Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten har sesongstarten blitt leaket på nettet til info.

Kilden er en HBO-screener, så fuck de idiotene som misbruker screenere på denne måten. Håper HBO ikke innskramper screenerrettigheter for oss anmeldere på et eller annet vis på grunn av det. Gjerne finner denne idioten som signerer papirer og bryter det.

Oscar-screenere og sånt er noe helt annet. Filmstudioene kaster screenere etter enhver kulturjournalist, eller andre som kan stemme for prisutdelinger. Dette gjør de også uten noe særlig kontroll, og mer eller mindre uten noe form for identifikasjon. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har friuke, men gidde neppe å sitte bevisst til episoden kommer. Å ta fri for en TV-serie høres helt villt ut.

Tok ikke fri kun for Got, jobbet hele påsken, så syns jeg fortjente meg en dag fri, samt har gått i ett hele helgen med å hjelpe kamerater med biler :-S

Bare for å være kverulant, du skrev jo faktisk at du tok fri kun for GoT. :)

Jeg har tatt meg fri på mandagen kun for å sitte oppe til episoden kommer, så håper ikke det blir noe kluss med serverene :-P

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at de 4 første episodene er lekket...

Har ikke sjekket om de er ekte.

Tenker jeg venter uansett. Det er ikke noe moro å se fire episoder nå for så å vente en måned på episode fem. Litt av greia er jo å diskutere mellom episodene, lese recaps etc. 

Lenke til kommentar

Har friuke, men gidde neppe å sitte bevisst til episoden kommer. Å ta fri for en TV-serie høres helt villt ut.

Tok ikke fri kun for Got, jobbet hele påsken, så syns jeg fortjente meg en dag fri, samt har gått i ett hele helgen med å hjelpe kamerater med biler :-S
Bare for å være kverulant, du skrev jo faktisk at du tok fri kun for GoT. :)

Jeg har tatt meg fri på mandagen kun for å sitte oppe til episoden kommer, så håper ikke det blir noe kluss med serverene :-P

Stemmer :-P men hadde nok ikke gjort det om jeg ikke hadde hatt full timeplan i helga og jobbet påska for å si det sånn
Lenke til kommentar

Gleder meg til diskusjonene der det lyser gjennom at noen vet hva som skjer.

"Bare vent til neste episode, da gir det mening.... "

. Hater sånt.

Jeg skjønner ikke at folk gidder å se en serie som GoT i elendig kvalitet kun for å være først ute og kunne spoile i etterkant. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er egentlig ikke elendig kvalitet, det er bare ikke HD. 

Da er det i 2015 shitty kvalitet, kanskje ikke på en 13" men blås det opp på en 50" og du ser god forskjell...

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...