Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Jeg er også imponert av flere av skuespillerne, og liker dem alle - kanskje med unntak av Sansa Stark. Jeg synes hun virker annerledes i serien en hva hun er i bøkene. Jeg synes det er mindre fokus på hennes naivitet og hang til å leve i eventyr og fortellinger. I serien virker hun mer sur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaime Lannister er en av favorittene her. En så forskrudd cunt av en douchebagklyse går det ikke an å la være å fascineres av. Da jeg så ham for første gang tok jeg han som intet mer enn en simpel, stereotypisk blond ridder-blah, men han hadde flere sider enn som så. Knallbra skuespill og manus.

 

Leker med tanken på en episk voldelig fight to the death mellom Gregor Clegane og Khal Drogo.

Lenke til kommentar

Ikke så pen nå lenger. :whistle:

 

Jeg er også imponert av flere av skuespillerne, og liker dem alle - kanskje med unntak av Sansa Stark. Jeg synes hun virker annerledes i serien en hva hun er i bøkene. Jeg synes det er mindre fokus på hennes naivitet og hang til å leve i eventyr og fortellinger. I serien virker hun mer sur.

 

Jeg reagerte på det samme. I bøkene er hun naiv men ikke usympatisk, og

man synes litt synd på henne etterhvert som de romantiske illusjonene hennes blir knust en etter en.

I TV-serien er hun bare grinete og high maintenance uten å gi inntrykk av å noensinne ha lest en eneste ridderroman, og da blir hun redusert til en bortskjemt overklassejente-stereotyp uten sympatiske trekk.

Lenke til kommentar

Jeg er mektig imponert over enkelte av skuespillerprestasjonene i Game of Thrones. Harry Lloyd som Viserys, og Peter Dinklage som Tyrion.

Min favoritt er Arya Stark. Hun er et funn.

Det lover godt med tanke på de neste sesongene, siden hun har en del mer "screen time" da.

 

 

"Seven hells." :wee:

Lenke til kommentar

Ken en regne med at om en hadde helt det gullet på Daenerys hadde hun overlevd, med tanke på at hendene hennes ikke tok skade når hun tok på egget? Eller var kommentaren til Viseris relatert til ære (eller fravær av ære)?

Kan ikke huske at det var noen scener i boka (så langt som serien har kommet) hvor Dany tålte varme bedre enn vanlige folk. Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Ken en regne med at om en hadde helt det gullet på Daenerys hadde hun overlevd, med tanke på at hendene hennes ikke tok skade når hun tok på egget? Eller var kommentaren til Viseris relatert til ære (eller fravær av ære)?

Kan ikke huske at det var noen scener i boka (så langt som serien har kommet) hvor Dany tålte varme bedre enn vanlige folk. Eller husker jeg feil?

 

Du husker feil.

 

 

Les slutten av bok 1 igjen

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...