G-Man™ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Alt for lenge igjen enda. en ting var når sesong 4 var ferdig, da viste man at det var 9-10 mnd igjen, nå er det 1 mnd igjen, og den kommer til å bli lang godt hbo terger oss med masse trailere da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Noen andre enn meg som ikke har sett en eneste trailer for neste sesong? Vil glede meg når ting skjer på skjermen og ikke få hendelser spoilet i forkant.. 4 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Du er ikke alene. Har holdt meg unna trailerene jeg og Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Og jeg bryr meg ikke stort om trailere. Det er ikke et problem at jeg blir spoilet, for jeg har så dårlig hukommelse, men de gjør ingenting positivt heller. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 http://www.theverge.com/2015/3/10/8182941/game-of-thrones-simulcast-worldwide-season-5 Kan fort bli litt hardere en det normalt er å stå opp på mandager fremover. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Game of Thrones TV Finale Will Spoil the Books, Say Showrunners http://www.people.com/article/game-thrones-TV-show-spoil-books Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Det er jo uunngåelig med det tempoet George Martin holder. Hvis man følger litt med på hva han gjør om dagene så er det merkelig at han får tid til å skrive i det hele tatt; conventions over hele verden, utallige sideprosjekter, lange blogginnlegg om fotballkamper osv. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Noen som kan gi en superkort oppsummering av det som blir sagt i det youtube-klippet? Verdt å se, spoilere fra bøkene, osv? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Noen som kan gi en superkort oppsummering av det som blir sagt i det youtube-klippet? Verdt å se, spoilere fra bøkene, osv? Det er en Q&A. Ingen spoilere fra bøkene. Absolutt verdt å se. Endret 25. mars 2015 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Martin har også blitt kritisert veldig for at han ikke forstår kvinner; at karakterene hans er en av to forskjellige arketyper, svak og sterk kvinne, hvorav sterk kvinne er som en typisk mann, og svak kvinne er som en typisk kvinne i andre fantasybøker. Hvordan er det en sterk kvinne skal fremstilles på en "korrekt" måte da? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Martin har også blitt kritisert veldig for at han ikke forstår kvinner; at karakterene hans er en av to forskjellige arketyper, svak og sterk kvinne, hvorav sterk kvinne er som en typisk mann, og svak kvinne er som en typisk kvinne i andre fantasybøker. Hvordan er det en sterk kvinne skal fremstilles på en "korrekt" måte da? Du får spørre de som kritiserer ham. Hvorfor plager du meg tre måneder etter at jeg skrev dette? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ikke mange dagene igjen nå, får korte ned ventetiden med denne Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Wow, den var skikkelig morsom. Jeg likte den greia Jimmy Fallon gjorde for et par år siden, Game of Desks, men den der var både enklere, morsommere og krevde mindre kunnskap fra publikum om hva showet involverer... Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Noen som kan gi en superkort oppsummering av det som blir sagt i det youtube-klippet? Verdt å se, spoilere fra bøkene, osv? Det er en Q&A. Ingen spoilere fra bøkene. Absolutt verdt å se. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Martin har også blitt kritisert veldig for at han ikke forstår kvinner; at karakterene hans er en av to forskjellige arketyper, svak og sterk kvinne, hvorav sterk kvinne er som en typisk mann, og svak kvinne er som en typisk kvinne i andre fantasybøker. Hvordan er det en sterk kvinne skal fremstilles på en "korrekt" måte da? Du får spørre de som kritiserer ham. Hvorfor plager du meg tre måneder etter at jeg skrev dette? Du virket så engasjert så det virket som du støttet disse påstandene. Jeg spør fordi jeg lurer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Martin har også blitt kritisert veldig for at han ikke forstår kvinner; at karakterene hans er en av to forskjellige arketyper, svak og sterk kvinne, hvorav sterk kvinne er som en typisk mann, og svak kvinne er som en typisk kvinne i andre fantasybøker. Hvordan er det en sterk kvinne skal fremstilles på en "korrekt" måte da? Du får spørre de som kritiserer ham. Hvorfor plager du meg tre måneder etter at jeg skrev dette? Du virket så engasjert så det virket som du støttet disse påstandene. Jeg spør fordi jeg lurer. Jeg har ingen mening. Jeg liker bøkene, og reagerer ikke verken positivt eller negativt på kvinnekarakterene. Jeg reagerer litt på at det virker som om det bare er overklassen som er i stand til å tenke selvstendig, men det er vel litt fordi det bare er overklassen som "teller" i det samfunnet som karakteriseres... Lenke til kommentar
Populært innlegg One 7 Skrevet 8. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Game of Thrones som Disney Endret 8. april 2015 av K_7 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå