Orwandel Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Vel, de bruker en ganske velkjent dramaturgisk teknikk ved å la Oberyn lykkes med alt han gjør i begynnelsen av kampen, for så å snu det helt rundt på slutten. Dette er noe man ser i de aller fleste actionfilmer og man skal ha sett rimelig få filmer hvis man fortsatt faller for trikset og tror det er han som leder i begynnelsen som vil vinne. Riktignok en pyrrhosseier for Gregor. Det skjer jo i virkeligheten også. Case in Point: Main event UFC 117. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dør The Mountain, mon tro? Skal Tyrion fortsatt dømmes om det er uavgjort? (Jeg antar at Oberyn er død.) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror at The Mountain er død, og at Tyrion blir dømt fordi The Moutain drepte Oberyn først. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror Oberyn overlever. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror at The Mountain er død, og at Tyrion blir dømt fordi The Moutain drepte Oberyn først.Han er allerede dømt. Eller tenkte du at dommen kommer til å bli tatt ut i live? Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hah, overlever det der. Onkel Rolf på min far sin side ville kalt det som skjedde med Oberyn en bagatell. Onkel Rolf har knapt munn og må spise med nesen. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hah, overlever det der. Er det engang mulig? Det der. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Om Jaime kan få en gullhånd, så kan Oberyn få et gullhode. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 5. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2014 12 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Relevant: http://www.aftenposten.no/kultur/article7592321.ece Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) 'Tis but a scratch! Endret 5. juni 2014 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror at The Mountain er død, og at Tyrion blir dømt fordi The Moutain drepte Oberyn først.Han er allerede dømt. Eller tenkte du at dommen kommer til å bli tatt ut i live? At de ikke kaller det for uavgjort ja, at dommen består. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Relevant: http://www.aftenposten.no/kultur/article7592321.ece I en verden der drager lever, skyggemonstre blir født ut av gærne damer og døde mennesker blir vekket til live av monstre fra nord kan jeg leve med at en urealistisk svær og sterk mann kan knuse skallen til en relativt liten mann. Men interessant og morsomt at de lager en slik sak. Ellers rimelig cuntete av Aftenposten å bruke et bilde av Oberyn i saken sin på forsiden. Folk som ikke har sett episoden, men er i denne sesongen vet jo at det blir en kamp mellom de Oberyn og Mountain. Og er det noen man kan tenke seg knuser skaller er det jo Clegane. Endret 5. juni 2014 av Teipball 7 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Lurer på om vi noen gang vil få se Casterly Rock. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Han fikk satt en brukbar støkk i fjellet før han fikk skallen knust som ett bløtkokt egg. Kan være det blir enda ett navn å stryke av lista. Forøvrig tror jeg The Hound ryker i nærmeste fremtid også pga bittet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Er helt sikker på at The Hound er ferdig veldig snart. Tipper også vi får et dødsfall ved The Wall og/eller The Eyrie før sesongen er omme. Kanskje et i King's Landing også, men det blir ikke Tyrion. Denne sesongen har mer død og fordervelse på lager. Det går ikke an å ha det mest sjokkerende dødsfallet i episode 8 (eller 2?) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har lyst til å bli kvitt Cersei, men jeg tviler på at det skjer med det første. Hun har mye ondskap å bidra med fremdeles. Hvis Tyrion overlever, så kommer han sikkert til å søke hevn rimelig raskt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 I sesong 1 døde Ned Stark i nest siste episode. De bruker ikke nødvendigvis karakterdød som cliffhanger. I mine øyne er det egentlig bare s 2 som har hatt en skikkelig cliffhanger på slutten så langt (Sam gjemmer seg for White Walkers) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 I sesong 1 døde Ned Stark i nest siste episode. De bruker ikke nødvendigvis karakterdød som cliffhanger. I mine øyne er det egentlig bare s 2 som har hatt en skikkelig cliffhanger på slutten så langt (Sam gjemmer seg for White Walkers) Episode 9 har pleid å være den hvor det skjer mye viktig. I sesong 1 døde Ned Stark, i sesong 2 var det Battle of the Blackwater og i sesong 9 var det Red Wedding. Spent på å se hva de har på lager denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå