Lucky_Luciano Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Litt Ser Pounce humor, Long may he reign ! Endret 22. juni 2014 av Woody_97 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Mulig jeg har gått glipp av noe eller ikke har fortått helt hvorfor, men hvorfor er katten til Tommen blitt en kulthelt på internett? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Because in the books.... 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) I boken tar white walkerne ham og forvandler ham til en diger isløve som spiser Targaryen-dragene til frokost, middag og kvelds. Endret 22. juni 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kutt ut Isbilen. Er så dritt lei av at folk ikke klarer å holde bokprat unna denne tråden!!!! Når det er sagt: Er Ser Pounce med i bøkene? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Det er ikke bokprat, det er tullprat. Endret 22. juni 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Det er en ganske drøy spoiler ja!! Spørs om jeg gidder å se mer på GoT nå. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys.Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå.Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene! 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Vi pleier ikke spoiler-tage sendte episoder, men jeg respekterer tanken bak Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys. Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene! Han har jo allerede knerta mora, så 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg klarte endelig å finne litt tid til å se siste episode av sesong 4. For en finale! At Tyrion drepte faren sin hadde jeg ikke sett for meg i det hele tatt. Blir spennende å se hvor ferden hans går videre sammen med Varys. Ellers begynner det å tilspisse seg med ulike fronter. Daenerys Targaryen sin armé ser utrolig sterk ut. I tillegg kommer Stannis Baratheon også innpå. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var på gråten når Daenerys stengte inn sine to drager. Jeg likte virkelig de dragene! Han har jo allerede knerta mora, så Irriterte meg virkelig at han fikk skylda for det, Cersei er en ordentlig bitch! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Vi pleier ikke spoiler-tage sendte episoder, men jeg respekterer tanken bak Er vant med det på et annet forum jeg er medlem av, så det var egentlig bare derfor jeg gjorde det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 En god tanke egentlig. Spesielt i samme dag som episoden kommer ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hvorfor i alle dager skulle du gå inn i en tråd om GoT samme dag som episoden har kommet ut, men du ikke har rukket å se den enda? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Fort gjort å glemme seg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Den feilen gjør du max en gang Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 O yees, men vært nære på et par ganger Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Problemet for meg er når noen siterer meg i denne tråden etter sendetid. Da må jeg liksom forberede meg når jeg trykker på linken for å se hvilken tråd det er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå