Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Lett ditchet transporter for game of thrones Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg hadde ditchet transporter for en smelta snickers, men det var vel en hvis forskjell i lønn også... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Produsentene var heller ikke trygge med skuespilleren i rollen hørte jeg, ettersom casting rundt Daario visstnok skjedde ganske så spontant etter de første casting-puljene for sesong 3. Endret 28. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Første Daario var klart best. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Scenen der Joffrey dør. Jeg kan se den hundre ganger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tristeste øyeblikket i en TV-serie, noensinne! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tristeste øyeblikket i en TV-serie, noensinne! Like if u cried 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvis man vil se/høre bakgrunnshistorier som er utgitt av HBO, og med det er TV-basert, så bør man se "History and Lore"-videoene. Du finner link til alle her: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/1z2q4y/spoilers_s3_the_complete_histories_and_lore/ De blir fortalt av karakterene i serien (mao, skuespillerne sine stemmer). Og historien de forteller er farget av det. For eksempel så blir historien om The Sack og Kings Landing fortalt av både Robert, Measter Luwin, Tywin og Viserys. Noe som gjør at vi får de forskjellige familienes tolkning av hva som skjedde. Sattan, denne var bra, hvorfor visste jeg ikke denne fantes? Kudos til deg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Fordi du ikke kjøper serien på bluray og? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har alt på BluRay:) men har ikke saumfart bonusen ennå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Akkurat ferdig med sesong 3 nå for andre gang. Ikke rart jeg ikke skjønte bæret av han Dario-typen. Skuespillerne i s 3 og 4 ligner ikke LITT en gang?! Greit nok at man vil ha en mann som spiller bra, og vektlegger dette før utseende, men hele karakterens design er jo anderledes! Må si jeg foretrekker han nye. Han gamle var både stygg og ekkel. Var litt rart å se en ny skuespiller med en gang. Skjønte ikke helt hvem det skulle være. Men han forrige var en av de castingene som irriterte meg. Klarte ikke trynet til fyren. Så ut som Aslan i trynet. Skulle bare ønske de hadde brukt han nåværende fra begynnelsen. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Skrein var altfor glætt, så ut som en gutt fra vestkanten som prøvde å være barsk. Skulle ønske også at de valgt Huisman fra starten av, selv om jeg ville sett han gjort ferdig runden sin som Sonny på Treme og. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg er fornøyd med nye Daario. Jeg var skeptisk i begynnelsen ærlig, men han har vist seg å passe inn i rolla. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Utseendemessig ser nye Dario barskere ut. Det er selve karakteren jeg ikke liker.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Vel, da gjør han vel i bunn og grunn en god jobb. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Vel, da gjør han vel i bunn og grunn en god jobb. Ja gjør han egentlig det? Skal han ikke liksom være en supercharming man som sjarmerer Khaleesi i senk med sin lovløse væremåte? Det blir så stereotypt. Så forutsigbart. Game of Thrones pleier ikke være en forutsigbar serie! Jeg krysser fingrene for at Daario dør i løpet av sesongen... Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Hvis du synes han er sleazy så gjør han en fremragende jobb. Kanskje dårlig dømmekraft når det gjelder menn er en av Daenerys sine få svakheter?Selv synes jeg han forrige (Skrein) var enda mer douchebag enn han nye så derfor likte jeg han bedre i rollen. Endret 29. mai 2014 av Alastor Bokprat fjernet. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Sleazy ja! Der har du ordet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Selv synes jeg han forrige (Skrein) var enda mer douchebag enn han nye så derfor likte jeg han bedre i rollen. Dette. Hele greia med Daario for min del er jo at han er sinnsykt kjepphøy. Han nye er bare... kjekk 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Gamle Dario var best! Får ingen feeling på "han nye". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå