hurdava Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Vurderer faktisk å begynne å lese bøkene nå jeg. Nå som skolen praktisk sett er over. Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien? Side 300 btw. Endret 30. mai 2014 av Havardu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien? Svar på hvor stor sprik det er i spoilertags. Ingen spoilere. (om det er over streken så får mod bare slette) Jeg har kommet halveis i bok to, og det er bare små forskjeller så langt. Endret 30. mai 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Vurderer faktisk å begynne å lese bøkene nå jeg. Nå som skolen praktisk sett er over. Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien? Side 300 btw. Ikke noen spoilere, men læll, svar lagt i spoiler. Vil nå si at det er handlingen i serien som spriker fra bøkene, men ja og nei. De første sesongene er temmelig trofaste, men det er definitivt en butterfly effect; en liten forandring tvinger fram fire nye neste sesong, og dermed blir forskjellen større og større. Det er langt flere karakterer i bøkene, men stort sett samme hendelseforløp, Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Første bok er nesten helt lik. I andre bok begynner markante forskjeller å komme frem. Handlingen er fortsatt tro mot serien når man ser på det store bildet, men bøkene er selvfølgelig langt mer fyldig og det kommer par vesentlige forskjeller på veien. Er nesten ferdig med andre bok, så kan ikke uttale meg mer enn det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Sitter og ser på Skins for første gang, og det slår meg at hun som spiller Gilly ikke er i NÆRHETEN av å bli brukt til sitt fulle potensiale som skuespiller. Håper det blir endringer på det. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 David Bradley (Walder Frey) med en fan https://twitter.com/shawlax/status/471960423747846144/photo/1 6 Lenke til kommentar
Monito Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Så s01e01 på nytt. Hvorfor dreper ikke 'the others'/'whitewalkers' den tredje fra Nightswatch -han som senere blir halshugget av Ned Stark? Endret 31. mai 2014 av Monito Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Det virker som om de lar han leve for at han skal kunne advare fortelle om hva som har hendt. Rett og slett for å skape litt frykt,regner jeg med. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 De virker ikke særlig raske for å være ærlig... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Med mindre man er Lady Piggy. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Raske tror jeg ikke de er. Den army'n of Dead bestod vel i stort grad av folk som kan ha dødd av alt mulig rart å ikke blitt brent, så de er ikke nødvendigvis drept av White Walkers. De vi derimot har sett blitt drept av dem er folk som stivner av frykt når de ser dem.Og lets face it, det må jo være rimelig skremmende å møte på det greiene der langt faen ute i skogen, selv om du har sverd og rustning.. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 ser virkelig fram til fighten neste episode, spent på hva de får til Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Heller ikke Sam ble drept av White Walkers i sesongavslutningen av sesong 2, hvorfor ikke? Slik det framstår så kommer en av dem på hest helt opp på sida av Sam som gjemmer seg bak en stor stein, og ser ned på Sam og møter blikket hams. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 De liker feiginger? Eller de liker ikke feiginger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Å spre frykt er jo en ganske effektiv demoraliserer da. Og Sam er jo ikke akkurat noen trussel. Vel, han ble jo det senere for en av dem... Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Sett sesong 1 på nytt nå, veldig forfriskende. Litt OT angående HBO nordic, kommer episodene dagen etter(AM sendetid) rundt kl 12 ? og er det alltid tekst til(norsk eller engelsk) ? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jepp, episodene er der stort sett dagen derpå klokka 12. Og med norsk tekst (valgfritt) 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 ser virkelig fram til fighten neste episode, spent på hva de får til Vet vi egentlig noe om kampferdigheten til Oberyn? Tipper han har et par knep i ermet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Vi vet at han er "quick on the draw", utifra hva han gjorde med Lannister-kødden som sang Rains of Castamere mens Oberyn skulle hore litt med alle horene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå