser som alle kunne godta. Og det går jo ikke an å utelukkende tilfredsstille alle. Og denne byen de er i nå, med en blanding av tidligere slaver og deres eiere.... Det må bare eksplodere snart hvis hun ikke fjerner ene gjengen totalt. Kanskje de tidligere herrene skulle få prøve seg som slaver? Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Sant. Men Indira Varma var jo med i sesong 4 også. Det bare virker ikke sånn fordi scenene hun hadde i sesong 4 var en million ganger bedre, og håret hennes var noe lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå