Achylles Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Andre som ikke har stor makt men som definitivt er "rakrygget" og sterke av personlighet: Arya, Catelyn, Brienne, Melisandre, m.fl. Endret 12. januar 2015 av Achylles 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Martin har også blitt kritisert veldig for at han ikke forstår kvinner; at karakterene hans er en av to forskjellige arketyper, svak og sterk kvinne, hvorav sterk kvinne er som en typisk mann, og svak kvinne er som en typisk kvinne i andre fantasybøker. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det er ikke akkurat det jeg henger meg opp i når jeg ser serien eller leser igjennom bøkene, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvem er det som forstår kvinner da, really? *hehehehehehe* 8 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Alle forfattere har sine styrker og svakheter, og det er utrolig vanskelig å skildre følelseslivet til det motsatte kjønn på en måte som det motsatte kjønn kan kjenne seg igjen i. Jeg synes Martin klarer det dette rimelig bra sammenlignet med de aller fleste mannlige fantasy-forfattere; han skildrer veldig forskjellige kvinnetyper som i hvertfall var overbevisende nok for meg som mann. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvem er det som forstår kvinner da, really? *hehehehehehe* Ble faktisk litt latter her av det innlegget.. Syns forøvrig at Martin gjør en bra jobb, GoT har alt fra svake til sterke kvinner som blir skildra på ulikt vis. At ei feminist mener noe annet er særdeles lite overraskende, og noe jeg fint kan ignorere. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg tror faktisk aldri jeg har hørt om en fantasy-forfatter som ikke har fått kritikk for hvordan de skriver kvinner. Inkludert kvinner. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Er nok fordi kvinner generelt er litt kjipe, så man er nødt til å overdrive for å gjøre dem til spennende karakterer. 5 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Trodde jeg kunne se Game of Thrones i Imax kinoene her i England, men det var bare i Amerika Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Mener jeg hørte et eller annet sted at det også skulle være i Danmark en plass, nå om ikke altfor lenge? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ZMKhdDlKHNE 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Synd det bare er et cam opptak, Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 O.M.G Forventa ikke den der når jeg gikk inn hit Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Tenk at det er sesong 5 allerede... Jeg husker fremdeles å aldri ha hørt om serien en gang, og nå har jeg lest bøkene 3-4 ganger og surfer jevnlig rumour sites for å finne ut om casting osv. Tid er en rar greie... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Traileren kan sees i HD her: http://serienytt.no/2015/01/trailer-for-sesong-5-av-game-of-thrones/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 I am Maisie Williams, Actor from Game of Thrones. Be nice, I'm new AMA! http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/2u752m/i_am_maisie_williams_actor_from_game_of_thrones/ 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Har tynt siste boken lenge nå, men i dag var det altså over Passe greit bra med trailer for nye sesongen som trøst da Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 episk trailer, gleder meg til denne sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå