Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhf ja. Det var så utrolig frustrerende. Ned er min favoritt i serien, så det er bare synd at han gang på gang viser seg å være så alt for naiv og tillitsfull til folks ære.

 

Ned begynner å bli min favoritt karakter også. Mye av de grunnene du nevner, fordi ære, familie og tradisjoner er de viktigste poengene hans. Han kunne flere ganger prøvd å tatt tronen, men hver kan har han holdt æren i behold.

 

Det han sier i piloten oppsummerer mye av Neds prioriteringer;

"the man who passes the sentence should swing the sword."

Lenke til kommentar

Joda, men det skal sitte ganske bra for at du skal kunne gjøre det troverdig samtidig som du skal ha masse dialog og spille godt.

 

Helt sant. Jeg greier iallefall ikke å føre en skikkelig samtale mens jeg flår dyr, det var iallefall klin umulig sist gang jeg prøvde.

 

OT:

Jeg har lyst å lese flere spekulasjoner fra dere som ikke har lest bøkene! Det er gøy. :D

Lenke til kommentar

House har nå offisielt gitt fra seg min serie-trone til Game of Thrones. Har ikke sett maken til slikt plettfri skuespill, historie og alt annet. Det eneste negative jeg har å utsette er at vi kun får servert en time i uken av Game of Thrones :p.

 

(Dette var mest bare et *mine innlegg*-innlegg)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett en så sterk serie med en så komplett gjennomføring av plot, dialog og en slik bredde av skuespillerkarakter siden The Wire. Det burde jo si mye :) Helt annen stil selvfølgelig.

 

Blir spennende og se hva som skjer etter episode 7, frustrerende slutt.

Lenke til kommentar

Kom på en ting: Den hånda som hunden hentet frem fra skogen, var det rester av onkelen til Jon Snow? I så fall ble han angrepet veldig nært "The Wall". Så for meg at han hadde forsvunnet langt langt borte...Så da kan det kanskje være noe annet? :D

Det er ikke en hund, men en direwolf (større ulv).

Lenke til kommentar

Jon Snow og hans lille nordiske eventyr har jeg størst forventninger til, men selve fyren er litt for emo til å nå helt opp foreløpelig.

 

Enig, men jeg tror også at Snow kommer til å vokse når det etter hvert kommer til å skje noe ved "The Wall". Selv om han mulig har litt emo-tendenser, så er han i alle fall ikke i nærheten av han Peter fyren i Heroes.

 

Som noen andre også har påpekt i tråden, hun jenta som spiller yngstejenta til Stark er veldig flink. En av få barneskuespillere som jeg liker å se på skjermen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...