Isbilen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Scenen der Joffrey dør. Jeg kan se den hundre ganger. http://www.youtube.com/watch?v=Mo_x9VwV0LM 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hvis du synes han er sleazy så gjør han en fremragende jobb. Kanskje dårlig dømmekraft når det gjelder menn er en av Daenerys sine få svakheter? Selv synes jeg han forrige (Skrein) var enda mer douchebag enn han nye så derfor likte jeg han bedre i rollen. Sleazy på hvilken måte? Jeg kan ikke se hvordan dårlig dømmekrav av menn skulle ha noe særlig relevanse. Hun stoler jo åpenbart mest på Jorah, mens hun er tiltrukket av Daario, noe som ikke er særlig rart. Hun han ikke akkurat bestemme hvem hun skal være tiltrukket av. Jeg kan heller ikke fatte den definisjonen av en douchebag. Endret 29. mai 2014 av Alastor Bokprat i sitat fjernet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Å ha sex med noen man ikke kan stole på slår ikke deg som temmelig dumt? 1 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 "Sleazy" som i "høy på seg selv". Tar seg friheter han ikke burde osv... Og nei dårlig dømmekraft HAR ingen relevanse. Det var en karakteristikk av Daenerys, ikke av Daario Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 What...? Det er jo ikke Daario sin skyld at Daenerys faller for sleazy mannfolk. Han er jo ikke noe mer sleazy av den grunn Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Nei, men det er jo ikke det jeg sier. Jeg sier at Daenerys viser dårlig dømmekraft. 2 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja men jeg svarte ikke deg jeg svarte Kammizez 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja, og når du gjorde det så svarte du på det samme som jeg mente. Slutt å skape forvirring! 1 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg kom med to karakteristikker i det innlegget som kammizez siterte. 1) Daario er Sleazy 2) Daenerys har dårlig dømmekraft ang. menn. De to karakteristikkene har veldig lite med hverandre å gjøre. Jeg burde kanskje ha holdt Daenerys helt utenfor? ikke nevnt henne overhodet, siden det tydeligvis forvirret dere begge. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Fjernet to innlegg. Krangling og uhøfligheter er ganske unødvendig. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva er det med alle disse "titlene" til bambi-jenta? Mother of dragons, etc etc. Tar jo 2 minutter å presentere seg... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er nå ikke bare Hu.... Spør tommen hvem han er du! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er nå ikke bare Hu.... Spør tommen hvem han er du! Høy på pæra begge to! Jeg liker Deanerys mindre og mindre. Hun var elsk den andre sesongen. Nå begynner hun å bli litt for voldelig og opptatt av å gjøre eksempler ut av folk for å sette seg i respekt og straffe. Jeg begynner å mistenke at hun kommer til å snappe etterhevrt sånn som The Mad King gjorde. Det ligger i slekta. Everytime a Targaryan is born, the Gods flip a coin... 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Det hadde vært litt morsomt om Daenerys klikket, da. Evil bambi. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Rose Leslie <3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Angående Game Of Thrones-skuespillere sin fortid, så har Peter Dinklage en liten rolle i Oz. Får satse på at det ikke ender på samme måte nå. Var jo close i The Eyrie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå