Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig synd at amerikanske tv-stasjoner ikke satser i utlandet, men jeg ble overasket over at Canal Digital(?) startet visning allerede 4. Mai. Synd jeg ikke har Canal+ :p

 

En annen ting. Jeg bare elsker åpningssangen til GOT. Hører på en hele tiden :D

 

Enig i at den er bra. Men jeg hver gang jeg hører den føler jeg virkelig at jeg har hørt den i en film eller serie før. Kan det stemme ? :p

Lenke til kommentar

Virkelig synd at amerikanske tv-stasjoner ikke satser i utlandet, men jeg ble overasket over at Canal Digital(?) startet visning allerede 4. Mai. Synd jeg ikke har Canal+ :p

 

En annen ting. Jeg bare elsker åpningssangen til GOT. Hører på en hele tiden :D

 

Enig i at den er bra. Men jeg hver gang jeg hører den føler jeg virkelig at jeg har hørt den i en film eller serie før. Kan det stemme ? :p

 

Heile greia åpna egentlig jæklig bra med noen utrulige bra scener med rangers og headchoppin..men så sauser det ut i snakk og drama om the winter is coming som aldri skjer hehe!!!!!.. wtf!. ærlig talt så har bare de to siste episodene fenget i hele tatt, jeg mener altså..hallooo... hva fan, vi som vokste opp med Dynasty og Falcon Crest er vel fyllt opp til halsen med slikt til vi spyr eder og GALLE av det vi har blitt servert til nå.. drama i oppkulp som ligner på bløtkake i kilosvis, hva fan...sukkersøt svada får vi nok av i days of hour lifes. vi vil se noen mere headchopping, deserters, white walkers, krig!, helter, episke slag, storslagne kamper, helter som samler styrker og da driter vi i ringenes herre lesbiske mannfolk og alver uten BALLER, nei hær snakker vi om Conan rett ut av boka, mannen av alle Menn.Det går faktisk ann lage det selv med handlig merk det ordet og..Ta lærdom!

Lenke til kommentar

Virkelig synd at amerikanske tv-stasjoner ikke satser i utlandet, men jeg ble overasket over at Canal Digital(?) startet visning allerede 4. Mai. Synd jeg ikke har Canal+ :p

 

En annen ting. Jeg bare elsker åpningssangen til GOT. Hører på en hele tiden :D

 

Enig i at den er bra. Men jeg hver gang jeg hører den føler jeg virkelig at jeg har hørt den i en film eller serie før. Kan det stemme ? :p

 

Heile greia åpna egentlig jæklig bra med noen utrulige bra scener med rangers og headchoppin..men så sauser det ut i snakk og drama om the winter is coming som aldri skjer hehe!!!!!.. wtf!. ærlig talt så har bare de to siste episodene fenget i hele tatt, jeg mener altså..hallooo... hva fan, vi som vokste opp med Dynasty og Falcon Crest er vel fyllt opp til halsen med slikt til vi spyr eder og GALLE av det vi har blitt servert til nå.. drama i oppkulp som ligner på bløtkake i kilosvis, hva fan...sukkersøt svada får vi nok av i days of hour lifes. vi vil se noen mere headchopping, deserters, white walkers, krig!, helter, episke slag, storslagne kamper, helter som samler styrker og da driter vi i ringenes herre lesbiske mannfolk og alver uten BALLER, nei hær snakker vi om Conan rett ut av boka, mannen av alle Menn.Det går faktisk ann lage det selv med handlig merk det ordet og..Ta lærdom!

Tror du har misforstått serien litt. Den er basert på en bokserie, som igjen er inspirert av War of the Roses, samt Romerriket. Det er hovedsaklig et politisk drama, men med et par-tre mystiske eventer som lurer i det fjerne (veldig langt i det fjerne). Hvis du synes politiske intriger og maktkamp er sukkersøtt, deg om det. Men det er nå en gang det serien handler om - forskjellige adlige familier som kjemper om makten. Både i War of the Roses og i Romerriket var det kriger, men det meste av tiden gikk med til politisk spill - akkurat som i serien.

Lenke til kommentar

Virkelig synd at amerikanske tv-stasjoner ikke satser i utlandet, men jeg ble overasket over at Canal Digital(?) startet visning allerede 4. Mai. Synd jeg ikke har Canal+ :p

 

En annen ting. Jeg bare elsker åpningssangen til GOT. Hører på en hele tiden :D

 

Enig i at den er bra. Men jeg hver gang jeg hører den føler jeg virkelig at jeg har hørt den i en film eller serie før. Kan det stemme ? :p

 

Heile greia åpna egentlig jæklig bra med noen utrulige bra scener med rangers og headchoppin..men så sauser det ut i snakk og drama om the winter is coming som aldri skjer hehe!!!!!.. wtf!. ærlig talt så har bare de to siste episodene fenget i hele tatt, jeg mener altså..hallooo... hva fan, vi som vokste opp med Dynasty og Falcon Crest er vel fyllt opp til halsen med slikt til vi spyr eder og GALLE av det vi har blitt servert til nå.. drama i oppkulp som ligner på bløtkake i kilosvis, hva fan...sukkersøt svada får vi nok av i days of hour lifes. vi vil se noen mere headchopping, deserters, white walkers, krig!, helter, episke slag, storslagne kamper, helter som samler styrker og da driter vi i ringenes herre lesbiske mannfolk og alver uten BALLER, nei hær snakker vi om Conan rett ut av boka, mannen av alle Menn.Det går faktisk ann lage det selv med handlig merk det ordet og..Ta lærdom!

 

Alt kan ikke dreie seg om å kappe av hodene til folk. Det blir man lei av i lengden, Game Of Thrones er nok laget for litt mer voksent publikum også, eller folk som setter pris på litt dybde. Anbefaler deg å se Spartacus, men det har du kanskje allerede gjort. Knall serie det også, men med litt annet fokus da Spartacus ikke gidder og prate :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...