Alt-Ctrl Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har vel vært hinta til at han er kjent som en stor kriger? Ut fra previewen ser det ut til at han sloss med spyd Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Han må vel være enormt mye mindre enn The Mountain? Har vi sett de to sammen noen gang? Eller noen annen måte å måle de opp mot hverandre på? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 ser virkelig fram til fighten neste episode, spent på hva de får til Vet vi egentlig noe om kampferdigheten til Oberyn? Tipper han har et par knep i ermet. han har jo flere ganger blitt omtalt som "great warrior", tipper han er jævelsk kjapp. mens the mountain er mer brute force og svær. Tror det blir den feteste kampen i game of thrones ever. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 The fast and the big. Epic duel Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Han må vel være enormt mye mindre enn The Mountain? Har vi sett de to sammen noen gang? Eller noen annen måte å måle de opp mot hverandre på? Hvis vi måler skuespillernes størrelse opp mot hverandre, så er det en liten forskjell 1.80 mot 2.06 Oberyn er nok rask, strategisk og smidig. Det blir en spennende kamp Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Stillbilde av Oberyn og Gregor Clegane i mandagens episode ligger i spoiler for de som måtte være nysgjerrig på høydeforskjell osv. Leste ett intervju med Pedro Pascal også, skuespillere som spiller The Mountain er 2m og 6cm, mens Pascal er 173cm ifølge litt googling. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Høyden er jo bare en av dimensjonene, for å si det mildt Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 for en grimase på the mountain...han nye skuespilleren er meh i forhold til han første :/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 The fast and the big. Epic duel Synes vi for ordens skyld kan kalle The Mountain for "The Furious". 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Definitivt, han virker ikke som en happy camper. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 https://vine.co/v/h3j0E330FvQ ørlite klipp fra fighten (ikke stor spoiler) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) https://vine.co/v/h3j0E330FvQ ørlite klipp fra fighten (ikke stor spoiler) OMG! OMG! OMG! Det er så syykt lenge til mandag. Håper han kapper av beina på The Mountain. Edit: Og takk til Game of Thrones for å introdusere meg for en helt ny følelse; Å glede seg til mandag. Endret 31. mai 2014 av Alt-Ctrl 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Takket være edge klarte eg motstå fristelsen til preview. I morgen er eg i dekning igjen........ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg frykter antiklimaks... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Moderatormelding Ville minne om at reglene i denne tråden er veldig klare (ligger jo i tittelen også): Bokprat er IKKE lov.Har slettet et par bokprat innlegg nå, og vil gi advarsler på nye brudd etter denne meldingen. 3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Kan vi holde prat rundt previews til spoilere? At fighten i det hele tatt kommer til å finne sted i neste episode er noe jeg ikke ønsker å vite før jeg ser den. For alt jeg vet kunne de tatt en litt slapp en på mandag, holdt seg til The wall og Daenarys og enda mer opptakt til slossescenen, og så hatt klimaks i episode 9 som det gjerne har vært tidligere. Kall meg pirkete og teit, men respekter de av oss som kun ønsker å diskutere allerede sendte episoder og spådommer basert på dem. 5 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Når kommer episoden ut på HBO Nordic? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Pleier å ligge der rundt 08.00. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg skjønner ikke problemet med å skrive om bøkene om det bare er en sammenligning mellom serie og bok, om det ikke inneholder noe som kan avsløre framtiden for serietittere. Spesielt når det uansett puttes i spoiler. Jeg synes det er interessant å høre hva serieskaperne har endret fra bøkene, og jeg kan ikke akkurat gå i boktråden for å spørre om det. Jeg er også enig med Mokko om at previews for neste episode regnes som en spoiler. Jeg vil vite så lite som mulig om neste episode. For eksempel, det å vite *spoileren til Mokko* fjerner litt av spenningen. 5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Moderatormelding Reglene for tråden er satt etter hva majoriteten brukerene av tråden ønsker - etter en lang diskusjon for ca 2 år siden. Disse bør vi beholde, da det har gjort slik at tråden har fungert meget godt med ca null uheldig spoiling når regelen har vært enkel og streng. Om dere har spørsmål rundt likheter og forskjeller i bøkene - åpne en ny tråd og spør? Det er det enkleste . Previews - her er det ingen regler, men normal sedvane i serieforumet er at alt som ikke har vært sendt enda er å regne som spoilere, så min anbefaling vil være at alt rundt previews og slikt står i spoiler - her er flesteparten flinke så langt. Regelen rundt bokprat er uansett er enkel: Bokprat IKKE lov. Mao: Ser dere bokprat - rapporter det, og vi vil fjerne det. Verre er det ikke. Diskuter dette gjerne med meg på PM, eller lag en tråd i tilbakemeldingsforumet, men ikke diskuter mer off topic her nå. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå