Filmvenn Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Handler litt mer om kvinner i film og TV, men Maisie Williams (Arya) og Natalie Dormer (Margery) var også med i panelet Women Who Kick Ass på Comic-Con i år. De var sammen med Katey Segal (Sons of Anarchy), Tatiana Maslany (Orphan Black), Sarah Paulson (American Horror Story) og Nicole Baharie (Sleepy Hollow). 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Margaery kicker ass? Da ville jeg heller hatt med Chloé Moretz aka. Hit Girl. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Upcoming Game of Thrones skuespiller død, en ny karakter som skulle være med i den nye sesongen. Så det er litt spoiler, selv om han ikke er så sentral. http://www.vg.no/rampelys/tv-serie/game-of-thrones-skuespiller-doed/a/23272085/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Det er vel ikke spoiler en gang? (Settes i spoiler fordi jeg ikke er sikker) Alle skjønner vel at de må velge ny leder for The Night Watch etter at den forrige er død, og hvem er vel en bedre kandidat enn sjefen for et av de andre castles langs The Wall? Endret 12. august 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Mente jeg leste at de ikke skulle recaste karakteren Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=xlCoIHQCQgQ https://www.youtube.com/watch?v=rbkzFyUBunk http://www.digitalspy.co.uk/fun/s151/game-of-thrones/feature/a593382/all-the-game-of-thrones-cast-ice-bucket-challenges-in-one-place.html Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvorfor holder ALLE mobilen feil vei ? 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvorfor holder ALLE mobilen feil vei ? hxxs://www.youtube.com/watch?v=AqHZJe6306k Iphones users? 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Omsider, tre år etter resten av verden, kjøpte jeg Sesong 1 på Blu-Ray. Etter en usedvanlig tiltaksløs og ufornuftig søndag kjøpte jeg to sesonger til påfølgende mandag. Denne serien har blitt lovprist opp og ned i mente nesten overalt, og internett-hypen har vært enorm. Jeg har vært utrolig skeptisk iom at handlinga befinner seg i en setting jeg ikke har mye tålmodighet med (medieval fantasy). Jeg tok feil. Skammelig feil. Jeg ser nå at min største generaltabbe var egentlig å begynne nå. Jeg skulle ha venta til Sesong 4 kom på Blu-Ray. Ikke bare hadde ventetida til sesong 5 blitt kortere, men jeg hadde også slippi og lide meg igjennom det horrible lavmålet som er hbonordic.com. Så to episoder på nett før jeg fant veien til bukta for å finne en kvalitet det var mulig å se på. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jaja. Du har kjøpt innholdet via HBO nordic, så da er det jo ikke noe galt i å laste ned. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er i Split (Kroatia), og skal på guidet Game Of Thrones-tur om en time. Veldig dyrt, så burde bli bra! http://gameofthronestourcroatia.com Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Var på en sånn guidet tur i Kroatia selv for noen uker siden. Det var i Dubrovnik da, selv om vi var mest i Split. Ironisk nok så dro vi tre dager på slutten av ferien til Dubrovnik for å se steder fra serien (og andre grunner ofc. FANTASTISK by), og dagen vi dro fra Split fikk vi nyheten om at de hadde begynt å rigge opp for filming like ved der vi bodde. Dagene i Dubrovnik var uansett helt strålende. Akkurat som Split er byen gammel og stappfull av historie og kultur. Og siden veldig mye hadde blitt filmet der så fikk vi sett veldig mye. Utenfor leilighetsvinduet hadde vi utsikt utover Blackwater Bay der hvor slaget i sesong 2 skjedde. Bodde rett og slett på Blackwater Beach Vi kunne se rett opp på der hvor The Red Keep ruver over Kings Landing, over på trappene der Kong Roberts løsunger ble druknet, tusle ned til brygga hvor Littlefinger og Sansa møttes og gå på murene og rundt The Tower of the Undying. Tok som sagt ikke noe lignende tur i Split og fikk ikke vite at de hadde filmet eller skulle filme der før det var for sent. Men nyt stedet. Deilig der. Og om du ikke har gjort det enda, bestill en "meat platter" for to pers og et deg stappet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=LKwNybyAuy4 *Spoiler* Tomatsuppa er full av Starks * Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Videoen er ikke lengre tilgjengelig på grunn av et fremsatt opprettskrav fra ClickHole. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jaja. Du har kjøpt innholdet via HBO nordic, så da er det jo ikke noe galt i å laste ned. Litt flisespikkeri, man kjøper ikke innhold fra HBO Nordic, man bare streamer det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja.... Du har kjøpt retten til å se innholdet via HBO nordic..... Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk rakker så ned på kvaliteten på HBO Nordic. Flere som glemmer at man må klikke på HD-knappen hver gang så den lyser blått. Da blir det hvertfall 720p. Endret 1. november 2014 av Lucky_Luciano Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Burde ikke være nødvendig å trykke på en knapp, det burde komme automatisk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Bare siden vi er inne på HBO Nordic.. Snakket med kundebehandler der i dag, av en helt annen grunn, men i samme slengen så spurte jeg om det med engelske undertekster. Dette var faktisk pga kostnader at de ikke støttet engelske tekster. Kanskje litt dumt, men det var aldri grunnen jeg trodde skulle komme opp. Tekster trodde jeg var tilnærmet gratis å "legge til", trodde de bare var sære, eller ikke gadd, eller noe, eller ikke forvirre oss brukere med enda flere tekstvalg å forholde oss til. Men ja, dessverre.. Og, siden det er snakk om ekstra kostnader for en liten(?) gruppe særinger som oss(?) så er jeg stygt redda at vi blir nedprioritert en stund til.. Sorry for off-topic .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå