Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du synes han er sleazy så gjør han en fremragende jobb. Kanskje dårlig dømmekraft når det gjelder menn er en av Daenerys sine få svakheter?

 

Selv synes jeg han forrige (Skrein) var enda mer douchebag enn han nye så derfor likte jeg han bedre i rollen. ;)

Sleazy på hvilken måte?

 

Jeg kan ikke se hvordan dårlig dømmekrav av menn skulle ha noe særlig relevanse. Hun stoler jo åpenbart mest på Jorah, mens hun er tiltrukket av Daario, noe som ikke er særlig rart. Hun han ikke akkurat bestemme hvem hun skal være tiltrukket av.

 

Jeg kan heller ikke fatte den definisjonen av en douchebag.

Endret av Alastor
Bokprat i sitat fjernet.
Lenke til kommentar

Jeg kom med to karakteristikker i det innlegget som kammizez siterte.

 

1) Daario er Sleazy

2) Daenerys har dårlig dømmekraft ang. menn.

 

De to karakteristikkene har veldig lite med hverandre å gjøre. Jeg burde kanskje ha holdt Daenerys helt utenfor? ikke nevnt henne overhodet, siden det tydeligvis forvirret dere begge.

Lenke til kommentar

Er nå ikke bare Hu.... Spør tommen hvem han er du!

Høy på pæra begge to!

 

Jeg liker Deanerys mindre og mindre. Hun var elsk den andre sesongen. Nå begynner hun å bli litt for voldelig og opptatt av å gjøre eksempler ut av folk for å sette seg i respekt og straffe. Jeg begynner å mistenke at hun kommer til å snappe etterhevrt sånn som The Mad King gjorde. Det ligger i slekta.

Everytime a Targaryan is born, the Gods flip a coin...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...