b-real Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 East now people Noen er videofil når de ser media og setter begrensninger for seg selv med å se ting kun i 1080p da de konsumerer media på en stor tv mens andre er fornøyd å se det på en laptop. Folk er forskjellige, deal with it 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Ja, eg komme til å vente tror eg, antar at den tråden forblir spoilefri fram til episodene er sendt.Holder uansett på med Marvel Marathon nå, klar for Ultron, mega offtopic men Endret 12. april 2015 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Blir ikke å klare å vente jeg. Mulig jeg ser de på nytt i 1080p hvis de virkelig er gode, men jeg vil ikke risikere å gå på noen spoilers så her er alle episodene nede allerede. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Kommer ikke til å se de før de er ute i ordentlig kvalitet, har sett alle episodene hittil med 1080p 5.1 lyd, å det fortjener GoT til at jeg fortsetter med :] Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Alltid solide Werthead med en flott post angående the State of Play i Westeros! Absolutt til å anbefale for en oppfrisker rett før det braker. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Så de fire lekkede episodene. Kvaliteten var helt klart ikke optimal, men heller ikke bemerkelsesverdig dårligere enn hva HBOnordic klarer å hoste frem på plattformen sin (i fjor i hvert fall). Kommer nok til se episodene om igjen når de blir lagt ut for nedlasting i høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Streamet nettopp GoT til chromecasten fra HBO nordic og kvaliteten der var langt bedre enn på de episodedene som lekket! Fantastisk at det hele er i gang igjen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Huff de lekkede episodene virket å være av ganske trist kvalitet ja. Måtte sjekkende ut episode 2, men neppe noe jeg ser for meg å streame til en 65" gitt. Ellers var det herlig å få dette på skjermen igjen Rakk å lese bøkene etter sesong 4 også, så det blir spennende å se hvor serien går i forhold til original materialet! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg er fortsatt stuck halvveis i bok 2.. Over 2 år siden jeg fikk de Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Grei start på sesongen, litt rolig, men det er slik det bør være. Littlefinger skulle vest, hvor kan det være. Ser man på kartet til som Thommesen la ut litt over så kan det virke som det er The Iron Islands og Greyjoy-gjengen. Med mindre det er noen andre spesielle steder rundt der? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg er fortsatt stuck halvveis i bok 2.. Over 2 år siden jeg fikk de Leste en bok når jeg var i syden. Kjøpte settet på Amazon, alle 4 bøkene for 10 dollar. Har ikke åpnet de engang. Motivasjonen til å lese bøker når man er hjemme er så lav. Spesielt når jeg er langt bak seriene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hiver meg med på bølgen og sier at kvaliteten var forferdelig. Alt for lite informasjon i bildene. Å sammenligne med DVD blir feil mot DVD-kvalitet. Får se hva man orker. Har mange andre serier å se på også, så mulig jeg klarer å vente på god kvalitet. Hva synes folket om første episode? Litt rolig som Mala sier, men jeg forventet vel ikke noe særlig mer. De trenger litt mer build-up etter en lang pause. Men igjen så er det GoT, umulig å vite man skal forvente. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Syns det var en fin start jeg Kjekt å få ett lite gjensyn med Viserion og Rhaegal også, begynner å bli litt størrelse på de to nå. Håper folk er tolmodige nok til å skippe de bedritne lekkede episodene. Rettferdigjør på ingen måte noe som helst i mine øyne. Endret 13. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Syns det var en fin start jeg Kjekt å få ett lite gjensyn med Viserion og Rhaegal også, begynner å bli litt størrelse på de to nå. Samtidig trist at det ser ut til at Dany har mistet all kontroll over dem. De to virket jo også som fortsatt var lojale frem til hun fengslet dem sist sesong. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hvis jeg ser de nedlastede, så har jeg fortsatt betalingstjenesten. Tipper det ikke kommer mer lekkede? Så ingen grunn for å sperre abo. Så vil jeg jo støtte de også. Eneste tap jeg kan se for meg er de som laster ned og da ikke ser det på tv og at kanalen da taper på reklame. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg er fortsatt stuck halvveis i bok 2.. Over 2 år siden jeg fikk de Leste en bok når jeg var i syden. Kjøpte settet på Amazon, alle 4 bøkene for 10 dollar. Har ikke åpnet de engang. Motivasjonen til å lese bøker når man er hjemme er så lav. Spesielt når jeg er langt bak seriene. Er skikkelig mangel på motivasjon, ja.. Er så sliten etter jobb også somregel, så det første jeg tenker på er ikke å sette meg ned med en bok Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Har jeg skjønt det riktig at det bare blir 7 episoder i denne sesongen? :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Det er 10 episoder hver eneste GoT-sesong, grunnet tid i produksjon og HBO trenger episoder av serien hvert år (det er flaggskipet til HBO, så hvis muligheten for flere episoder ville vært der uten å skippe et år hadde de gjort det). Hvis jeg ser de nedlastede, så har jeg fortsatt betalingstjenesten. Tipper det ikke kommer mer lekkede? Så ingen grunn for å sperre abo. Så vil jeg jo støtte de også. Eneste tap jeg kan se for meg er de som laster ned og da ikke ser det på tv og at kanalen da taper på reklame. Som sagt tidligere i tråden, de episodene som er lekket stammer fra screenere delt ut til alt fra tv-kritikere, post-produksjon, oversettere og noe smått folk som i grunn ikke skal ha dem. Ettersom HBO aldri sender ut flere screenere etter de første episodene av sesongen så vil ikke det være den samme kilden som vil eventuelle lekke fremtidige episoder. Endret 13. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå