EternalSunshine Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Scenen der Tyrion beskrev hvordan han studerte han tilbakestående fyren som satt og knuste skillpadder. Biller Du har selvsagt rett! Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hundrevis av skilpadder, knust med stein ! Endret 25. juni 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Leste at lydbok ble nevnt her. Er det noe som finnes, helst på norsk? Lenke til kommentar
Leifen Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Vil absolutt anbefale å lese de på engelsk. Synes de er veldig lettleste, og jeg har ikke lest bøker på årevis. Er nå halvveis i første bok etter fem dager. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Første bok var jeg også kjapt gjennom.. Andre bok tok lang tid, og tredje bok tar enda lenger tid for meg Nå skal det sies at jeg har veldig mye å henge fingrene i tiden da, så vanskelig å ta seg tid til bøker.. Meeen ferie om 4 uker Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Helt pinadø umulig å få lest noe når man jobber åtte timer hver dag og ser på VM i fire timer hver dag. Har sittet fast i andre halvdel av tredje bok i to-tre uker. Vanligvis burde det tatt meg mindre tid å lese heile sjiten. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 VM ser jeg ikke på, men jobbe 8 timer hver dag, samt kveld annenhver uke og bilskruing og soving ellers i døgnet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Leste at lydbok ble nevnt her. Er det noe som finnes, helst på norsk? Ja, det finnes. Vet ikke om noe norsk versjon, men den engelske - lest av Roy Dotrice (han har en liten rolle i serien som Pyromanceren i Kings Landing) som gjør en generelt veldig god jobb. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jobber selv 84 timers uker som en del av sommerplanen hos oss, så da er det rom for leserinnlegg titt og ofte Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg selv har bestillt bøkene på engelsk fra cdon, tror ikke det blir noen hindring. Skal du ha de som lydbok, og på norsk i tilegg så er det nok ekstremt stive priser. Endret 25. juni 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jepp, Roy Dotrice gjør en glimrende jobb, med ETT unntak: han har bestemt seg for at siden Lannisters er fra vest i Westeros, så skal de snakke med walesisk dialekt - en dialekt Roy Dotrice IKKE mestrer! Edit: Forøvrig har jeg kjøpt lydbøkene fra Audible.com. Bare tegn et abonnement til 15 USD i måneden, så får du en bok i måneden. Fem måneder - ferdig! Endret 25. juni 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Så du streamer lydbøkene ? hørtes jo veldig greit ut Endret 25. juni 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Nei, det tror jeg ikke du kan. Jeg har appen på telefonen og laster de ned, så hører jeg på med Plantronics Voyager Legend - har gjort det slik i årevis, bare byttet headset etter hvert som hunden får tak i de... Edit: Men du kan starte avspillingen nesten med en gang du har startet nedlastingen - med en 40 timer lang bok er det jo greit å slippe å forhåndslaste alt Endret 25. juni 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hvis Stannis ikke hadde drept Renly ville vel Tyrells også bidratt med styrker for å slå Lannisterne? Faen så uflaks Stark familien egentlig hadde akkurat der. (Robb tok mange dumme valg, så klart, men fortsatt.) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hvis Stannis ikke hadde drept Renly hadde det blitt et slag, og Renly hadde drept Stannis. Så hadde det blitt en litt annerledes S2E9 ja, med blonde hoder hengt opp på en vegg et sted Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Da spørs det nok om bøkene jeg nylig har bestillt ender opp som pynt på hylla, og jeg subscriber på audible Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Leste at lydbok ble nevnt her. Er det noe som finnes, helst på norsk? Lydbøkene på engelsk og som noen nevner de som er lest av Roy Dotrice er tydelige og fine. Nå har jeg skaffet mine via en halvsuspekt side, så vet ikke om den er slikt om du kjøper vi app store eller lignende, men på mine så er de delt opp i kapitler med karakterene sin navn. Så ville anbefalt å være litt forsiktig med å scrolle å se hva de siste kapitlene heter. Endret 25. juni 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) TI minutter inn i boka, styr unna 5 vol box til cdon Endret 27. juni 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Samme som jeg har (minus ADWD som jeg har i hardcover.) Mine holder helt fint enda. Ganske slitt, men ellers fungerer de bra. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 virker som sidene sitter godt, men front coveret var veldig løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå