Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

"HBO sender det etter TG liksom yo".

HBO kommer til å annonsere datoen sikkert neste helg med en liten teaser video etter sesongpremierene på Girls/Looking/premieren på Togetherness, men inntil videre er ingenting bekreftet.

Mest trolige datoer er 29. mars eller 5. april.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fremdeles en mulighet for at det blir allikevel i Oslo. I mailen jeg fikk fra HBO tidligere denne uka sto det dette:

This year’s tour will include London, United Kingdom; Stockholm, Sweden; Tel Aviv, Israel; Madrid, Spain; Berlin, Germany; Amsterdam, Netherlands and Paris, France with the potential for more markets to be added at a later date.

Lenke til kommentar

Det er fremdeles en mulighet for at det blir allikevel i Oslo. I mailen jeg fikk fra HBO tidligere denne uka sto det dette:

This years tour will include London, United Kingdom; Stockholm, Sweden; Tel Aviv, Israel; Madrid, Spain; Berlin, Germany; Amsterdam, Netherlands and Paris, France with the potential for more markets to be added at a later date.

krysser fingrene :)

men da skal jeg ha med campingstol å sitte i, og stiller meg i kø kvelden i forveien.

var der en time før det åpnet sist gang, men vi og mange andre hadde klart å stille oss i "feil" kø, så mistet de gode plassene når vi måtte gå over i den andre.

Ventet vel to timer for å komme inn etter at de åpnet, og da stod vi tross alt bare halvveis på den første langsiden av bygget. Syns synd på de som stod rundt på side 3 og 4 :p

Lenke til kommentar

Virkelig glad jeg slapp å stå i kø med å være der på pressedagen før det åpna for publikum. Vurderte å dra den første helga det var åpent med noen venner, men var bare å gi opp. Virka som halve Oslo og en dose folk fra distriktene hadde bestemt seg for å dra ditt samme dag.

Lenke til kommentar

Haha, ja det var dagens ja.

Det som er greia med feminister, de ønsker ikke likestilling, de ønsker å gå forbi mannen, slik at det blir motsatte roller av hva det var for 50 år siden.

Ikke et sted der skrev hun hvor barbarsk det var da Theon mistet sitt leketøy. Helt grei underholdning det sikkert.

Og hvem er det som har hatt en veldig stor rolle med makt i got? Jo, en kvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sannheten er kanskje rakt motsatt? Altså at vi har en lavere tålegrense for vold mot kvinner på TV enn mot menn. Volden mot kvinner har en tendens til å være mer seksuell, men mindre brutal. Tenk bare på hva reaksjonen ville blitt hvis Theon var en kvinne, og de skar av henne brystene eller kjønnsleppene. Det tror jeg aldri hadde blitt akseptert.

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye av meningsinnleggene hos Aftenposten er stelt i stand av folk som vil skrike høyest og dårlig research evt. omtanke om hva de skriver om.

Alt seksualisert vold er problematisk, men det betyr ikke at vi ikke skal vise det i fiksjon eller ikke erkjenne at det eksisterer.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...