Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hjorten var flådd fra før, de måtte filme den scenen rundt 50 ganger Håper det, for den manglet magesekk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Flere enn meg som måtte konsentrere seg under scenen der Littlefinger snakket så mye, i starten av episoden, for å få med seg alt som ble sagt? ^^ 2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hæ? Var Littlefinger med i den scenen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hæ? Var Littlefinger med i den scenen? Første scene med Littlefinger, med horene sine? FOR en scene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg tror han alluderer til at han ikke syntes Littlefinger var det mest spennende som rørte seg på skjermen under den scenen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg synes også at Ned er for naiv, men beundrer han samtidig for hans "honour". Håper bare ikke han blir drept ved første anledning av Lannisterne. Vil nå ikke si han er naiv, er nok fullstendig klar over at hans valg av "livsregler" er langt mer risikofylt. Når man leder vei må man tross alt snu ryggen til dem som følger - det vil alltid medføre en risiko for en velplassert dolk. Ned Stark er en karakter med ryggrad. Det er kjekt slike fortsatt blir portrettert i serier, det siste tiåret spesielt er det mer ryggløse som elsker å se på andre ryggløse - fordi det er lettere å relatere seg til. Ryggrad-premiene så langt vil jeg si går til Ned, yngste datteren, konen til Ned og ikke minst den herlige lille dvergen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gleder meg bare til neste episode, startet på første boka i natt og så langt er det like avhengighetsskapende som serien. Dette universet er bare fantastisk! Lenke til kommentar
stx765 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil nå ikke si han er naiv, er nok fullstendig klar over at hans valg av "livsregler" er langt mer risikofylt. Når man leder vei må man tross alt snu ryggen til dem som følger - det vil alltid medføre en risiko for en velplassert dolk. Jeg synes også det er viktig å presisere at Neds motvillighet til å spille the Game of Thrones har en viss betydning i denne sammenheng. Når det er sagt, valget hans om å stole på Littlefinger er selve definisjonen på naivitet. Han trodde Littlefinger ville hjelpe ham på bakgrunn av et løfte til Cat. Sånt betyr ingenting for Littlefinger i forhold til hans eget skinn. Ned burde jo forstått litt av Littlefingers virkelige natur etter scenen hvor Jamie og co. drepte vaktene hans utenfor horehuset. Der kunne Littlefinger ha støttet Neds versjon av hendelsen, men isteden ble det ord mot ord. Det kan jo også diskuteres om ikke "livsreglene" hans er naive i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil si det var konen han valgte å stole på. Hva gjelder livsreglene hans, jeg kan ikke se han hadde noen illusjoner om at de ville gjøre det lettere for han. Tvert imot. Å velge de livsreglene var i så måte ikke naivt. Han valgte å ikke leve som en feiging og heller ta risikoen. 3 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Tror nok også man kan si at som en Stark så har han levd med lorder og folk i NOrd som har sett opp til han da STarkene er en av de få familiene som kan spores tilbake til da veggen først ble reist. Den samme æresfrykten for starkene finner du nok ikke i Sør, tror nok også at mange familier i Nord er mer knyttet sammen enn de er i Sør og for Ned har det ikke vært vanskelig å kunne ha en slik virkelighets oppfattning i Nord som er hard å vende når han da blir slengt ned til ulvene i Sør. Endret 4. juni 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du mener vel... til løvene i sør. Lenke til kommentar
Populært innlegg Grizzler Skrevet 4. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2011 Fikk en MEGET hyggelig overrasskelse i posten idag! Hadde visst vunnet en konkurranse uten at jeg visste det! 17 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Merkelig det der, når jeg vinner konkurranser jeg ikke melder meg opp i må jeg alltid sende all kontoinformasjonen min til noen i Nigeria! Hvor langt er sverdet? 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hehe, meldte meg på konkurransen men visste ikke at jeg hadde vunnet ^^. Har ikke noe å måle med, men den er ca lika på tvers som den notatboka. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja, merkelig det med Nigeria. Har fremdeles til gode å få noe tilbake, etter at eg stadig betaler depositum.. Heldig var du ihvertfall. Skal se om jeg får kjøpt boka selv, sånn at jeg har noe å gjøre mens jeg venter på episodene. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er det noen som vet om man kan få sett episode 8 på nett idag/ikveld? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei, natt til mandag. Ikke i kveld. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Preview på Ep9. http://www.youtube.com/watch?v=Qt20owS9i44 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen. Har sett frem til dette i en hel uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå