Shruggie Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 De har vel ikke spesielle bøker for CDON! De kjøper de enten fra England eller USA - samme bøker som du finner i kiosken der. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Når det gjelder kvaliteten på de bøkene fra CDON.. det er en grunn til at de er så billige. Får kun lest bøkene 1-2 ganger før de går opp i liminga. Får handle de som e-bøker, så slipper du dette. Fikk samlepakke på de 4 første da bok 5 kom ut til ~$10. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Kjøpte selv høykvalitets-paperback fra Amazon for ca. 500kr tilsammen. Storfornøyd. Kan knapt se at de er lest selv om jeg har hatt dem med på jobb, fly, tog, skogstur og hele pakka. Bruker heller tre ganger så mye og får et produkt som varer lenge enn å betale for noe som går i oppløsning før man er halvveis. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Jeg leser såpass lite at jeg aldri har lest den samme boka to ganger. De fleste bøkene jeg leser er lånt fra bibliotek eller venner. Endret 23. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg er stort sett i samme båt som deg og kjøper ræva pocketutgaver av bøker som skal holde meg med selskap på en lang fly- eller togtur, men ASoIaF er såpass lang og full av små detaljer at jeg nok må pløye gjennom den en gang til for å fange opp de detaljene jeg har gått glipp av. I den forstand bøkene helt lik serien. Det hjelper riktignok at jeg har kunnet støtte meg til handlingen fra serien så langt, men nå har jeg kommet til punktet hvor Oberyn dør, så snart er jeg i spoiler-terreng og må huske alt jeg leser hele tiden. I tillegg er det ikke utenkelig at jeg låner bøkene bort til venner etter hvert. Greit å ha noe som tåler litt juling da, bare i tilfelle. Ja, og det føles jo bare bedre å lese en bok som ikke er nærmest som dasspapir med skrift på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Paperback for første gjennomlesning, ebook for grundigere gjennomgang (søk-funksjon ) og så til slutt samlerutgavene når alle er ute Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Vel, skal man ha samlerutgaven er det vel "for sent" hvis man vil ha det billig http://www.amazon.co.uk/gp/product/0007441428/ref=wms_ohs_product?ie=UTF8&psc=1 Har hele samlingen om jeg kan få si det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Venter til alle er ute. Da kommer alltid de peneste 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Når det gjelder kvaliteten på de bøkene fra CDON.. det er en grunn til at de er så billige. Får kun lest bøkene 1-2 ganger før de går opp i liminga. Uansett vært prisen Jeg kommer nok til å lese de 1 gang, skal ikke skryte på meg å være noen ivrig lesehest heller Uansett til komiske 178,- forventer jeg ikke at de vil holde til evig tid. Ikke umulig det blir kjøpt en eller annen vakker samleutgave når alle bøkene omsider er ferdig skrevet og utgitt 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ikke umulig det blir kjøpt en eller annen vakker samleutgave når alle bøkene omsider er ferdig skrevet og utgitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Vel, skal man ha samlerutgaven er det vel "for sent" hvis man vil ha det billig http://www.amazon.co.uk/gp/product/0007441428/ref=wms_ohs_product?ie=UTF8&psc=1 Har hele samlingen om jeg kan få si det Den er jo faktisk dyrere brukt, enn ny Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Voldsomt til bok snakk da Hva er den siste boken sommer lansert i Norge. Er det bok 4 del 2? Eller er det bok 5 del 2? Tenker å kjøpe i gave til kona, men har ikke snøring på bøkene Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Bok 4, del 2 Oversikt her: http://vendettaforlag.no/game-of-thrones 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Siden vi nå er inne i (uskyldig) bokprat. Noen her som vet når den neste boken er ventet klar. Livredd for å google og sjekke wikipedia i fare for spoilere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Lydbok på norsk? Eg har prøvd på engelsk såvidt, men det ble for "teatralsk" engelsk for meg. Eg har ikke tenkt å sitte i sofaen og konse om boka, men ha den med på buss etc og joggetur. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Siden vi nå er inne i (uskyldig) bokprat. Noen her som vet når den neste boken er ventet klar. Livredd for å google og sjekke wikipedia i fare for spoilere. Neste år en gang, den forventes vel i Q4 tror jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Q4 = fjerde kvartal? Da begynner vel TV-serien for alvor å ta igjen bøkene, hadde jo vært fint å slippe spoilere fra bokfolket selv om kanskje kvaliteten på serien går litt ned. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da bestillte jeg den komplette bok-serien fra cdon, salget hadde selvølgelig sunket med 20%.. men fri frakt, så er fornøyd Teipball- Gikk så naiv som jeg er inn på wikipedia, fikk heldigvis ikke med meg noen spoilere, prøvde febrilsk og lukke siden i blinde når jeg skjønte hva jeg hadde gjort George må bli rimelig rask med den syvende(mulig siste ?) om serien ikke skal ta igjen bøkene. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 TV-Serien tar igjen bøkene. Derom er det ingen tvil. (Med mindre tvserien tar en pause på mange år, og det skjer ikke. Skuespillernes alder står jo ikke stille.) Men det er lov å håpe på at i det minste neste bok (bok 6) kommer ut før noen av hendelsene i den er blitt vist på skjermen. Jeg ville dog ikke satt pengene mine på det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tja, GRRM har muligens mye av bok sju liggende klar. Tipper det er ca. fem sesonger igjen av serien nå. Det er ganske greit med tid, selv om GRRM ikke akkurat skriver fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå