Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt dessverre ikke igjen med den ekstreme følelsen jeg har gjort i de andre 7 episodene, men episoden var god! Føler likevel det er litt tidlig med krig? Blir spennende å se hva som skjer videre.

 

Har egentlig to ting som jeg ikke likte med denne episoden; første dialog fra den minste Stark gutten kom litt utav det blå, og var trolig litt forvirrende for folk som ikke har satt seg inn i serien for fult. Den andre tingen var avslutningen på episoden. Var litt 'kjedelig' til å vær GoT, bare avslutte med en enkel kamerabevegelse. For min del hadde det vært mer spennende med litt White Walkers-action (fra han som angrep Jon). Likevel tror jeg på en kjempe cliffhanger neste episode, da man ofte roer ned stemningen i en episode (stille før stormen) også avslutter med noe ekstremt i neste.

 

Winter is coming.

(sangen blir dårlig etter 3:33)

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Etter mitt syn var dette en bra fortalt episode, der mye av personlighetstrekkene kom frem.

Liker måten de fremtsiller ulvene på, beskytter herrene sine til det ytterste. Blir spennende å se hvordan krigen utspiller seg, og hva Khal og frue får for seg i de siste episodene.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere var scenen med den minste Stark gutten litt brå. Kan ikke huske å ha sett/hørt noe særlig til han før denne episoden, så fikk ikke noe særlig ut av scenen...

Ellers var det en meget bra episode. Satt og ventet på en ny scene med Arya Stark helt fra hun drepte han gutten, så det ble på en måte cliffhangeren fra denne episoden for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar

Gjør de nok, de hadde ikke startet opp om de ikke viste de hadde rå.

 

Alle restauranter har råd til å servere mat. Om det er rottekjøtt eller indrefilet av kalv som ender opp på tallerken er derimot en annen sak.

 

Store TV-produksjoner har tidligere levert CGI-sekvenser man fniser av, så jeg ser frem til slagene med en sunn dose erfaringsbasert skepsis.

Endret av KjemikerJon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig vil teamet få mer penger inn i budsjettet for videre sesonger, hvis man ser at publikum følger serien kontinuerlig! Håper for HBOs del at rettigheten blir solgt relativt fort, slik de er garantert penger i kassen. Hadde vært ufattelig trist å sett en så god historie dø...

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp sett episode 8. GoT er blitt så bra at jeg ikke har lyst til å se episodene slik at jeg kan se fram til de :p.

 

Det var gøy å få sett mer til Robb og bli mer kjent med han. Spennende på the Wall også. Gleder meg vilt til sommerferie nå sånn at jeg kan få begynt å lese bøkene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...