Jotun Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Der ligger nok planen også. Regjere gjennom drittungen. Det handler dermed om å få guttungen på littlefinger sin side,så får vi se hvordan han får det til..... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Bare å gi han pupp, det. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Så det var derfor LF kidnappet Sansa? Han trengte en "wetnurse" Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Dro paraleller mellom Jeoffrey og Robin i forje episode. Hvis han skal styre skuta er det bare å pakke snippsekken å stikke. Sansa er den jeg har hatt mest medfølse for hele tida. Hun har blitt psyket ned, ydmykgjort og hersjet med i 4 sesonger nå. Hver gang hun endelig får fred kommer det ett nytt slag i ansiktet. Spent på om hun tørr bryte unna Baelish Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Tror dere det var planen til Littlefinger å kvitte seg med Lysa allerede nå, eller skjedde det litt på sparket pga hun prøvde å drepe Sansa? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Skjedde nok litt på sparket, men var nok planlagt relativt kort tid frem i tid. Han skjønte at han måtte sende bort Sansa.Det eg derimot sliter med å forstå er at en så gjennomtenkt fyr står og kliner med Sansa ute i forgården eller hva det er, der ALLE selvsagt vil se det. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Det opplagte i hva han gjorde mot Sansa gjør at hele episoden virker 100% planlagt. Tror ikke LF ville gjort det om han ikke hadde et ønske om at Lysa skulle se at han gjorde det. HVIS det var utilsiktet (men det tviler jeg på) så tar jeg det som et tegn på at han har like sterke følelser for Sansa som han en gang hadde for moren hennes. Så til de grader at det hindrer ham i å tenke fornuftig. Endret 21. mai 2014 av Achylles Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg tror Sansa vil bli mye mer kynisk nå. Cersei sa en gang til Sansa at hennes farligste våpen var det mellom beina. Det kan Sansa utnytte nå. Tror ikke Littlefinger er langt unna å bli for uforsiktig. Han har jo nesten vunnet Eyrie, et av de mest ugjennomtrengelige slottene i Westeros. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Blir en liten nedtur hvis Littlefinger skal bli uforsiktig å ta dumme valg rett etter vi seere har oppdaget at han ar vært mesterhjernen bak alt som har skjedd så langt. Virker litt for dumt. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Blir en liten nedtur hvis Littlefinger skal bli uforsiktig å ta dumme valg rett etter vi seere har oppdaget at han ar vært mesterhjernen bak alt som har skjedd så langt. Virker litt for dumt. Hvorfor det? Alle GoT karakterer har da flere sider og Littlefinger har da lenge vist tegn på at han ser Catelyn i Sansa. For min del blir det litt drøyt dersom han planla at Sansa skulle være et lite dytt unna å bli drept. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Fordi vi har levd i den troen at Littlefinger er smart, men egentlig bare holder på med sine egne ting. Så for 2-3 episoder siden får vi vite at Littlefinger er ansvarlig for alt som har skjedd i løpet av 3 og 1/2 sesong, han bli avslørt som en ekstrem mester i manipulasjon og strategi. Derfor vil det være en nedtur hvis han rett etter han er "avslørt" som denne geniale mannen gjør feil som han ikke har gjort før når vi bare trodde han var "vanlig". For meg blir det litt rart og dumt. Men jeg skjønner jo at han kan gjøre litt andre valg pga Sansa som ikke er 100% tenkt over, men at han fucker opp alt fordi han føler han har det bra nå den går jeg ikke med på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det er jo ikke at han plutselig fucker opp alt. Alle har en svakhet. Littlefinger sin er nok kjærligheten til Catelyn, og det kan Sansa utnytte om hun legger fra seg den innestengte personligheten og begynner å spille spillet. Littlefinger må jo også møte litt motstand etter hvert. Ser på det som svært sannsynlig at den motstanden kommer fra uventet hold, altså uskyldige lille Sansa som har blitt tråkket på av alle gjennom fire strake sesonger. 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Neida, mulig jeg forklarte det litt dårlig. HVIS Littlefinger fucker opp alt nå, eller plutselig endrer seg helt nå synes jeg det er dårlig historiefortelling. Hvis han møter mer motstand /gjør noen småfeil nå så er det selvsagt ingen ting å reagere på. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ble sagt av Walder Frey eller Roose Bolton at han kom seg unna i s03e10. Samtidig som en av dem sa at Edmure var tatt til fange. Det husker jeg, det jeg lurer på er hva som skjedde med Brynden Tully etter at han unnslapp det Røde Bryllupet. Men men, vi får sikkert vite det på slutten av denne eller i neste sesong. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Relevant: https://www.youtube.com/watch?v=KHmwpgTsL5A https://www.youtube.com/watch?v=NXIGfevw1z8 Endret 21. mai 2014 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg tenker at Arya/The hound, å hun ridderen til Jamie(kommer ikke på navnet) sitt inntog mot Eyrie får betydning for littlefingers fremtid. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Brienne og The Hound burde "hook up", snakk om "power couple" Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Noen som vet hva som har skjedd med Gendry? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Siste vi så var at han var i den robåten uten å verken kunne ro eller svømme... Han, Rickon/Asha, Brynden Tully og til dels Ygritte/Tormund har jo tatt helt ferie. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, faen heller - hvor langt sør for veggen dro de før Jon stakk? Driver de på sørover fremdeles må de jo treffe på King's Landing snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå