Grizzler Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Herrregud! Tror jeg ALDRI har vært så fornøyd med en serie før.. ALT er bra med den. Selv om jeg har blitt spoilet på en ting så bryr jeg meg ikke. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Uhf ja. Det var så utrolig frustrerende. Ned er min favoritt i serien, så det er bare synd at han gang på gang viser seg å være så alt for naiv og tillitsfull til folks ære. Ned begynner å bli min favoritt karakter også. Mye av de grunnene du nevner, fordi ære, familie og tradisjoner er de viktigste poengene hans. Han kunne flere ganger prøvd å tatt tronen, men hver kan har han holdt æren i behold. Det han sier i piloten oppsummerer mye av Neds prioriteringer; "the man who passes the sentence should swing the sword." Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 En bra episode, men veldig mye dialog. Kanskje litt for mye? Savnet også Arya Stark i denne episoden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 En bra episode, men veldig mye dialog. Kanskje litt for mye? Veldig bra dialog. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som vet om han som spiller Tywin Lannister er jaktmann på fritiden? Jeg synes måten han flådde hjorten på virket veldig troverdig? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som vet om han som spiller Tywin Lannister er jaktmann på fritiden? Jeg synes måten han flådde hjorten på virket veldig troverdig? Det kan godt hende, men han er tross alt skuespiller. Han har vel fått "opplæring", med mindre han jakter selv. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det kan godt hende, men han er tross alt skuespiller. Joda, men det skal sitte ganske bra for at du skal kunne gjøre det troverdig samtidig som du skal ha masse dialog og spille godt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Joda, men det skal sitte ganske bra for at du skal kunne gjøre det troverdig samtidig som du skal ha masse dialog og spille godt. Helt sant. Jeg greier iallefall ikke å føre en skikkelig samtale mens jeg flår dyr, det var iallefall klin umulig sist gang jeg prøvde. OT: Jeg har lyst å lese flere spekulasjoner fra dere som ikke har lest bøkene! Det er gøy. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det han sier i piloten oppsummerer mye av Neds prioriteringer; "the man who passes the sentence should swing the sword." Synes Littlefinger (Petyr Baelish) sa det best jeg: Ah, the Starks. Quick tempers, slow minds. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 En bra episode, men veldig mye dialog. Kanskje litt for mye? Savnet også Arya Stark i denne episoden. Etter den traileren jeg så, så tror jeg at nest bare handler om henne Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 På tide jeg får denne i mine innlegg. Virkelig en forbløffende bra serie så langt. Få serier som ser så bra ut i HD som denne gjør. Håper vi får mer White Walkers action snart. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kom på en ting: Den hånda som hunden hentet frem fra skogen, var det rester av onkelen til Jon Snow? I så fall ble han angrepet veldig nært "The Wall". Så for meg at han hadde forsvunnet langt langt borte...Så da kan det kanskje være noe annet? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 House har nå offisielt gitt fra seg min serie-trone til Game of Thrones. Har ikke sett maken til slikt plettfri skuespill, historie og alt annet. Det eneste negative jeg har å utsette er at vi kun får servert en time i uken av Game of Thrones . (Dette var mest bare et *mine innlegg*-innlegg) Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Denne serien har flere gode karakterer enn andre serier har, eh, karakterer. Foreløpelig ranking: 1. Jamie 2. Tyrion 3. Ned Jon Snow og hans lille nordiske eventyr har jeg størst forventninger til, men selve fyren er litt for emo til å nå helt opp foreløpelig. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror ikke jeg har sett en så sterk serie med en så komplett gjennomføring av plot, dialog og en slik bredde av skuespillerkarakter siden The Wire. Det burde jo si mye Helt annen stil selvfølgelig. Blir spennende og se hva som skjer etter episode 7, frustrerende slutt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kom på en ting: Den hånda som hunden hentet frem fra skogen, var det rester av onkelen til Jon Snow? I så fall ble han angrepet veldig nært "The Wall". Så for meg at han hadde forsvunnet langt langt borte...Så da kan det kanskje være noe annet? Det er ikke en hund, men en direwolf (større ulv). Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jon Snow og hans lille nordiske eventyr har jeg størst forventninger til, men selve fyren er litt for emo til å nå helt opp foreløpelig. Enig, men jeg tror også at Snow kommer til å vokse når det etter hvert kommer til å skje noe ved "The Wall". Selv om han mulig har litt emo-tendenser, så er han i alle fall ikke i nærheten av han Peter fyren i Heroes. Som noen andre også har påpekt i tråden, hun jenta som spiller yngstejenta til Stark er veldig flink. En av få barneskuespillere som jeg liker å se på skjermen. Endret 30. mai 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Herlig cliffhanger i slutten på episode 7. Og nå blir det krig! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Huff, episodene blir så altfor fort ferdig.. Nå er det snart sommerferie så skal jeg få lest bøkene. Gleder meg som en unge. Er det vanlig at siste episode er dobbelt så lang? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hjorten var flådd fra før, de måtte filme den scenen rundt 50 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå