Skjeggape Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 12 timer igjen på nedtelleren til http://www.daystillgameofthrones.com/ Jeg trudde det skulle være rundt kl 2300 i morgen søndag norsk tid at sesong 5 hadde verdenspremiere? Ikke klokka 4 på ettermiddagen.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Den personen som har stått for den nedtelleren må være høy. Sesongen har premiere natt til mandag. Ikke natt til søndag. Ikke søndag norsk tid. Søndag amerikansk tid. 03:00 blir episoden sendt på C More, og tilgjengelig på HBO Nordic her hjemme. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 De slipper den ikke klokken 00.00 pga. vi må vente til den vises i USA, right? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Den må jo bli sendt først før den kan slippes, hvis du mener "fiskebåter over atlanteren" (vi driver vel ikke med noe sånn fy-fy her vel? ). Episoden vises fra kl. 03:00 norsk tid natt til mandag på HBO i USA, så det er samtidig når episoden skal være tilgjengelig etter hva jeg har blitt opplyst med av både C More og HBO Nordic. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Den må jo bli sendt først før den kan slippes, hvis du mener "fiskebåter over atlanteren" (vi driver vel ikke med noe sånn fy-fy her vel? ). Hvem sikter du til her? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Emils., men ingenting å stresse for. Tenker bare det er greit å ikke nevne noe "incriminating". Trenger ikke å gå av skaftet for det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg har tatt meg fri på mandagen kun for å sitte oppe til episoden kommer, så håper ikke det blir noe kluss med serverene :-P Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 11. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Har friuke, men gidder neppe å sitte bevisst til episoden kommer. Å ta fri for en TV-serie høres helt villt ut. Endret 12. april 2015 av Mala 11 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg er ferdig på jobb klokka 11.00, så da er det rett hjem og se episode 1. Kommer Silicon Valley ca samtidig (evt en halvtime etter)? Likte å "kule ned" med nye episode av den serien etter GOT i fjor. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Har brukt de 2 siste ukene nå til å se gjennom sesong 1-4 igjen, og skal se s4 e10 + s5 e1 sammenhengende på mandag etter jobb. Gleder meg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg må vente 4 uker på en ny episode. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Begynner ikke på jobb før halv 2 (13:30) på Mandag, så kan enten sitte oppe litt lengre og se den først eller få en god natt søvn å se den mens jeg spiser frokost. Hmm Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Jeg må vente 4 uker på en ny episode. Har ikke mye sympati for deg. Edit: Har du forresten lov til å si noe vagt om hva du synes? Endret 11. april 2015 av Henrik B Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ikkje skyt meg, men når trur dere folk legger ut torrent / legger den ut på Popcorn time? Orker ikkje dårlig HBO nordic, og de pleier vel alltid være 1 dag etter uansett?Uansett, når trur dere eg klare å få tak i deT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Tja, den ligger ute på HBO Nordic klokken 03 natt til mandag, Det er vel den enkleste og kjappeste måten på å få sett episoden. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Tja, den ligger ute på HBO Nordic klokken 03 natt til mandag, Det er vel den enkleste og kjappeste måten på å få sett episoden. Være oppe til 03 når du ska på jobb kl 06 No way to get it 00 :'/ Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Stå opp en time tidligere før du skal så du får sett den. Får selv ikke sett den før tirsdags kveld, leeeenge etter alle jeg kjenner har sett den. blir vanskelig å ikke fange opp hva som skjer for the web is dark and full of spoilers Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Stå opp en time tidligere før du skal så du får sett den. Får selv ikke sett den før tirsdags kveld, leeeenge etter alle jeg kjenner har sett den. blir vanskelig å ikke fange opp hva som skjer for the web is dark and full of spoilers I have a solution, go into a room, with no internett and no possibility of sosialication Btw: sounds like a plan. må nesten det. Eller døgne an..eller sove på ettermiddagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå