Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skriver dere om The Hound som om han døde? Ingen dør off-screen i denne serien, det bør dere skjønne by now :)

Det mener jeg var vist i sesong 4 nå at han fikk vite det? Via ravn?

Når han kom tilbake the Castle Black, vel? Siste episode av S3 tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig at Syrio Forel er Jaqen H'ghar, bare for å nevne en teori som for en gangs skyld ikke har noe med bøkene å gjøre. De kommer fra samme by, et sted som er kjent for folk som kan skifte identitet - og begge to hjelper Arya.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fullt mulig at Syrio Forel er Jaqen H'ghar, bare for å nevne en teori som for en gangs skyld ikke har noe med bøkene å gjøre. De kommer fra samme by, et sted som er kjent for folk som kan skifte identitet - og begge to hjelper Arya.

Med mindre Syrio da latet som han ikke visste hvem Arya egentlig var så tviler jeg på det.

Lenke til kommentar

Med mindre Syrio da latet som han ikke visste hvem Arya egentlig var så tviler jeg på det.

Selvfølgelig gjorde han det! Skulle han liksom si "Pst, jeg er egentlig Syrio Forel, og har skiftet ansikt via magi fordi jeg egentlig er en leiemorder som du behandlet som en venn i flere uker uten å vite hvor farlig jeg var"?

Men jeg tror Syrio Forel er død. Jeg bare prøver å bevise at ingenting som skjer off-screen er pålitelig.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Men jeg tror Syrio Forel er død. Jeg bare prøver å bevise at ingenting som skjer off-screen er pålitelig.

Ikke alt vi ser heller. For alt vi vet har Joffrey fått tak i en dobbeltgjenger han tok livet av, rett og slett fordi han var lei stjernelivet og heller ønsket å nippe på vin og røyke sigarer i en mørk kjeller sammen med Elvis og Tupac.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...