per17 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 http://www.youtube.com/watch?v=VaIwtO6VWCU#t=168 litt rart at the hound ble så eid av brienne når man ser denne videoen forøvrig en god reminder på hvor mye bedre den første the mountain var... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Litt rart at de gidder å brenne døde folk når skjelettet likevel reiser seg fra de døde oppe i nord. Poenget mitt er at det blir fort dumt å pille på alt. Dessuten er Brienne awsm ^^ Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) The North has fallen. Endret 18. juni 2014 av Debutanten Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dette er et spørsmål jeg føler jeg burde visst svaret på, men vet Jon Snow om Red Wedding? Føler han aldri har avreagert noe særlig i henhold til det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det mener jeg var vist i sesong 4 nå at han fikk vite det? Via ravn? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor skriver dere om The Hound som om han døde? Ingen dør off-screen i denne serien, det bør dere skjønne by now Det mener jeg var vist i sesong 4 nå at han fikk vite det? Via ravn? Når han kom tilbake the Castle Black, vel? Siste episode av S3 tror jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Han fikk vite det tidlig i denne sesongen som var nå. Han drev jo å vurderte å dra fra The Wall, men dro ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor skriver dere om The Hound som om han døde? Ingen dør off-screen i denne serien, det bør dere skjønne by now 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan vet du at han er død? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Why did they have to die Større: http://www.sattvdepot.com/game-of-thrones-infographic-why-did-they-die Edit: The Hound er et spørsmål fremdeles vi jeg si før vi ser han dør helt. Endret 18. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan vet du at han er død? Boka. Neida, har ikke lest. Mente at det ble sagt i sesong fire, men det er Arya som sier det, og da er det ikke så sikkert likevel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Syrio er hakkebøff. Noe du vet? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=7ngj2_Xjjsw Endret 18. juni 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Det er fullt mulig at Syrio Forel er Jaqen H'ghar, bare for å nevne en teori som for en gangs skyld ikke har noe med bøkene å gjøre. De kommer fra samme by, et sted som er kjent for folk som kan skifte identitet - og begge to hjelper Arya. Endret 18. juni 2014 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er fullt mulig at Syrio Forel er Jaqen H'ghar, bare for å nevne en teori som for en gangs skyld ikke har noe med bøkene å gjøre. De kommer fra samme by, et sted som er kjent for folk som kan skifte identitet - og begge to hjelper Arya. Med mindre Syrio da latet som han ikke visste hvem Arya egentlig var så tviler jeg på det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Det er fullt mulig at Syrio Forel er Jaqen H'ghar, bare for å nevne en teori som for en gangs skyld ikke har noe med bøkene å gjøre. De kommer fra samme by, et sted som er kjent for folk som kan skifte identitet - og begge to hjelper Arya. Med mindre Syrio da latet som han ikke visste hvem Arya egentlig var så tviler jeg på det. Selvfølgelig gjorde han det! Skulle han liksom si "Pst, jeg er egentlig Syrio Forel, og har skiftet ansikt via magi fordi jeg egentlig er en leiemorder som du behandlet som en venn i flere uker uten å vite hvor farlig jeg var"? Men jeg tror Syrio Forel er død. Jeg bare prøver å bevise at ingenting som skjer off-screen er pålitelig. Endret 18. juni 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Syrio er hakkebøff. Noe du vet? Forskjell på å tro og vite. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Så da skriver du bare "nei, noe jeg tror"... 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Men jeg tror Syrio Forel er død. Jeg bare prøver å bevise at ingenting som skjer off-screen er pålitelig. Ikke alt vi ser heller. For alt vi vet har Joffrey fått tak i en dobbeltgjenger han tok livet av, rett og slett fordi han var lei stjernelivet og heller ønsket å nippe på vin og røyke sigarer i en mørk kjeller sammen med Elvis og Tupac. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Så da skriver du bare "nei, noe jeg tror"... Aww jeez...lille guri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå