Snurreleif Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Drar mer på e'ene (eeryiee) og er "kortere" på t'ene om jeg ikke er halvdøv, men ikke voldsomme greier nei. Tror ikke folk flest legger merke til det da det er såpass langt mellom hver scene og kun ved enkelte ord og setninger det kommer tydelig frem. The Hound har vel ikke så bred aksent i serien som han har i virkeligheten heller? http://www.youtube.com/watch?v=BJIRgfuol4w Hør der ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Kun to amerikanske? Overraskende igrunn. Men det skal jo lages et internasjonalt miljø. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Puberteten kan være EKSTRA kjip for gutter. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja, herregud, dusje hver dag. Jammen glad jeg er ferdig med de greiene! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det er vel ikke bare meg som ikke liker bran? :-P Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hva har du imot Bran? Liker fyren jeg. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det skjer jo ikke akkurat så veldig mye med han, i alle fall frem til et par episode tilbake. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det Saapa sa. Også liker jeg han bare ikke. Han er så lang i maska og whiner hele tiden Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Det Saapa sa. Også liker jeg han bare ikke. Han er så lang i maska og whiner hele tidenHan ble kasta ut av ett vindu fordi han så to søsken som pulte og ble lam, hjemmet hans ble brent til grunnen av en fyr som vokste opp med han som broren hans, samme fyr ville i samme slengen drepe han, faren ble drept, broren ble drept, moren ble drept, en annen bror ble sendt til Muren og en søster er søkk borte mens en annen er giftet bort til familien som fikk mor far og storebror drept, han har fått mystiske superkrefter han enda ikke helt har kontroll over OG han er i stemmeskiftet og har sikkert helt jævelige voksesmerter. Cut him some slack! Endret 30. mai 2014 av medlem-124997 20 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Meh, still dont like him. Driver å leser boka også og det er de desidert kjedeligste kapitlene.. (Er ikke forbi se3 enda i bokform ) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Meh, still dont like him. Driver å leser boka også og det er de desidert kjedeligste kapitlene.. (Er ikke forbi se3 enda i bokform ) Det går ikke så fort i svingene med han, det skal jeg si meg enig i. Men jeg tror Bran kommer til å være den som avgjør hele skiten når serien nærmer seg slutten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Meh, still dont like him. Driver å leser boka også og det er de desidert kjedeligste kapitlene.. (Er ikke forbi se3 enda i bokform ) Det går ikke så fort i svingene med han, det skal jeg si meg enig i. Men jeg tror Bran kommer til å være den som avgjør hele skiten når serien nærmer seg slutten. Trur Bran, Jon Snow, Daenerys og Tyrion blir viktigere mot slutten! Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode GUD FORBY! Jeg tror Dany ender opp med å snappe som faren sin, eller at dragene skader eller dreper henne. Det virker ikke som hun har heeelt stålkontroll på dem. Martin liker hvisnok Dany svært godt selv though. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Trur Bran, Jon Snow, Daenerys og Tyrion blir viktigere mot slutten! Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode Jeg tror at Tyrion fremdeles vil bli å se etter episoden som kommer på søndag. Jeg synes det virker litt rart dersom serieskaperne bare dreper Oberyn. Han er tross alt blitt spilt en del opp denne sesongen, og har vært en av de dominerende karakterene de siste par-tre episodene. Spørsmålet om hva som skjer med Tyrion etter trialen, derimot, er langt mer interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode GUD FORBY! Jeg tror Dany ender opp med å snappe som faren sin, eller at dragene skader eller dreper henne. Det virker ikke som hun har heeelt stålkontroll på dem. Martin liker hvisnok Dany svært godt selv though. Tipper at både hun og Bran har en avgjørende rolle når ting begynner å eskalere i nord! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Bran kommer til å komme inn i hodet på dragene og ta over hele jævla Westeros 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Trur Bran, Jon Snow, Daenerys og Tyrion blir viktigere mot slutten! Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode Jeg tror at Tyrion fremdeles vil bli å se etter episoden som kommer på søndag. Jeg synes det virker litt rart dersom serieskaperne bare dreper Oberyn. Han er tross alt blitt spilt en del opp denne sesongen, og har vært en av de dominerende karakterene de siste par-tre episodene. Spørsmålet om hva som skjer med Tyrion etter trialen, derimot, er langt mer interessant. Ikke glem at det er det R.R. Martin vil at du skal tro. Den jævelen, altså. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Trur Bran, Jon Snow, Daenerys og Tyrion blir viktigere mot slutten! Kanskje mest ønsketenkning, og er jo en mulighet for at Tyrion ikke blir å se etter neste episode Jeg tror at Tyrion fremdeles vil bli å se etter episoden som kommer på søndag. Jeg synes det virker litt rart dersom serieskaperne bare dreper Oberyn. Han er tross alt blitt spilt en del opp denne sesongen, og har vært en av de dominerende karakterene de siste par-tre episodene. Spørsmålet om hva som skjer med Tyrion etter trialen, derimot, er langt mer interessant. Ikke glem at det er det R.R. Martin vil at du skal tro. Den jævelen, altså. Det er sant, før vi veit ordet av det er det Hodor som sitter på the iron throne Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Snart ferdig med sesong 1 igjen nå, helt utrolig hvor mye bedre det er ved gjensyn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå