Quote Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Og Cerseis datter, Myrcella ble jo sendt til Dorne. Spennende å se om det bli no' mer rundt der. Var det ikke snakk om at Myrcella skulle bli giftet bort til en Martell? Tenk om de plutselig bestemmer seg for å krone henne og mannen hennes til konge og dronning. Da står Tywin fremfor et vanskelig valg hvis det skulle bryte ut krig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er vel større sjans for at det går med henne som med Sansa i King`s landing. Kanskje verre. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Tviler på det. Oberyn sa: In Dorne we dont hurt litte girls. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 håper vi får se nye karakterer fra Dorne, virker som et fornuftig kontinent sammenlignet med resten 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Og Cerseis datter, Myrcella ble jo sendt til Dorne. Spennende å se om det bli no' mer rundt der. Var det ikke snakk om at Myrcella skulle bli giftet bort til en Martell? Tenk om de plutselig bestemmer seg for å krone henne og mannen hennes til konge og dronning. Da står Tywin fremfor et vanskelig valg hvis det skulle bryte ut krig. Myrcella er blitt sendt til Dorne for å bli giftet bort til Trystane Martell, nevø til Oberyn og sønn til Doran Martell, sjefen i Dorne. 1 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Synes forholdet mellom Ramsay og Theon i og for seg har blitt mer spennende nå, det er et slags sykt bånd som har oppstått mellom dem, på en måte virker det som Theon er som en slags bror for Ramsay, en bror han kan dominere og torturere dog. Det virker som Fjellet ble hardt skadet i kampen, døden til Oberyn plaget meg ikke (jeg synes Joffreys død var litt småekkel, men denne hadde jeg ingen problemer med av en eller annen grunn, blodskutte øyner og blod fra nesen er tydeligvis verre enn knust skalle visuelt for meg). Har aldri likt Daenerys og liker henne enda dårligere nå, hun ga Jorah null kreditt for alt han har gjort for henne, Stannis er den eneste personen som ønsker å ta jerntronen som for meg ikke fremstår som en total hestkuk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg synes Stannis er en ordentlig hestkuk, men han vingler ikke fram og tilbake. Der er det "hans rett" og alle som er imot han skal han ta. Det kan jeg respektere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Stannis har personligheten til en ekstra intetsigende murstein. Han gir meg absolutt ingenting i scenene han er med i. Melisandre og Davos bærer den delen av historien, sammen med Shireen, til en viss grad. 2 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er spent på hvordan situasjonen i The Eyrie utvikler seg nå. Nå som Littlefinger skal manne opp Robin, Sansa som inntrer en ny stilling og The Hound og Arya som er utenfor. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hmm... Så nå er vel dvergen dau? Syk den siste scenen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Forresten så fant jeg en fin liten addon til Chrome for de som av uvisse grunner beveger seg ned i kommentarfeltet på Youtube. Here it is. Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 4. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2014 Herp derp Screenshot i spoiler 12 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Var så genial reaksjon fra Arya når de kom til porten. Rett og slett genial Lurer på om de vil bli ønsket velkommen, eller jaget vekk siden det ikke er noen familie av henne der lengre, unntatt Robin da. Hadde ikke forundret meg, nok en gang så er Arya så nær noen i familien. Endret 4. juni 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 håper egenltig at arya kommer seg over havet og til de faceless assasins og blir sånn uber duber awesome assassin. men ja blir spennende å se reaksjonen til dorne, ihvertfall den confessionen kommer nok til å ha litt å si, kan fort bli krig på den fronten der! og så har de dattera til cersei så det kan jo bli noe spennende ^^ lurer på hva som skjer med tyrion, og reaksjonene hvis han dør kommer til å bli enorme tipper jeg, er jo tross alt den absolutt mest populære personen i serien ^^ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Oberyn hadde vel også med seg et ganske stort følge, så blir spennende å se om de reagerer direkte på at han er død. Selv om han egentlig døde fair. Men The Mountain innrømmet også for første gang(?) at det var han som sto bak, så hvis han overlever blir det kanskje noen reaksjoner fra dem. Men tross alt bare 2 episoder igjen... Noe som har gått helt forbi alle her er at Sandor klødde seg på såret sitt. Mulig det har gått infeksjon i det og han forsvinner før sesongen er over. Det åpner jo også for at Arya kan dra til Bravos som mange håper på. Endret 4. juni 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Noe som har gått helt forbi alle her er at Sandor klødde seg på såret sitt. Mulig det har gått infeksjon i det og han forsvinner før sesongen er over. Det åpner jo også for at Arya kan dra til Bravos som mange håper på.Stemmer det, ja. Siden såret hans har fått såpass med "screentime", så er det jo nødt til å skje noe spesielt i forbindelse med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 "Chekov's gun" tilsier det, men hvem veit egentlig. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 khal drogo døde jo av infeksjon, så kjipt hvis samme skjer med hound :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå